loading...

توریسم

پارمیدا بازدید : 2 دوشنبه 15 اسفند 1401 نظرات (0)

ما یک SteriPen و بطری آب قابل استفاده مجدد خود را حمل می کنیم. LifeStraw یکی دیگر از سیستم های تصفیه عالی است که ما در گذشته از آن استفاده کرده ایم. برای ما مهم است که به یک کلینیک مسافرتی برویم تا در مورد واکسن هایی که برای سفر نیاز داریم صحبت کنیم. در سال 2022، واکسن های کووید برای ورود به بسیاری از کشورها ضروری است، اما واکسن های دیگری نیز وجود دارند که همیشه جزء اصلی سفر بوده اند. ما مطمئن می شویم که حداقل 6 ماه قبل از سفر خود به کلینیک مسافرتی برویم زیرا برخی از واکسن ها به چندین درمان و تقویت کننده نیاز دارند.

travel first aid kit

وجود ملین های ملایم برای درمان یبوست و آنتی اسیدها برای درمان سوء هاضمه می تواند مفید باشد. داروهای مسکن برای درمان درد و/یا تب مانند پاراستامول، ایبوپروفن و آسپرین. آنتی هیستامین ها برای درمان علامتی واکنش های آلرژیک خفیف یا متوسط؛ آماده سازی خوراکی و موضعی را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است از آنتی هیستامین های خوراکی برای درمان بیماری حرکت استفاده شود.

پزشکی مسافرتی

همه گزینه های ذکر شده برای مداخلات جزئی عالی هستند، در حالی که مجموعه هایی مانند بسته 300 تکه فقط کمک های اولیه به عنوان یک راه حل جامع تر عمل می کنند. اندازه یک کیت نیز فاکتوری است که باید در نظر گرفته شود، زیرا شما به کیت نیاز دارید که به راحتی در چمدان شما قرار گیرد. این بسته دارای بیش از 100 مورد نیاز پزشکی برای کمک های اولیه است که همگی در داخل یک کیسه مفید قابل تغییر کاربری هستند. در صورت آسیب دیدگی، می توانید برای ضدعفونی و مراقبت از زخم به محصولات دارای گواهینامه بین المللی اعتماد کنید. یک گزینه منحصر به فرد برای کسانی که فقط لوازم ضروری را می خواهند، کیت کمک های اولیه مینی همه منظوره کلمن است.

{ travel first aid kit |}

اگر از آنها به صورت کم، به درستی و طبق دستورالعمل روی بسته استفاده کنید، قرص های لوپرامید می توانند مکمل های مفیدی برای هر کیت کمک های اولیه سفر باشند. بهترین نوع گاز برای حمل در جعبه کمک های اولیه، مربع های استریل بسته بندی شده جداگانه است. این کار نیازی به برش دادن آنها به اندازه زمانی که به آنها نیاز دارید را از بین می برد و واضح است که تمیز و استریل نگه داشتن زخم را آسان تر می کند.

این مجموعه تمام اصول اولیه ای را که ممکن است در صورت آسیب دیدگی کوچک به آن نیاز داشته باشید را فراهم می کند و لوگوی متقاطع تعبیه شده یافتن آن را در چمدان شما آسان تر می کند. برای خرید هر یک از محصولات زیر ابتدا باید فرم مشاوره نسخه را تکمیل کنید. پاسخ ندادن کامل و صادقانه به سوالات می تواند در هنگام مصرف داروهایی که توسط Nomad برای شما تجویز شده است، به سلامت شما آسیب جدی وارد کند. این مسئولیت شماست که به سوالات زیر پاسخ دهید تا داروساز ما بتواند به درستی تشخیص دهد که آیا دارویی که خریداری می کنید برای سفری که انجام می دهید مناسب است یا خیر.

در مناطق استوایی، بریدگی های کوچک می توانند به سرعت عفونی شوند و تمیز کردن آنها به محض وقوع مهم است. هنگامی که دیو در هندوراس مورد حمله مورچه های آتشین قرار گرفت، سعی کردم آنها را از پشت او پاک کنم، اما آنها با دست ازدحام کردند. وقتی مسافر دیگری دستکش های جراحی خود را با شلاق درآورد و به سرعت آنها را مسواک زد، من از آن زمان آنها را حمل کرده ام. ما بنادریل را برای واکنش های آلرژی شدید احتمالی در دسترس نگه می داریم.

آنتی بیوتیک ها

یکی از بزرگترین چیزهایی که دیو و من همیشه هنگام آماده شدن برای سفر با آن درگیر هستیم این است که چگونه جعبه کمک های اولیه سفر را بسته بندی کنیم. ما هرگز نمی دانیم که به چه چیزی نیاز خواهیم داشت، اما در عین حال، از حمل وسایل زیاد متنفریم. سپس دوباره، ما واقعاً باید برای هر موقعیتی آماده باشیم - به خصوص وقتی از مسیر شکست خورده خارج می شویم. با کیت کمک های اولیه ماشین و جعبه کمک های اولیه مسافرتی ما در سفر آماده باشید.

بهترین کیت های کمک های اولیه ساده اما متنوع هستند و دارای پانسمان ها و تجهیزات مختلفی برای مقابله با اصول اولیه هستند. مهمتر از آن، آنها را می توان با آموزش کم یا بدون آموزش استفاده کرد. پس چه مواردی را باید بگنجانید؟ در اینجا انتخاب های من برای موارد ضروری است. من سوالات زیادی در مورد مراقبت های بهداشتی در جاده ها دریافت می کنم. این به نیاز شما بستگی دارد، از جمله طول سفر و تعداد افراد گروه شما، اما آنها از 12 قطعه تا بیش از 300 قطعه متغیر هستند. همیشه باید یک کیت جمع و جور را انتخاب کنید که هنوز به اندازه نیاز شما لوازم داشته باشد.

travel first aid kit

در هنگام پیاده روی به محافظت در برابر تاول ها کمک می کند. مهم نیست که کفش های کوهنوردی شما چقدر فرسوده هستند، تاول ها ایجاد می شوند، با Moleskin برای آنها آماده باشید. هنگامی که کم آبی در آن قرار می گیرد می تواند بسیار خطرناک باشد. آب به اندازه کافی سریع کار را انجام نمی دهد، بنابراین ما همیشه قرص های آبرسانی مجدد را در کیت خود داریم تا سریع الکترولیت ها را پر کنیم! ما برند Nuun را که در Mountain Equipment Co-op انتخاب کردیم ترجیح می دهیم. اغلب اوقات ما این قرص ها را زمانی مصرف می کنیم که احساس می کنیم علائم ظاهر می شوند و به ما کمک کرده اند تا از بیماری کامل جلوگیری کنیم.

{

اطلاعات مسافر نهم

|}

ما بطری عظیمی از مایعات را با خود حمل نمی کنیم، فقط در صورت بروز شرایط اضطراری مقداری از آن را در یک بطری پلاستیکی کوچک نگه می داریم. چندین داروی مالاریا وجود دارد که می توانید استفاده کنید، اما مالارون برای ما خوب عمل می کند. مالاریا شوخی نیست و ما شخصا افرادی را می شناسیم که به آن مبتلا شده اند.

