loading...

توریسم

خانه و محل فرود کشتی سابق به یک باشگاه و اسکله ماهیگیری بازسازی شده است که مناظری تماشایی از پل و آب های مجاور را ارائه می دهد. یک ساحل شنای عمومی به سگ‌ها اجازه می‌دهد تا بندکشی کنند و چندی

پارمیدا بازدید : 9 شنبه 21 آبان 1401 نظرات (0)

خانه و محل فرود کشتی سابق به یک باشگاه و اسکله ماهیگیری بازسازی شده است که مناظری تماشایی از پل و آب های مجاور را ارائه می دهد. یک ساحل شنای عمومی به سگ‌ها اجازه می‌دهد تا بندکشی کنند و چندین مسیر نیز دسترسی به مکان‌های طبیعی اطراف را فراهم می‌کنند. امکانات دیگر عبارتند از منطقه پیک نیک خانوادگی و آمفی تئاتر در فضای باز که میزبان کنسرت های دوره ساحل میرتل ای و رویدادهای ویژه عمومی است. جزیره گنج یکی دیگر از سواحل محبوب است که دارای حال و هوای بد بو و یکپارچهسازی با سیستمعامل است و سواحل شنی سفید و وسیع و فعالیت های سرگرم کننده را ارائه می دهد. این ساحل به ویژه گسترده است و آن را به پناهگاهی برای پرواز بادبادک ها می کند که نمایش بصری رنگارنگی را برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان فراهم می کند.

بیشتر فعالیت‌های ورزشی از مارینا انجام می‌شود، از اینجا می‌توانید قایقرانی، موج‌سواری، جت اسکی و حتی اجاره یک قایق ماهیگیری برای روز انجام دهید. از 1 جولای تا 12 سپتامبر یک تیم نجات غریق صلیب سرخ با پرتاب نجات در حال انجام وظیفه است. برج های دیده بانی، پرچم ها و تابلوهایی وجود دارد که در امتداد سواحل قرار دارند و وضعیت دریا را نشان می دهند. ساحل گورینگ یک ساحل دوستدار سگ در تمام طول سال (اگرچه بین ماه های مه و سپتامبر به کافه سی لین محدود می شود)، ساحل گورینگ به طور شگفت انگیزی یک گزینه محبوب است.

منطقه تفریحی پارک اسلای که تنها یک ساعت با ماشین فاصله دارد، یکی از نزدیک‌ترین نقاط ساحلی ساکرامنتو است که فرصت‌های تفریحی مملو از سرگرمی را ارائه می‌دهد. از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، لذت بردن از پیک‌نیک، کاوش در شهر، یا استراحت در ساحل، گردشگران و مردم محلی همچنان ساحل استینسون را به‌عنوان فرار از سرعت دیوانه‌کننده زندگی روزمره پیدا می‌کنند. در قسمت‌های پایین‌تر این خط ساحلی، ساحل شنی وسیع و خور پوشیده از چوب‌های پراکنده قرار دارد که برای تعدادی از فعالیت‌ها عالی است. همه این سواحل شگفت انگیز تعدادی فعالیت از جمله حمام آفتاب، پیک نیک، موج سواری، ماهیگیری و کمپینگ را ارائه می دهند. این پارک با ساحلی به ارزش 3.2 مایل، 2400 هکتار بیابان پشتی، و منطقه ای در زیر آب که برای اکتشاف و تفریح ​​ساخته شده است، بهشتی برای دوستداران طبیعت و ماجراجویان خروجی است.

beaches near me

در ساحل دیویی، دلاور، یک حس منحصر به فرد راک اند رول و یک فضای جوان و شاداب وجود دارد که به شیوه ای از زندگی برای جامعه محلی سرگرم کننده و استقبال کننده آن تبدیل شده است. البته این حال و هوای باورنکردنی و آفتاب خارق العاده است که میهمانان را بارها و بارها به سواحل بکر ساحل دیویی می آورد. تعدادی از فعالیت های عالی برای لذت بردن در ساحل وجود دارد، مانند تورهای ورزشی هیئت مدیره Delmarva، کنسرت های زنده در Rusty Rudder، و سایر فعالیت های ورزشی آبی. در همین حال، ناهار خوری در ساحل دیویی نیز عالی است و منوهای خوشمزه ای در رستوران هایی مانند Jimmy’s Grille، mama Maria Ristorante Italiano و The Lighthouse ارائه می شود. با این حال، چیزی که ساحل دیویی بیشتر به آن شهرت دارد، زندگی شبانه ساحل دیویی است که با موسیقی زنده تماشایی و جمعیت جوان و در قلب جوان مشخص می شود.

