loading...

توریسم

برای یک چیز کوچک، در بخارپز کردن هر چیزی قدرتمند و موثر است. Tripp One-Outlet Surge Protector (10 دلار) از دستگاه های شما در برابر نوسانات برق محافظت می کند. برخی کشورها زیرساخت‌های برقی کمتری دا

پارمیدا بازدید : 146 دوشنبه 07 فروردین 1402 نظرات (0)

برای یک چیز کوچک، در بخارپز کردن هر چیزی قدرتمند و موثر است. Tripp One-Outlet Surge Protector (10 دلار) از دستگاه های شما در برابر نوسانات برق محافظت می کند. برخی کشورها زیرساخت‌های برقی کمتری دارند و شما هرگز نمی‌دانید که پریزهای آن هتل با تخفیف چقدر خوب سیم‌کشی شده‌اند. با این محافظ برق قابل حمل با اندازه دست، دستگاه های خود را ایمن نگه دارید. شما چمدان چرخدار معمولی و چمدان معمولی خود را دارید، و سپس این چیزی است که در نیمه راه است.

{ travel luggage |}

برای چمدان دستی در پرواز در ایالات متحده، مجاز به همراه داشتن یک باتری لیتیوم یونی 100 وات ساعت (وات ساعت) یا کمتر هستید. اگر کیف خود را در سطل بالای سر نگهداری می کنید، نیازی به بیرون آوردن آن از جیب چمدان ندارید. Apple AirTag (29 دلار) چیزی است که ما در مورد آن نظرات متفاوتی داریم، اما به عنوان راهی برای کاهش اضطراب و نگه داشتن چشم دیجیتالی بر کیف های شما، بهترین ابزار موجود است. این ردیاب‌های بلوتوث از تعداد زیادی تلفن هوشمند استفاده می‌کنند تا موقعیت مکانی خود را به طور مرتب به دستگاه شما گزارش دهند. حتی اگر قصد ندارید چمدان خود را چک کنید، ممکن است در پروازهای شلوغ مجبور شوید آن را چک کنید. یک AirTag را در یک جیب داخلی بیندازید تا مطمئن شوید که شما و چمدانتان در مقصدتان دوباره به هم می پیوندند.

غلتک بزرگ 29 اینچی در صورتی اطلس

چمدان سخت شما سزاوار عشقی است که به کمد لباس و کمد خود می دهید. بنابراین با پوشش جدید BÉISLuggage که برای تمام نیازهای چمدان تحویل شما در دسترس است، چمدان خود را مانند روزی که آن را دریافت کردید جدید نگه دارید! و فراموش نکنید که لوازم جانبی سفر مانند مکعب های بسته بندی و کیسه های لوازم آرایشی را تهیه کنید تا همیشه سازماندهی و آماده باشید. ترازوی چمدان دستی سامسونایت (15 دلار) چیزی نیست که در سفر خود به همراه داشته باشید، اما زمانی که چمدان سنگینی را برای سفر آینده می بندید، داشتن آن مفید است. از آن برای وزن کردن چمدان خود استفاده کنید و مطمئن شوید که در محدوده وزنی است. خطوط هوایی بین‌المللی برای چمدان‌های حمل‌شده سخت‌گیر هستند و حتی خطوط هوایی آمریکایی نیز در مورد وزن چمدان‌های چک‌شده بی‌خبر هستند.

travel luggage

Solgaard Carry-On Closet Plus (295 دلار) کمی بیش از آنچه که بیشتر خطوط هوایی به عنوان حداکثر ابعاد ذکر می کنند، است، اما تفاوت آنقدر ناچیز است که در 95 درصد موارد پذیرفته می شود. لورین استرامپ، بازبین WIRED، سازمان‌دهنده لباس کمد اختیاری خود را که بسته‌بندی کارآمد را ایجاد می‌کند، تمجید می‌کند. استفاده از قفل TSA داخلی آسان است و یک جیب داخلی پاوربانک نیز وجود دارد. این چمدان در راهنمای محصولات Upcycled مورد علاقه ما گنجانده شده است. چرخ‌های دوگانه 360 درجه ثبات و سهولت حرکت را فراهم می‌کنند و قفل TSA یکپارچه وسایل شما را ایمن نگه می‌دارد.