پارمیدا بازدید : 1 یکشنبه 14 اسفند 1401 نظرات (0)

به همین دلیل است که ما پوشش بیمه مسافرتی پیشرو در بازار خود، Travel Guard Direct را با مزایای جدید افزایش داده‌ایم. با بیمه مسافرتی جامع ما، طرح ترجیحی گارد سفر، آسان سفر کنید. سفر به برنامه ریزی و آماده سازی بستگی دارد - اما اغلب اوقات، برنامه ها می توانند به طور غیرمنتظره ای تغییر کنند. اگر به دنبال پوشش اورژانس پزشکی نیستید، بیمه مسافرتی لغو سفر ما را انتخاب کنید، یا اگر به دنبال پوششی جامع از جمله فوریت های پزشکی هستید، بیمه همه جانبه ما را انتخاب کنید.

travel guard

Travel Guard نامی است که برای محصولات بیمه مسافرتی AIG استفاده می شود. خط‌مشی‌های گارد مسافرتی AIG گزینه‌های پوششی مختلفی را ارائه می‌دهند که برای رفع نیازهای خاص هر مسافر طراحی شده‌اند. و در این مثال آخر، ما به دنبال پوشش یک فرد 50 ساله ساکن نیویورک بودیم که در ماه می 2023 به مدت یک هفته با هواپیما به فرانسه سفر می کرد، با هزینه سفر 10000 دلار. اگر در حین سفر تحت پوشش به COVID-19 مبتلا شوید، می‌توانید از هزینه‌های پزشکی و قطع سفر برخوردار شوید. به شما توصیه می کنیم که عبارت بیمه نامه خود را از نظر واجد شرایط بودن، مزایا و نوع هزینه های قابل مطالبه بررسی کنید، زیرا بسته به نوع بیمه نامه ای که خریداری کرده اید، ممکن است متفاوت باشد.

طرح لوکس

Travel Guard که توسط Marsh تنظیم شده و توسط AIG تضمین شده است، یک راه حل بیمه مسافرتی جامع و مقرون به صرفه است که با پوشش COVID-19 کامل می شود. همچنین دارای خدمات کمک مسافرتی 24 ساعته و خدمات فوریت های پزشکی و امنیتی است. پوششی که روی زوج کارت اعتباری خود دارید کافی است اگر مثلاً با ماشین شخصی به یک سفر جاده ای می روید و هیچ هزینه سفر غیر قابل استرداد ندارید. همچنین اگر بیمه درمانی شما را در حین سفر پوشش دهد و بیش از حد نگران متحمل شدن هزینه های پزشکی اضافی در طول سفر خود نباشید، کافی است.

COVID-19 یک رویداد پیش بینی شده است و پوشش های خاصی اعمال نمی شود. لطفاً برای اطلاعات در مورد پوشش، سؤالات متداول کروناویروس AIG Travel را بخوانید. فرم ادعای مربوطه باید برای هر گونه خسارت/خسارت وارد شده در طول تجربه بین المللی تکمیل و ارسال شود. در جولای 2009، این شرکت به خانه جدید خود در یک پارک تجاری واقع در I-39 در استیونز پوینت نقل مکان کرد. شرکت تابعه AIG، شرکت بیمه آتش نشانی اتحادیه ملی، بیمه نامه های گارد مسافرتی را تضمین می کند. لطفاً با استناد به منابع ثانویه معتبر که مستقل از موضوع هستند و پوشش قابل توجهی از آن را فراتر از ذکر بی‌اهمیت ارائه می‌دهند، به نشان دادن اهمیت موضوع کمک کنید.

محصولات و برنامه های ما متناسب با نیازهای شما بر اساس کشور محل اقامت شما طراحی شده است. اگر مقیم کانادا نیستید، لطفاً کشور محل اقامت خود را در زیر انتخاب کنید تا برنامه های بیمه مسافرتی متناسب با نیازهای خود را دریافت کنید. وقتی این معافیت را دارید، شرایط از قبل موجود از پوشش شما مستثنی نمی‌شوند. به عنوان مثال، اگر طرح را ظرف 15 روز پس از واریز اولیه سفر خود خریداری کنید، طرح لوکس مسافرتی گارد AIG شرایط از قبل موجود را پوشش می دهد. شما همچنین باید ارزش کامل هزینه سفر غیر قابل استرداد خود را بیمه کنید و باید از نظر پزشکی قادر به سفر در هنگام خرید برنامه بوده باشید.

{ travel guard |}

برنامه‌های بیمه سفر ما شامل کمک در مسیریابی پروازهای لغو شده، گم شدن چمدان‌ها، فوریت‌های بهداشتی ناگهانی و موارد دیگر - تقریباً در هر کجای جهان است. برای تماس با نمایندگان ما به صورت 24/7 یا رزرو آنلاین برای نقل قول از گارد سفر، از Travel Guard دیدن کنید. طرح Travel Guard Deluxe بهترین طرح بیمه مسافرتی ما با بیشترین پوشش ها، کمک های جهانی سفر و دسترسی به خدمات کمک اضطراری سفر 24 ساعته است.

√ تا سقف 2,500,000 دلار سنگاپور هزینه های پزشکی خارج از کشور را پوشش می دهد. من در سفر قبلی از تراول گارد استفاده کردم، متأسفانه جراحی اورژانسی انجام دادم و مجبور شدم سفر را لغو کنم، گارد سفر بسیار معقول و مفید بود.» لطفا توجه داشته باشید که گارد مسافرتی AIG یک بیمه درمانی نیست. موضوع این مقاله ممکن است با دستورالعمل‌های قابل توجه ویکی‌پدیا برای محصولات و خدمات مطابقت نداشته باشد.

قیمت بیمه مسافرتی در کمتر از دو دقیقه

با توجه به شرایط و ضوابط خط‌مشی، این پوشش با مزایای سفر، مانند هزینه‌های پزشکی خارج از کشور و تخلیه فوری پزشکی، لغو قبل از سفر، گم شدن وسایل شخصی، تأخیر در چمدان و موارد دیگر همراه است. علاوه بر این، برای سفرهای اضطراری و کمک های پزشکی خود در خارج از کشور، به شبکه جهانی کمک 24 ساعته و 7 روز هفته متعلق به AIG دسترسی پیدا کنید. همه این مزایا به شما کمک می کند تا با حفاظت از مسافرت در سطح جهانی AIG، آرامش بیشتری داشته باشید. یک طرح بیمه مسافرتی می تواند هزینه های غیرمنتظره ای را که قبل یا در طول سفر شما متحمل شده اند پوشش دهد تا هزینه ها کمتر از جیب شما خارج شود. طرح بیمه تعطیلات از Travel Guard به محافظت از سرمایه گذاری سفر شما با پوشش هایی مانند لغو و قطع سفر، هزینه های پزشکی و تخلیه، گم شدن یا تاخیر چمدان و موارد دیگر کمک می کند. پوشش شما به خط‌مشی که خریداری می‌کنید بستگی دارد، اما همه خط‌مشی‌ها لغو، قطع یا تاخیر سفر، هزینه‌های پزشکی اورژانسی، قطع سفر، تاخیر سفر، هزینه‌های پزشکی و تخلیه اضطراری را پوشش می‌دهند.

travel guard

تغییرات در بیمه نامه مسافرتی شما می تواند هر زمان قبل از تاریخ اجرایی شدن بیمه نامه شما انجام شود. از آنجایی که محدودیت‌ها و اقدامات سفر همچنان پویا هستند، می‌دانیم که برنامه‌های سفر شما نیز ممکن است تغییر کند. برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر، همه بیمه‌گذاران Travel Guard® و Travel Guard® Direct می‌توانند از طریق پورتال آنلاین خودیاری AIG تغییراتی در سیاست‌های خود ایجاد کنند. همانطور که مشتاقانه منتظر سفر مجدد هستید، متوجه می شویم که سفر هنجار جدیدی به خود گرفته است.

{

پوشش های اختیاری محبوب

|}

لطفاً دلیل لغو را مشخص کنید، زیرا ممکن است برخی از خط مشی ها بسته به دلیل دقیق لغو، پوشش ارائه دهند. "گارد مسافرتی AIG شامل پوشش هایی برای کووید است و از نظر من بهترین محصول بیمه مسافرتی با ارزش است. روند درخواست و پرداخت یکپارچه بود." هر گونه شرایط پزشکی از قبل موجود، به استثنای بازگرداندن اجساد فانی یا هزینه های تشییع جنازه به خارج از کشور به دلیل شرایط بهداشتی موجود.