دو مرکز خدمات بازدیدکننده پارک ملی به همراه فرصت‌های فراوان برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند شنا، موج‌سواری، پیاده‌روی و کایاک سواری در این جزیره ارائه می‌شوند. پالم بیچ به‌خاطر مجلل و زیبایی‌اش شناخته شده است، بنابراین پیدا کردن ماجراجویی‌هایی در این جزیره بسیار عالی است که همه بدون در نظر گرفتن بودجه می‌توانند از آن لذت ببرند. در «انجمن چهار هنر» پارک کنید و در باغ‌های آرام پرسه بزنید و سپس برای دیدن نمایشگاه‌ها به داخل بروید. پس از آن، با دوچرخه سوار شوید یا پیاده به مسیر دریاچه 6 مایلی بروید که در امتداد آبراه های درون ساحلی قرار دارد و درست از نزدیک باغ ها شروع می شود.

بهترین سواحل در نورویچ، نورفولک

همچنین می توانید از خانه سابق دلفین معروف دیزنی، زمستان، در آکواریوم کلیروات دیدن کنید. برخی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی در منطقه خلیج تامپا در ساحل کلیرواتر یافت می شوند، از جمله دو نسخه از غذای همیشگی مورد علاقه منطقه، فرانسوی. هر شب هنگام غروب آفتاب، مردم در اسکله جمع می‌شوند تا در جشن غروب آفتاب که شامل سرگرمی‌ها و بازار صنایع دستی است، شرکت کنند. پس از تاریک شدن هوا، کلوب‌ها و گزینه‌های تفریحی شبانه متنوعی برنامه سفر روز را تکمیل می‌کنند، از جمله کلوپ رقص دو طبقه، The Wave، در Shepherd's Beach Resort. به هر حال، به عنوان یکی از 10 ساحل برتر توسط Trip Advisor’s Traveler’s Choice Awards 2017 انتخاب شده است. این ساحل زیبا دارای 10 مایل خارق العاده شن و ماسه است و برای تفریحات خانوادگی مانند شنای آسان، کایاک سواری و قایق رانی مناسب است.

شهر باستانی چیپلون که در سواحل رودخانه واشیستی واقع شده است به خاطر ساحل گوهاگر معروف است. گوهاگر یک مکان مورد علاقه برای پیک نیک در بین مردم محلی است، به دلیل غروب زیبای خورشید و محیط آرامش. Tarkarli که به خاطر سواحل زیبای بسیارش شناخته شده است، نمونه ای از بهشت ​​برای عاشقان ساحل است که به اندازه کافی نزدیک برای یک سفر سریع آخر هفته از بمبئی است.

اگر به دنبال ساحلی آرام و خانوادگی برای خلیج تامپا هستید، پارک Sand Key در جنوب کلیرواتر را کاوش کنید. این پارک زیبا هم پارک و هم ساحل است که به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به شن‌های سفید و پیاده‌روی و مسیر طبیعت را می‌دهد. اگر در زمان مناسبی از سال بیایید، می توانید مناطق لانه سازی لاک پشت های دریایی را در ساحل مشاهده کنید.

علاوه بر 4 مایلی ماسه سفید، این جزیره شامل چندین مسیر طبیعی و مناطق مشاهده پرندگان است که در آن می‌توانید ماهی‌ماهی‌های لانه‌ساز و انواع پرندگان آبی را پیدا کنید. بازدیدکنندگان می توانند در مرکز طبیعت روتاری اطلاعات بیشتری کسب کنند. این جزیره امکانات رفاهی زیادی از جمله امتیاز و رستوران را ارائه می‌دهد که در آن علاوه بر غذا، می‌توانید چتر، صندلی و کایاک اجاره کنید. خانواده ها از منطقه پیک نیک با زمین بازی و آلاچیق های سرپوشیده در صورت بارندگی لذت خواهند برد. پارک فرد هوارد یک ساحل محبوب و حفاظت‌شده طبیعی است که در انتهای شمالی جزیره‌های مانع خلیج تامپا واقع شده است. پارک از طریق مسیری به طول مایل به شهر جذاب تارپون اسپرینگز متصل می‌شود که محل استقرار اسکله‌های اسفنجی معروف منطقه و مجموعه‌ای خوشمزه از رستوران‌های یونانی اصیل است.