از چمدان های سخت ما که در سه اندازه مناسب مختلف ارائه می شود، انتخاب کنید. چمدان دستی ما برای سفرهای کوچکتر مناسب است و برای نگهداری آسان در یک سطل بالای سر قرار می گیرد. بسته بندی برای یک سفر بزرگ؟ دو چمدان بزرگتر ما به عنوان یک چمدان چک شده کاملاً کار می کنند. هر سه چمدان به 360 چرخ اسپینر، قفل TSA، محفظه های داخلی زیپ دار و البته فضای ذخیره سازی فراوان مجهز شده اند. هر سه سایز را می خواهید؟ یک مجموعه چمدان را انتخاب کنید و برای مقصد بعدی خود بسته بندی کنید. اکنون می‌توانید با ناشر مایلز، رهبر بی‌نظیر مد برای مسافرانی که می‌خواهند چمدان‌های خود را با روندهای فعلی با قیمت مقرون به صرفه به‌روز نگه دارند، به سبک سفر کنید.

امکانات

زیپ ها بزرگ هستند، تکه های نایلونی ضخیم آن به خوبی دوخته شده است و حلقه های فلزی درشتی که بند قابل جدا شدن را آویزان می کند. با 3.4 پوند وزن آن هنوز از بسیاری از کیسه های چرخدار سبک تر است. برای همه سفرها به جز طولانی‌ترین سفرها، معمولاً می‌توانید با یک کیف دستی از آن عبور کنید. فرقی نمی‌کند برای یک سفر آخر هفته یک داف را در صندوق عقب ماشین بچسبانید یا برای گردش در گردباد در سراسر اروپا چمدانتان را ببندید، ما شما را با این انتخاب‌های برتر پوشش می‌دهیم. برای نگاهی عمیق به نحوه آزمایش چمدان، به علاوه اطلاعات بیشتر در مورد مواردی که هنگام خرید چمدان های جدید باید در نظر بگیرید، بعد از انتخاب های ما بخوانید.

travel luggage

آن را با محافظ MagSafe تست شده، شارژرها و سایر امکانات اضافی آماده کنید. مجموعه دوشاخه آداپتور Ceptics (14 دلار) زمانی که به خارج از ایالات متحده سفر می کنم، گزینه مورد علاقه من برای آداپتورهای دوشاخه است. این شامل پنج مورد از رایج ترین آداپتورها برای بریتانیا، ژاپن، کانادا و چندین فروشگاه اروپایی است.

اطمینان حاصل کنید که قبل از خروج از خانه از نشانگر وزن دستی واقع در دسته جانبی استفاده کنید. از تمام وسایل و وسایل مسافرتی خود در داخل کیف های مسافرتی چمدان های چرخدار و پوسته سخت خیره کننده ما که از داخل به بیرون کاربردی هستند محافظت کنید. چه در حال بستن چمدان‌ها برای یک تعطیلات آخر هفته باشید و چه در سرتاسر جهان، چمدان سبک وزن بدنه سخت ما می‌تواند شما را در هر کجا که می‌روید همراهی کند - این بهترین ملزومات سفر است. North Face Base Camp (129 دلار) برخلاف اکثر کیف‌های دوفلکی این روزها، یک کیف دوفلکی استوانه‌ای است.

{

غلتک ورود تاشو با سمت نرم

|}

این چمدان مشکی کلاسیک با افزایش حجم 15 لیتری برای بازگرداندن موارد بیشتر، برای هر تعطیلات مناسب است. این چمدان مشکی کلاسیک با افزایش حجم 10 لیتری برای بازگرداندن موارد بیشتر، برای هر تعطیلات مناسب است. کیسه‌های رول‌بورد دو چرخ سبک‌تر از کیسه‌هایی با چهار چرخ چرخان هستند، فضای بیشتری در داخل دارند و چرخ‌های آنها بزرگ‌تر و بادوام‌تر از اسپینرها هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 1,477