پارمیدا بازدید : 4 چهارشنبه 10 اسفند 1401 نظرات (0)

قبل از انجام هر گونه برنامه سفر بین المللی به یا از ایالات متحده، توصیه های مربوط به سفر را با وزارت امور خارجه بررسی کنید و توصیه هایی را از CDC دریافت کنید. در برخی ایالت ها، قوانین اضافی در سطح شهر یا شهرستان وضع می شود، بنابراین وب سایت دولت محلی را نیز بررسی کنید. قوانین و توصیه‌های سفر به ایالات متحده، از و اطراف ایالات متحده در طول همه‌گیری COVID-19 را بیاموزید.

{ travel gov passport |}

گذرنامه و سفر در طول همه‌گیری COVID-19 قوانین و نکاتی را برای سفر به ایالات متحده، از و اطراف ایالات متحده در طول همه‌گیری COVID-19 بیاموزید. مسائل سفر بین المللی منابع مفیدی را برای آمریکایی هایی که به خارج از کشور سفر می کنند بیابید. برخی از مسائل مهم برای شهروندان ایالات متحده هنگام سفر به خارج از کشور را بررسی کنید. یک وب سایت .gov متعلق به یک سازمان دولتی رسمی در ایالات متحده است. برای کمک به ما در بهبود GOV.UK، مایلیم درباره بازدید امروز شما بیشتر بدانیم.

منابع سفر

نگران نباشید ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم یا آدرس ایمیل شما را با کسی به اشتراک نمی گذاریم. درباره سفر به خارج از کشور، از جمله آخرین اطلاعات در مورد ویروس کرونا، ایمنی و امنیت، الزامات ورود و هشدارهای سفر، مشاوره دریافت کنید. اگر در طول همه‌گیری COVID-19 در داخل ایالات متحده سفر می‌کنید، از دستورالعمل‌های ایمنی و محدودیت‌های سفر برای منطقه‌ای که می‌خواهید بازدید کنید آگاه باشید. به روزترین اطلاعات را از وزارت امور خارجه در مورد نحوه تأثیر همه گیری COVID-19 بر خدمات گذرنامه بیابید. این شامل قرارهای ملاقات حضوری و مدت زمان برای دریافت پاسپورت جدید یا به‌روزرسانی یک پاسپورت موجود می‌شود.

travel gov passport

قبل از سفر با حیوانات خانگی خود در مورد الزامات بهداشتی حیوانات بدانید. Vaccines.gov یافتن سایت های واکسیناسیون COVID-19 را آسان می کند. واکسنی را که می خواهید انتخاب کنید و با کد پستی جستجو کنید. بسته به موقعیت مکانی خود، ممکن است بتوانید از داروخانه ها، کلینیک های بخش بهداشت و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید. هزینه ها، تسهیلات یا مشکلات گذرنامه ایالات متحده اطلاعاتی در مورد گذرنامه های گمشده ایالات متحده، درخواست های رد شده و موارد دیگر پیدا کنید. مسائل مربوط به خانواده در خارج از ایالات متحده درباره احراز هویت اسناد، ازدواج در خارج از ایالات متحده و فرزندان متولد شده در خارج اطلاعات کسب کنید.

اطلاعات اضطراری

توصیه های بهداشتی را از شعبه سلامت مسافران CDC دریافت کنید.

travel gov passport

پارمیدا بازدید : 2 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

بسیاری از شرکت‌های بزرگ تور، کارت‌های هدیه یا کوپن‌های خود را می‌فروشند، از جمله سفرهای کلاسیک، سفرهای اکسودوس، گلوبوس، سفر بی‌باک، سفر لیبرتی، لیندبلاد اکسپدیشن، و ماجراجویی‌های خانوادگی تامسون. با اقامتگاه‌هایی که اغلب گران‌ترین بخش تعطیلات هستند، به گیرنده خود کمک کنید تا هزینه‌های اقامت خود را پوشش دهد یا ارتقاء دهد. بسیاری از هتل های زنجیره ای کارت های هدیه خود را می فروشند.

travel gift cards

"اگر فکر می کنید کارت های هدیه یک هدیه غیرشخصی هستند، دوباره فکر کنید. درست مانند یک کارت هدیه کار می کند، اما علاوه بر ارائه چشمگیر آن، خریداران می توانند از یک کارت دیجیتالی قابل تنظیم تا یک پیام دست نویس یا حتی یک تبریک تصویری همراه با ایمیل انتخاب کنند. -کارت." گیرندگان برای رزرو پرواز ایده آل خود آزادی انتخاب دارند، از یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت برای استراحت در شهر گرفته تا یک شرکت هواپیمایی لوکس با خدمات کامل تا بهشت. چه یک پرواز داخلی یا یک مقصد طولانی مدت، ما فقط با خطوط هوایی مورد اعتماد و بهترین در سفرهای هوایی بین المللی همکاری می کنیم. یک کارت هدیه فیزیکی را از طریق پست ارسال کنید، آن را برای یک هدیه الکترونیکی فوری ایمیل کنید، یا آن را در خانه چاپ کنید تا هدیه خود را شخصا تحویل دهید. با افزودن یک عکس و نوشتن یک پیام، هدیه خود را شخصی کنید. ارزش کارت هدیه خود را انتخاب کنید و هدیه سفر شما آماده است.

کارت هدیه برای 300 شرکت هواپیمایی در سراسر جهان

آیا به دنبال یک هدیه الهام بخش و به یاد ماندنی برای جهانگرد در لیست خود هستید؟ سپس کارت های هدیه سفر را در نظر بگیرید که در سال های اخیر زیاد شده اند. آنها اکنون در هر بخش از صنعت سفر، از هتل ها و خطوط هوایی گرفته تا شرکت های تور و پارک های موضوعی گرفته تا سفرهای دریایی و حتی اقامتگاه های پارک ملی، در دسترس هستند. در اینجا چند گزینه کارت عالی در فضای سفر وجود دارد که برای اقامت، سفر هوایی، تورها، جاذبه‌ها، فعالیت‌ها، پارک‌های موضوعی، پارک‌های ملی و سفرهای دریایی مناسب هستند. وقت آن است که کسی را برای بسته بندی بفرستیم - اما به بهترین شکل. چه از طریق خشکی یا دریا، در یک جزیره یا در کوه، در یک شهر نمادین یا در مسیرهای پیاده‌روی، یک تور با راهنما تعطیلات بی‌معنی را ارائه می‌دهد.

travel gift cards

آیا شما یک گیرنده خوش شانس هدایای پرواز هستید؟ بازخرید کارت هدیه خود آسان است. پرواز رویایی خود را در سیستم رزرو و تسویه حساب ما با پرداخت کد کوپن خود پیدا کنید. ما معتقدیم که هدایا باید به اندازه روابط شما خاص باشند، بنابراین به شما این امکان را می‌دهیم که یک عکس آپلود کنید و یک پیام برای لمس شخصی اضافه کنید. تنها در 4 مرحله به آنها یک هدیه سفر شخصی با امکانات بی پایان بدهید. Travelgiftcard.lastminute.com قبل از ادامه باید امنیت اتصال شما را بررسی کند.