فرصت های خرید در امتداد خیابان تاریخی کوری را کاوش کنید و برای گشت و گذار در استراحتگاه دیدنی Don Cesar زمان بگذارید. این هتل شگفت‌انگیز به سبک مدیترانه‌ای که با نام مستعار «کاخ صورتی» شناخته می‌شود، در دوران جاز ساخته شد و استانداردی برای تجملات قدیمی در کنار ساحل است. نقطه پرش به سمت ساحل در جزیره Caladesi، جزیره ماه عسل، همچنین دارای شن های بسیار زیبایی برای ارائه بازدیدکنندگان است - و برای رسیدن به آنجا نیازی به سوار شدن به قایق ندارید.

beaches near me

خود پارک به خوبی با سرویس های بهداشتی و دوش در محل، و پارکینگ رایگان فراوان نگهداری می شود. یک زمین بازی و منطقه پیک نیک و همچنین پیاده روی وسیعی وجود دارد که به سمت پایین ساحل منتهی می شود. هتل های خوب در این منطقه واقعا به تمیز و ایمن نگه داشتن ساحل برای یک پیاده روی طولانی صبح یا بعد از ظهر کمک می کنند.

ساحل کیلو

زمین بازی کودکان، حمام، و جایگاه امتیازی نیز در محل ارائه شده است. یک بار از ساحل دلری دیدن کنید و خواهید دید که این منطقه چیزهای زیادی برای ارائه دارد که اکنون زمان برنامه ریزی سفر بعدی شما فرا رسیده است. در خیابان آتلانتیک ویترین فروشگاه کنید و سپس به منطقه هنری Pineapple Grove بروید و از نقاشی‌های دیواری، هنر عمومی، و بازار هفتگی تازه‌های تازه دیدن کنید. اگر می‌خواهید از مرکز شهر دور شوید و از همه چیزهایی که طبیعت دارد لذت ببرید، پارک منطقه‌ای West Delray مکان شما از طلوع تا غروب خورشید است. بیش از 300 هکتار زمین آزاد و آب همراه با مسیرهای دوچرخه سواری، چادرنشینی و باشگاه تیراندازی با کمان وجود دارد.

پالم بیچ / وست پالم بیچ را کاوش کنید

وبلاگ ساحلی رادار ساحلی به شما کمک می کند تا سواحل زیبا و متنوع بریتانیا را کشف کنید. از بازی های شهربازی گرفته تا بارها و رستوران ها، این نوار پر جنب و جوش شما را به طرق مختلف سرگرم می کند. با صداهای زیبای امواج، گریه مرغ دریایی و بوی شور اقیانوس، این ساحل یک فرار آرامش بخش و چند حسی را فراهم می کند. این شهر ساحلی در دلاور علیرغم اندازه کوچکش، علاوه بر ساحل، مملو از فعالیت‌هایی است. این ساحل با ناجیان غریق و حداکثر عمق آب 5 فوتی، امن‌ترین ساحل برای کودکان در نزدیکی شهر نیز هست. اگر به دنبال سواحل رمانتیک و زیبا برای استراحت هستید، به سراغ نیاگارا-آن-دریاچه- بروید.

این ساحل به دلیل نسیم خنک و سواحل وسیعش برای قدم زدن صبحگاهی و بعدازظهرهای تنبل عالی است. این مقصد جذاب که به عنوان جنوبی ترین ساحل در سمت ساحل اقیانوس آرام شهر شناخته می شود، ترکیبی از تاریخ و ساحل در یک محیط است. فورت فانستون یک تاسیسات دفاعی بندری سابق است که اکنون به یک مقصد گردشگری نمادین تبدیل شده است که در گوشه جنوب غربی سانفرانسیسکو واقع شده است. اگر در ماه های تابستان در شهر هستید، حتماً لانه سازی لاک پشت های دریایی را بررسی کنید. اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن و روزهای خانوادگی در نورویچ هستید - بلیط های جاذبه خود را در اینجا جستجو و رزرو کنید. اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن و روزهای خانوادگی در ولز هستید - بلیط های جاذبه خود را در اینجا جستجو و رزرو کنید.

ساحل استینسون قطعا بهترین انتخاب ما برای بهترین ساحل برای شنا است. این پارک ایالتی محبوب با وسعت 3112 جریب که دارای 13 ساحل شنا است، یک سفر یک روزه ایده آل برای دوستداران طبیعت از پیتسبورگ است. پارک Ocean Reef برای هرکسی که علاقه مند به غواصی با غواصی یا غواصی آزاد در منطقه نجات غریق محافظت شده از قایق های عبوری است، باید توقف کند. صخره بسیار نزدیک به ساحل است و می توان آن را حتی در هنگام جزر و مد نیز دید و برای مبتدیانی که ممکن است کمی احتیاط کنند از سفرهای دور در اقیانوس بسیار عالی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 1,478