کارت هدیه برای 300 شرکت هواپیمایی در سراسر جهان

اما موارد زیر برای املاک در بسیاری از برندها در سرتاسر جهان، از اتاق‌های کم‌هزینه‌ای که صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌کنند تا اقامتگاه‌های گران قیمت، مناسب هستند. از کمک به هزینه های حمل و نقل گرفته تا پوشش هزینه های اقامت تا غنی سازی تجربه روی زمین، هیچ چیز نمی تواند با هدیه سفر رقابت کند. فقط کافی است کارت را با یک دلار بارگیری کنید - به اندازه 25 دلار مقرون به صرفه یا سخاوتمندانه به اندازه بالاترین مقدار ممکن، 11500 دلار - که گیرنده می تواند برای سفرهای آینده از آن استفاده کند. با ارسال یک کوپن دیجیتالی، چند درخت را ذخیره کنید یا اگر چیزی بسته بندی شده با هدیه را ترجیح می دهید، یک کارت فیزیکی بدهید. "Flightgift یک راه جدید برای دادن اعتبار به یک پرواز به مقصد مورد نظرش است. این کارت پروازهای بیش از 70 کشور و پروازهای 300 خط هوایی مختلف را پوشش می دهد. چه کسی که دوستش دارید بخواهد از مالتا یا مالدیو بازدید کند، می توانید به آنها کمک کنید به رویای سفر خود برسند." چه چیزی بیشتر از هدیه پرواز خوش آمدید؟ هر ایرلاینی کارت هدیه ارائه نمی دهد، اما بسیاری از آنها از جمله برترین های آلاسکا ایرلاینز، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، دلتا ایر لاین، هاوایی ایرلاینز، نروژی و ساوت وست ایرلاینز، کارت هدیه ارائه می دهند.

{ travel gift cards |}

تعطیلات هدیه گیرنده خود را با پوشش یک تجربه یا جاذبه سفر غنی کنید.

{

کارت هدیه برای 300 شرکت هواپیمایی در سراسر جهان

|}

آیا می خواهید کسی را با یک کارت هدیه فیزیکی غافلگیر کنید؟ ارسال آن از طریق پست، با ارسال رایگان به سراسر کشور. به یک هدیه فوری نیاز دارید؟ یک هدیه الکترونیکی را از طریق ایمیل ارسال کنید یا نسخه PDF آن را در خانه چاپ کنید تا هدیه خود را شخصاً هدیه دهید. هدیه دادن سفر تضمین می کند که خاطرات مادام العمر ساخته می شود. در اینجا برخی از گواهی های هدیه و کارت های هدیه مورد علاقه ما هستند که به طور خاص برای ماجراجویان طراحی شده اند. "اگر واقعاً در حال برنامه ریزی برای درمان یکی از عزیزان خود هستید، Flightgiftcard با نام تجاری خواهر شرکت به شما امکان می دهد پول نقد بارگیری کنید تا در پروازها به یکی از 980 مقصد در 70 کشور جهان خرج کنید. هیچ محدودیتی برای زمان و مکان و دوباره وجود ندارد، یک روش آسان. وب سایت برای رزرو از طریق."

پارمیدا بازدید : 6 دوشنبه 08 اسفند 1401 نظرات (0)

آنها تکنولوژی پیشرفته را با زرق و برق دار جفت می کنند.. می دانید که هر شب به ۷ ساعت یا بیشتر خواب با کیفیت نیاز دارید. بنابراین، اگر قبل از بیدار شدن از زمین پرتاب می‌کنید یا بعد از یک خواب خوب همچنان احساس خستگی می‌کنید، این ابزارهای سلامتی و تناسب اندام با ویژگی‌های ردیابی خواب هستند. چند بار در محل کار احساس ناراحتی کرده اید؟ شاید از منتظر ماندن گوشی هوشمندتان پشت میزتان برای شارژ شدن خسته شده اید تا بتوانید در حال حرکت به یک تماس مهم بپردازید.

travel gadgets

کیف زیپی ALPAKA وسایل ضروری را در کیف شما در طول سفر مرتب می کند. فضایی برای کارت، پول نقد، سکه و اقلام EDC وجود دارد. چه در خارج از کشور جت ست کنید یا یک کابین در ایالت کرایه کنید، ما محصولاتی را داریم که برای سفرهای پاییزی آرام نیاز دارید. گرمکن پا که به خاطر داشتن فعالیت های زمستانی به راحتی و لذت بخشی یک روز در ساحل معروف است، برخی از لوازم جانبی در هوای سرد است که می توان با پول خرید.

بسیار بی صدا است و می تواند دو سال دوام بیاورد و تنها با دو باتری AAA کار کند. و با بیش از 20 ساعت عمر باتری، می تواند حتی در طولانی ترین پروازها را نیز دوام بیاورد. اگر یک همراه مسافرتی دارید، AirFly Duo به شما امکان می‌دهد دو جفت هدفون را همزمان وصل کنید. فرقی نمی کند در هاستل ها اقامت کنید یا هتل ها، این ابزار جالب مسواک شما را ایمن و ضد عفونی نگه می دارد. این دستگاه با باتری کار می کند و از نور UV برای از بین بردن 99 درصد از باکتری های مسواک شما استفاده می کند. ضدعفونی کننده مسواک پرتابل اشعه ماوراء بنفش Pursonic S1 یک مکمل اقتصادی برای آرامش خاطر است.

گجت فلو چیست؟

چمدان کوچک دستی RIMOWA Original Pilot Case با سیستم چند چرخ و ظاهر کلاسیک RIMOWA سفر را آسان‌تر می‌کند. هودی مسافرتی Sky-haven در هواپیما برای راحتی فوری در پروازها و سفرهای جاده ای به بالش هیبریدی Sky-haven Travel Travel Hoodie بروید. تکیه گاه های ادغام شده در هودی به شما حریم خصوصی می دهد، در حالی که هود مشبک نور بالای سر را مسدود می کند. ترکیبی از بالش مسافرتی، هودی و پتو است که شما را در پروازهای طولانی راحت و راحت نگه می‌دارد. Essential Gear Products Essential Travel Easel تجهیزات دوربین، آرایش و سایر محصولات زیبایی را مرتب و محافظت می کند. سپس صدای پس‌زمینه را در طول پرواز مسدود کنید و با ایرپاد پرو نسل دوم اپل جدید با تراشه H2 از صدای فراگیر لذت ببرید.

travel gadgets

این یک ابزار مسافرتی بسیار ساده است، اما در نهایت می تواند در هزینه و استرس شما صرفه جویی کند. شما به راحتی می توانید از تلفن یا سایر دستگاه های خود برای ردیابی اقلام نابجای خود استفاده کنید. بالش و پتوهای مسافرتی ترکیبی ضروری برای سفرهای طولانی مدت و یک شبه هستند.

ابزارهای هوشمند میز و لوازم اداری ضروری است

قابل حمل و سبک وزن، این گجت هوشمند را می توان با گوشی های آیفون و اندروید استفاده کرد. راه اندازی یک کمپین تامین مالی جمعی می تواند طاقت فرسا باشد، اما با ابزار مناسب، آماده سازی و کمک، می تواند زندگی را تغییر دهد. اینجا در Gadget Flow، به بیش از 5 هزار سازنده کمک کرده‌ایم تا کمپین‌های خود را در Kickstarter و Indiegogo راه‌اندازی و تبلیغ کنند. لیوان Carter Move و درب Slide-Lock نوشیدنی های مورد علاقه سفر شما را تا 6 ساعت گرم یا سرد نگه می دارند. Essential Gear Products Essential Travel Easel ویدیوی Essential Gear Products Essential Travel Easel شما را پوشش می دهد اگر نمی توانید بدون کیت کامل آرایش خود سفر کنید. آرایش، جواهرات، روغن‌های ضروری و بیشتر را در حمل و نقل سازماندهی و محافظت می‌کند.

{ travel gadgets |}

این کوله پشتی دستی که با در نظر گرفتن افراد حرفه ای در سفر ساخته شده است، دارای طراحی هوشمند و همه کاره است که به شما امکان می دهد ظرف چند ثانیه آن را از کوله پشتی به کیف شانه ای به کیف دستی تغییر دهید. چه به عنوان یک کوله روزی یا همراه در پرواز استفاده شود، این ناهموار است من پست های زیادی در مورد وسایل سفر خوانده ام، اما شما بهترین هستید. من شخصاً یک کوله پشتی ضد سرقت را دوست دارم که ScanSmart TSA دوستانه و مقاوم در برابر آب است. اگر شما کسی هستید که برای پیدا کردن هدفون‌هایی که پس از چند ساعت راحت باقی می‌مانند، مشکل دارید، کارشناسان فناوری ما این هدفون‌های بی‌سیم را از سونی توصیه می‌کنند.

{

Native Union Belt Cable Universal

|}

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌خواهیم بهترین ابزارهای مسافرتی را که واقعاً در سال 2022 از آنها استفاده خواهید کرد، قرار دهیم. کیف پول پاسپورت در طیف وسیعی از طرح های سرگرم کننده و مجلل عرضه می شود. این اسباب‌بازی‌های جذاب سفر، سرمایه‌گذاری مناسبی برای محافظت و حمل ضروری‌ترین سند سفر شما هستند. Tribit StormBox Micro 2 و یک تلفن آیا تعطیلات پاییزی شما شامل زمانی در خارج از منزل است؟ بلندگوی قابل حمل Tribit StormBox Micro 2 را برای موسیقی در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری همراه داشته باشید. ردپای کوچک آن به راحتی در جیب شما قرار می گیرد و به دسته ها متصل می شود. به علاوه، پورت شارژ USB-C دستگاه های شما را تغذیه می کند و آن را به یکی از بهترین وسایل سفر برای تعطیلات پاییزی تبدیل می کند.

پارمیدا بازدید : 1 شنبه 06 اسفند 1401 نظرات (0)

هر کارشناس HISTORY Travel™ در محل، اطلاعات مربوط به موضوع و تفسیر تاریخی را در هر مرحله از سفر شما ارائه می دهد. تخصص آنها زمینه بسیار مهمی را فراهم می کند و به شما کمک می کند تجارب فردی خود را به تصویر تاریخی بزرگتر متصل کنید. عمیق تر برو ویرانه‌های یونان باستان یا شکوه فلورانس دوران مدیچی را کاوش کنید. رد پای وینستون چرچیل یا ژنرال های دستچین شده آبراهام لینکلن بروید.

{ travel history |}

اگر برای شهروندی کانادا درخواست می دهید، نیازی به درخواست گزارش تاریخچه مسافر خود از CBSA ندارید. علامت زدن "بله" در صفحه 6، سوال 9 فرم درخواست شما به مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا اجازه می دهد تا گزارش را از طرف شما جمع آوری کند. علامت زدن "بله" در صفحه 5، سوال 14 فرم درخواست شما به مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا اجازه می دهد تا گزارش را از طرف شما جمع آوری کند. توجه داشته باشید که پردازش درخواست شما ممکن است 30 روز طول بکشد. با کلیک بر روی "دریافت آخرین I-94" شماره I-94، آخرین تاریخ ورود، کلاس پذیرش و پذیرش تا تاریخ را نشان می دهد. این اطلاعات تغییرات وضعیت، تمدید اقامت یا تعدیل وضعیت اعطا شده توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده را منعکس نمی کند.

جستجو و منوها

هنگامی که گزارش تاریخچه سفر خود را مستقیماً از CBSA درخواست می کنید، ممکن است تکمیل آن 30 روز طول بکشد. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به گزارش خود نیاز داشته باشید، اما گاهی اوقات درخواست مستقیم آن بهترین گزینه نیست. هنگامی که سابقه سفر شما به عنوان بخشی از یک درخواست مورد نیاز است، مانند درخواست شهروندی کانادا، فرم را برای گزینه انتشار گزارش خود بررسی کنید. استفاده از این گزینه به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود خودتان آن را درخواست کنید. هنگامی که این گزینه در دسترس باشد، درخواست گزارش مستقیم از CBSA باعث تاخیر قابل توجهی در روند درخواست شما می شود. لیست زیر سه برنامه کاربردی است که نیازی به درخواست گزارش خود مستقیماً از CBSA ندارند.

travel history

پس از خروج از ایالات متحده، مسافران فرم کاغذی I-94 را صادر کردند که باید آن را به حامل تجاری، آژانس خدمات مرزی کانادا، یا به CBP پس از خروج تحویل دهند. اگر هنگام ورود از طریق هوا، دریا یا زمین، یک I-94 الکترونیکی دریافت کرده اید و از طریق زمین حرکت می کنید، ممکن است خروج شما به طور دقیق ثبت نشود. اگر از طریق زمینی حرکت کنید و قبل از تاریخ انقضای مهر شده در پاسپورت خود دوباره وارد ایالات متحده شوید، خروج ثبت خواهد شد. مدارک مبنی بر خروج می تواند شامل مهر ورود در گذرنامه، بلیط حمل و نقل، فیش حقوقی و/یا سایر رسیدها باشد، اما محدود به آن نیست. یک مسافر می تواند هنگام ورود به کانادا از CBSA یا هنگام ورود به مکزیک از موسسه ملی مهاجرت درخواست کند. کسانی که نیاز به اثبات وضعیت بازدیدکننده قانونی خود دارند - به کارفرمایان، مدارس / دانشگاه ها یا سازمان های دولتی - می توانند به اطلاعات ثبت ورود / خروج CBP خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

اگر مسافری یک فرم کاغذی I-94 را بخواهد، مسافر می تواند فرم I-94 خود را از وب سایت I-94 با استفاده از "دریافت آخرین I-94" یا با استفاده از همان گزینه در برنامه تلفن همراه CBP One™ چاپ کند. یک فرم کاغذی را می توان در طول فرآیند بازرسی درخواست کرد، اما همه این درخواست ها در یک محیط ثانویه قرار می گیرند. سفر آکادمیک به خارج از کشور یک ارائه دهنده سفر آموزشی برای برخی از معتبرترین سازمان های این کشور است. با سوار شدن بر موج علاقه به سفر به اروپا پس از جنگ، ATA با کمک به دانشگاه ها و مؤسسات فرهنگی در ایجاد برنامه های سفر گروهی برای اعضای خود، عملیات خود را در سال 1950 آغاز کرد.

CBP اکنون اطلاعات ورود/خروج مسافران را به صورت خودکار از سوابق سفر الکترونیکی آنها جمع آوری می کند. صفحه وب جدید CBP به مسافران غیرمهاجر اجازه می دهد تا به سوابق ورود/خروج پنج سال از تاریخ درخواست دسترسی داشته باشند. این عملکرد الکترونیکی تاریخچه سفر به این معنی است که مسافران ممکن است دیگر نیازی به ثبت درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات برای دریافت تاریخچه ورود/خروج خود نداشته باشند، و روند آنها را بسیار تسریع می‌کند. مسافران به تاریخ و بندر ورودی ورود و خروج خود دسترسی الکترونیکی خواهند داشت.

نحوه مشاهده تاریخچه سفر I-94

امروزه ATA با بیش از 70 سال تجربه و شبکه گسترده ای از کارشناسان در سراسر جهان پیشرو در سفرهای گروهی فرهنگی و آموزشی است. CBSA در تاریخ 30 ژوئن 2013 شروع به جمع آوری اطلاعات خروج مسافران از اتباع خارجی که از کانادا وارد ایالات متحده می شوند، کرد. از 11 جولای 2019، CBSA اطلاعات خروجی همه مسافران را در حالت زمینی و در حالت هوایی تجاری از ژوئن جمع آوری می کند. داده های خروج نیز ممکن است از طریق گزارش سابقه سفر درخواست شوند. این اتوماسیون فرآیند ورود مسافران را ساده می کند، امنیت را تسهیل می کند و هزینه های فدرال را کاهش می دهد.

travel history

کانال HISTORY® قانع‌کننده‌ترین و غیرمنتظره‌ترین داستان‌های تاریخ را از طریق مستندهای حماسی، در سطح جهانی، سریال‌های غیرداستانی پیشرو در صنعت، و تجربیات چند پلتفرمی بیان می‌کند. و اکنون، برای اولین بار، بیایید دنیایی را کشف کنید که ارزش دانستن دارد - از نزدیک و شخصی، و با یک مورخ مورد تایید کانال HISTORY® در کنار شما. HISTORY TravelTM توسط Academic Travel Abroad ایجاد و مدیریت می شود. اگر در حال تمدید یا درخواست کارت اقامت دائم هستید، نیازی به درخواست گزارش تاریخچه مسافر خود از CBSA ندارید. علامت زدن "بله" در صفحه 3، سوال 23 فرم درخواست به IRCC اجازه می دهد تا گزارش را از طرف شما جمع آوری کند.

{

جدول زمانی Google Maps

|}

اگر آدرس خانه و محل کار خود را ذخیره کرده باشید، در تایم لاین نشان داده می شوند. علاوه بر تایم لاین، این اطلاعات ممکن است در سایر محصولات و خدمات Google نیز استفاده شود. برای دریافت گزارش عبور بزرگراه، شماره پلاک و کپی مالکیت خودرو را ارائه دهید. اگر مالک خودرو نیستید، باید فرم BSF745 را که توسط مالک خودرو تکمیل شده است به CBSA ارائه دهید.

اگر برای شخص دیگری درخواست می دهید، باید فرم BSF745 - اختیار برای انتشار اطلاعات شخصی را به نماینده تعیین شده تکمیل شده توسط طرفی که نماینده آن هستید ارائه دهید. نتایج شما تاریخ، نوع (ورود/خروج) و کد فرودگاه سفر شما به/از ایالات متحده را نشان می دهد. در شهرهای قرون وسطایی Ypres و Reims بمانید و از سایتی که آتش بس برای پایان دادن به جنگ جهانی اول امضا شد بازدید کنید. در سمت راست بالای عکس، روی علامت تیک هر عکسی که می‌خواهید حذف کنید کلیک کنید. اگر برای خودتان درخواست می دهید، می توانید طبق قانون حفظ حریم خصوصی، که یک سرویس رایگان ارائه شده توسط دولت کانادا است، این کار را انجام دهید.

پارمیدا بازدید : 7 پنجشنبه 04 اسفند 1401 نظرات (0)

جسیکا مک دونالد در استان کیپ شرقی آفریقای جنوبی زندگی می کند و از سال 2016 کارشناس آفریقای TripSavvy بوده است. او همچنین محصولات سفر را پوشش می دهد و در مورد همه چیز از چاقوهای کمپینگ گرفته تا گچ کوهنوردی نوشته است. وقت خود را بین شهر نیویورک و لس آنجلس تقسیم می کند و به موهای مشتریانش در هر دو ساحل رسیدگی می کند. او به دلیل تسلط بر رنگ‌های بلوند چند بعدی شهرت دارد و در پشت برخی از معروف‌ترین مدل‌های موی هالیوود از جمله جنیفر آنیستون، مایلی سایرس و کریستین کاوالاری، رنگ‌ساز است.

{ travel hair dryer |}

این در رنگ‌های روشن مختلف موجود است، در حالی که یک دسته تاشو به این معنی است که اندازه آن فقط 9.45 x 5.5 x 4.72 اینچ است. سشوار با ولتاژ دوگانه به لطف یک متمرکز کننده قابل جابجایی، بند Velcro و یک حلقه آویزان روی سیم برق، به راحتی قابل نگهداری است. با وجود اندازه کوچک آن، می توانید همان عملکردی را که از یک خشک کن بسیار بزرگتر انتظار دارید، انتظار داشته باشید. موتور 1875 واتی آن بی صدا و در عین حال قدرتمند است و جریان هوای کافی برای خشک کردن قفل های شما در زمان بی سابقه تولید می کند.

سرعت

شما نه تنها یک خشک کن قدرتمند، بلکه یک ضمیمه پخش کننده و متمرکز کننده را نیز دریافت می کنید، به علاوه یک جعبه هولوگرافیک فوق العاده زیبا - و همه با قیمت بسیار مقرون به صرفه. همچنین یک اتو مینی تخت و مینی فر کننده در مجموعه وجود دارد که برای گرد کردن مجموعه ابزار سفر شما عالی است. ارزان و شاد، خشک کن مسافرتی Boots Essentials را دست کم نگیرید. بررسی ها در مورد استفاده از این خشک کن برای بیش از 30 سال صحبت می کنند، قبل از اینکه آن را کنار بگذارد. برای خود یک سشوار مسافرتی تهیه کنید که عمر آن بیشتر از هر رابطه ای باشد، این چیزی است که ما می گوییم.

travel hair dryer

اگر محصول یا خدماتی را که به طور مستقل بررسی شده را از طریق پیوندی در وب سایت ما خریداری کنید، WWD ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کند. سشوار بسته به نوع مراقبت و استفاده باید حدود 800 ساعت دوام بیاورد. Good Housekeeping در برنامه‌های بازاریابی وابسته مختلف شرکت می‌کند، به این معنی که ممکن است از طریق پیوندهای ما به سایت‌های خرده‌فروش، کمیسیون‌های پرداختی برای محصولات انتخاب شده توسط سرمقاله دریافت کنیم.

ویدئو: "خانه" - هنر در زمان کرونا

پین نایلونی این برس خشک‌کن و موهای پرزدار به همه انواع موها ضربه می‌زند. خشک کن شما نباید بیش از حد وزن داشته باشد - در صورتی که لازم است آن را داخل یک چمدان پر وزن بیندازید. نکته دیگری که باید در نظر داشت؟ اگر بخواهید تمام روز آن را در یک کیف حمل کنید چقدر سنگین خواهد بود. در صورت امکان به کمتر از 5 پوند بچسبید تا از حد مجاز وزن در پرواز حداکثر استفاده را ببرید. من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم که مجبور شدم خودم یکی داشته باشم. سبک و کوچکتر اما بدون از دست دادن هیچ یک از کیفیت های مدل سایز کامل.

travel hair dryer

برخلاف اکثر سشوارهای مسافرتی، این سشوار جمع و جور دارای یک پخش کننده و یک متمرکز کننده است که برای افرادی که موهای مجعد در حال حرکت هستند ایده آل است. با 1200 وات برای عملکرد قدرتمند، اجزای سرامیکی تزریق شده با تورمالین آن گرمای مادون قرمز دور را ساطع می کند و یون های منفی را برای موهای بدون وز در یک فرآیند خشک شدن سریع منتشر می کند. همه چیز در یک کیف دستی برای حمل و نقل آسان ارائه می شود و خشک کن در رنگ های سرگرم کننده مانند چاپ پلنگی یا فوشیا عرضه می شود. آنها باید جمع و جور و سبک باشند و دارای ویژگی هایی مانند دسته های تاشو و سیم های جمع شونده به عنوان امتیاز باشند.

{

سشوار BaByliss Travel 2000 W - مشکی

|}

دارای فناوری محافظت از مو ghd است که وقتی خیلی نزدیک به مو قرار می گیرد به طور خودکار خنک می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند تا آرامش بیشتری داشته باشید. در خبرنامه WWD’S The Essentialist ثبت‌نام کنید تا با بررسی‌های عمیق نسخه‌های جدید هیجان‌انگیز و راهنمای خریدار برای یافتن محصولاتی که باید در اسرع وقت امتحان کنید، بهترین‌ها را در زیبایی و استایل دریافت کنید. Drybar مورد علاقه فرقه یک محصول جدیدتر به بازار بریتانیا است که مستقیماً از ایالات متحده فرود می آید. با سشوار مسافرتی Baby Buttercup، روش های فوق العاده قدرتمند این برند را به مقصد تعطیلات بعدی خود بیاورید. همه محصولات به طور مستقل توسط تیم متخصص ما انتخاب، آزمایش یا توصیه می شوند.

پارمیدا بازدید : 3 چهارشنبه 03 اسفند 1401 نظرات (0)

شامل بیشتر جاذبه‌های اصلی، همه مسیرهای اصلی، فرودگاه‌ها و نموداری با زمان‌های تخمینی رانندگی برای هر جزیره مربوطه است. ما همه آخرین اخبار و اطلاعیه‌های سفر به هاوایی را در زیر پوشش داده‌ایم، از جمله مراحلی که مسافران باید برای بازدید ایمن از هاوایی در پاییز 2022 دنبال کنند. با پوشش تمام هفت قاره، جهان به روش شما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید جهان را با ما ببینید. ایده‌های سفر از متخصصان ما را در کنار اقامت‌ها و تجربیات دست‌چین شده ارائه می‌کند و رویکرد ما را برای ایجاد تجربیات سفر معنادار معرفی می‌کند. متخصصان ما در مورد بهترین ماه ها برای بازدید از هاوایی، از جمله اطلاعاتی در مورد آب و هوا، رویدادها و جشنواره ها توصیه می کنند. اقیانوسیه - هاوایی می تواند نقطه شروعی برای کاوش در بسیاری از جزایر اقیانوس آرام و همچنین کشورهای استرالیا و نیوزلند باشد.

این جزیره که با خلق و خوی کوچکترین خواهر و برادر خانواده است، پر از درام، ماجراجویی و زیبایی طبیعی است. فرهنگ هاوایی باید مورد احترام قرار گیرد و مسافران باید نسبت به میراث فرهنگی غنی و تنوع این ایالت حساس باشند - و این واقعیت که تجربه توریستی فرهنگ هاوایی ممکن است فقط سطح را خراش دهد. به عنوان مثال، هیاوهای زیادی در جزایر وجود دارد، جایی که آیین باستانی هاوایی در آنجا انجام می شد. برخی از این مکان‌ها به خودی خود به جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده‌اند، اما بازدیدکنندگان باید با همان سطح احترامی که در یک مکان عبادت نشان می‌دهند، با این مکان‌ها رفتار کنند.

travel hawaii

سایمین، یک سوپ رشته فرنگی هاوایی با الهام از سوپ های نودل چینی، یکی از آیتم های منوی دائمی است و اولین غذای منطقه ای بود که در مک دونالد سرو شد. غذای مورد علاقه دیگر، بشقاب صبحانه در هاوایی McD's است که شامل سوسیس پرتغالی، اسپم، تخم مرغ و برنج بخارپز، گاهی اوقات با آناناس تازه است. همانند سایر نقاط ایالات متحده، دلار آمریکا واحد پول محلی است.

به شغلی در سفر علاقه مندید؟ برای کسب اطلاعات در مورد موقعیت ها و نحوه درخواست، لطفاً به وب سایت مشاغل سفر ما مراجعه کنید. این راهنماها که توسط متخصصان ما از دیدگاه سفرهای خود نوشته شده اند، به شما کمک می کنند تا در مورد شکل سفر خود به هاوایی تصمیم بگیرید. با هدف الهام بخشیدن و اطلاع رسانی، توصیه های خود را برای قدردانی از هاوایی در بهترین حالت به اشتراک می گذاریم. مشتریان سرزمین اصلی CVS که به کمک نسخه نیاز دارند باید به دنبال نزدیکترین شعبه Longs Drugs باشند. اگر سونامی پیش‌بینی می‌شود، فقط چند ساعت از آن اطلاع خواهید داشت.

بررسی اینکه آیا اتصال سایت ایمن است یا خیر

تعیین اینکه آیا یک سفر پرهزینه تر به جزیره مسیر هاوایی برای خروج از توریسم بیش از حد است یا خیر زمان می برد. اولین رویکرد اجتماعی آن به زندگی در جزیره به آن اجازه داده است تا یکی از بکرترین و متنوع ترین مکان های زیست محیطی در جهان باقی بماند. از قضا، این جنبه ها هستند که بیشترین آسیب را در زمانی که جزایر به دلیل توریسم بیش از حد ظرفیت دارند، می شود. او دریافت که برخی از مشکلات گردشگری بیش از حد هاوایی را می‌توان در قیمت‌هایی که بازدیدکنندگان آمریکایی برای لذت بردن از اقامت خود می‌پردازند، بررسی کرد. برای سه روز اول فصل تابستان خود در جولای سال گذشته، هر روز 35000 گردشگر را جذب کرد - به خطوط هوایی دلیل کمی برای گوش دادن به درخواست‌های شهردار داد.

{ travel hawaii |}

این تورها به شما نقطه شروعی را برای آنچه که تعطیلات شما در هاوایی می تواند متضمن باشد می دهد. با آنها به عنوان الهام رفتار کنید، زیرا هر سفر منحصر به فرد برای شما ایجاد می شود. این راهنمای سفر به منطقه هاوایی یک مقاله قابل استفاده است.

مسافرت رفتن

در هتل‌های All-Inclusive، انعام‌ها معمولاً در قیمت تعطیلات لحاظ می‌شوند. برخی از هتل ها برای دریافت پکیج ماه عسل به گواهی ازدواج یا مجوز نیاز دارند. اگر با بسته ماه عسل سفر می کنید لطفا این اطلاعات را همراه داشته باشید. همه قوانین اضطراری جزیره بزرگ هاوایی و اعلامیه های اضطراری را می توان در وب سایت آنها یافت.

travel hawaii

شما می توانید در یک تور زمینی شرکت کنید یا با یک تور هلیکوپتری در جزیره بزرگ بر فراز آتشفشان عظیم باورنکردنی پرواز کنید. پروازهای بدون درب به شما این امکان را می دهد که گرمای آتشفشان را احساس کنید، یک تجربه شگفت انگیز منحصر به فرد. همچنین در جزیره بزرگ فرصت نادری برای شنا با دلفین‌های وحشی دارید، نه با دلفین‌های اسیر. جزایر هاوایی پر از فرودگاه‌هایی هستند که شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌ریزی شده از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. در این موارد شرکت های تاکسی هوایی ممکن است تنها وسیله سفر باشند.

{

نکات ایمنی COVID-19 برای بازدیدکنندگان

|}

"پایان دادن به برنامه سفرهای ایمن نشان دهنده پیشرفت ما به عنوان یک ایالت است و تصمیم فرماندار ایگه تعادل خوبی برای حفظ اقدامات احتیاطی معقول بهداشتی در حین بازگشایی جامعه و اقتصاد ما است." به گفته فرماندار ایگ، ​​ایالت هاوایی برنامه "سفرهای ایمن" را برای مسافران داخلی ایالات متحده در نیمه شب 25 مارس 2022 لغو کرد. فرماندار ایج همچنین اعلام کرده است که اجبار ماسک داخل ساختمان از 26 مارس 2022 به پایان رسیده است.

پارمیدا بازدید : 4 سه شنبه 02 اسفند 1401 نظرات (0)

در بیشتر موارد، می توانید 50 درصد یا بیشتر در هزینه بلیط هواپیما با یک کارت همراه صرفه جویی کنید. یک جایزه خوش آمد گویی بالا به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر به اهداف سفر خود برسید. برخی از جوایز کارت اعتباری به اندازه کافی بالا هستند که می توانند بلیط کلاس تجاری بین المللی رفت و برگشت را پوشش دهند. از هر پرس و جو، امتیاز اعتباری 2 تا 5 امتیازی دریافت خواهید کرد، بنابراین آن را حساب کنید. شما باید حداقل 50000 امتیاز دریافت کنید و تعداد زیادی کارت این معیارها را برآورده می کنند. زمانی که 11 سال پیش هک مسافرتی را شروع کردم، این یک «سرگرمی» مبهم بود که کمتر کسی در مورد آن شنیده بود و بیشتر آنها را کلاهبرداری رد کردند.

travel hacking

اما با استفاده از کارت‌های اعتباری، امتیازات و برنامه‌های وفاداری، می‌توانید تجربه‌های سفر باورنکردنی را با کسری از هزینه رزرو کنید. می‌توانید با مطالعه آخرین راهنماها برای به حداکثر رساندن کارت‌های اعتباری پاداش سفر، انتقال امتیاز و آخرین پاداش‌های ثبت‌نام از دوره ایمیل ViaTravelers، هک سفر را بیاموزید. هک سفر با استفاده از کارت‌های اعتباری، برنامه‌های پاداش هواپیمایی و هتل نه تنها قانونی است، بلکه بخش مهمی از صنعت سفر است. مادامی که از حروف ظریف پیروی کنید، هیچ کاری غیرعادی انجام نمی دهید. صادرکنندگان کارت اعتباری و خطوط هوایی می دانند که ترفندهای هک سفر چگونه کار می کنند و تبلیغات خود را بر اساس آن انجام می دهند. فقط مطمئن شوید که قوانین را درک کرده اید تا بتوانید آنها را به نفع خود وادار کنید.

می خواهید بیشتر سفر کنید؟

نکته مهم در مورد Travel Freely این است که به طور خودکار از طریق ایمیل نیز به شما یادآوری می کند. همچنین یادآورهایی را تنظیم کردم تا مطمئن شوم که امتیازهای جایزه دریافت کرده‌ام و کارت‌ها را بعد از 11 ماه ارزیابی کنم. اگر می خواهید کارت های خود را با صفحه گسترده ردیابی کنید، در اینجا یک نمونه صفحه گسترده ردیابی کارت اعتباری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. مزیت بزرگ برنامه پاداش ارائه شده توسط British Airways این است که بر خلاف بسیاری از برنامه های دیگر که بر اساس مناطق جغرافیایی هستند، بر اساس فاصله است. این بدان معناست که مسافت های کوتاه به اندازه 4500 آویو برای شما هزینه خواهد داشت. به همین دلیل است که Avios برای پروازهای کوتاه مدت بسیار جذاب است.

و برای یک لیست کامل از تمام کارت های اعتباری مورد علاقه من، می توانید این لیست جامع را بررسی کنید. Chase Freedom Unlimited – این یک کارت برگشت نقدی ساده است که هیچ کارمزد سالانه ندارد. اگر اعتبار زیادی ندارید، این یک اعتبار خوب برای شروع است. یکی دیگر از راه های بسیار اساسی برای جلوگیری از استرس با حداقل هزینه ها این است که برنامه های کارت پاداش خود را با خرید بزرگی که باید انجام دهید زمان بندی کنید.

قبل از اینکه متعهد شوید، آنچه را که ارائه می شود بررسی کنید. امتیازات خود را برای پرداخت هزینه سفر با خطوط هوایی، ارتقاء پرواز یا اقامت دریافت کنید. پاداش های خوش آمدگویی کارت اعتباری سریع ترین راه برای کسب امتیاز هستند، اما تنها راه نیستند. می‌توانید از پورتال‌های خرید، برنامه‌های پاداش ناهارخوری، تکمیل نظرسنجی‌ها و موارد دیگر امتیاز کسب کنید. امتیازها، مایل ها و پاداش ها انواع مختلفی از ارزهای وفاداری هستند. استثنائاتی وجود دارد، اما خطوط هوایی معمولاً مایل صادر می کنند، در حالی که امتیازها از برنامه های وفاداری هتل یا پاداش های بانکی به دست می آید.

{ travel hacking |}

توصیه می کنیم از یک ردیاب امتیاز آنلاین یا مسافت پیموده شده مانند Points.com برای پیگیری تعادل امتیاز/مسافت پیموده شده استفاده کنید. هک سفر در مورد تغییر معادله ارزش و به دست آوردن بهترین تجربه سفر ممکن با کمترین هزینه است. این یک روش شیک برای وزش باد در فرودگاه است، با دانستن اینکه اندازه چمدان شما برای سوار شدن به هواپیما مناسب است! با جیب‌های دسترسی آسان و محفظه کیف دستی بالایی، کیف کابین هک مسافرتی، برداشتن وسایل را برای امنیت و دسترسی به هر چیزی که در طول پرواز نیاز دارید را آسان می‌کند. به کمک بیشتری برای برنامه ریزی سفر خود نیاز دارید؟ صفحه منابع ما را بررسی کنید و شرکت‌های بزرگی را که هنگام سفر به آنها اعتماد داریم برجسته می‌کند.

کارت های اعتباری با کیفیت اعتباری

تقریباً هر مؤسسه خیریه می‌تواند پرداخت‌های کارت اعتباری را بپذیرد، و این یک راه عالی برای فشار دادن شما به حداقل هزینه است. در مورد صورت‌حساب‌های پزشکی مکرر، ویزیت پزشک یا نسخه‌ای برای پر کردن معمولاً راهی عالی برای کاهش حداقل هزینه برای پاداش ثبت نام کارت اعتباری شما است. اگر حداقل هزینه را برآورده نکنید، نمی توانید پاداش را دریافت کنید. و، باید کارت را لغو کنید و تا دو سال صبر کنید تا بتوانید دوباره درخواست دهید و پاداش را دریافت کنید. بسته به کارت اعتباری که برای رفتن با آن انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک مایل یا امتیاز برای اقامت در هتل و معاملات ماشین کرایه نیز مبادله کنید.

travel hacking

با به هم زدن کارت اعتباری، به سادگی این کارت اعتباری را باز کرده و حداقل هزینه مورد نیاز را برای کسب جایزه انجام می دهید. طلای تجاری امریکن اکسپرس به شما این امکان را می دهد که پس از صرف 5000 دلار در 3 ماه اول، 40000 امتیاز پاداش (با حداقل ارزش 400 دلار) را باز کنید. یک نفر را معرفی کنید و به ازای هر ارجاع تایید شده 10000 امتیاز دریافت خواهید کرد. هزینه این کارت 250 دلار در سال است، اما یک تبلیغ دوره ای وجود دارد که از اولین هزینه سالانه چشم پوشی می کند. علاوه بر این، به ازای هر دلار هزینه شده در سفر، 2 امتیاز و به ازای هر دلار در جاهای دیگر 1 امتیاز جمع آوری کنید. مانند کارت ویزیت American Express Marriott Bonvoy، برای دریافت آن نیازی به داشتن شرکت ندارید.

{

استفاده از کارت های اعتباری شما

|}

شرایط برای پیشنهادهای ذکر شده در این صفحه اعمال می شود. هر گونه نظرات، تحلیل ها، بررسی ها یا توصیه های بیان شده در این مقاله به تنهایی متعلق به نویسنده است و توسط هیچ صادرکننده کارت بررسی، تایید یا تایید نشده است. اگرچه قانون «پاداش مادام العمر» در سال 2015 توسط امریکن اکسپرس وضع شده بود، هرگز تا سال 2020 اجرا نمی شد. تمام حساب‌هایی را که از این قانون سوءاستفاده می‌کردند، یک‌طرفه بدون اطلاع قبلی بست. تمام امتیازهای کسب شده در حساب کارت های مورد نظر لغو شده است.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 1,476