loading...

توریسم

لطفاً اگر می توانم به هر نحوی به شما کمک کنم با من تماس بگیرید. کارکنان دبیرستان ونیز متعهد به ارائه محیطی مثبت، دلپذیر، ایمن، چالش برانگیز و شخصی شده است تا همه دانش آموزان بتوانند راهنمای سفر موفق

پارمیدا بازدید : 5 دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

لطفاً اگر می توانم به هر نحوی به شما کمک کنم با من تماس بگیرید. کارکنان دبیرستان ونیز متعهد به ارائه محیطی مثبت، دلپذیر، ایمن، چالش برانگیز و شخصی شده است تا همه دانش آموزان بتوانند راهنمای سفر موفق شوند. دبیرستان ونیز مکانی فوق‌العاده برای دانش‌آموزان با پیشینه‌ها و استعدادهای مختلف است تا از نظر آموزشی رشد کنند، مشارکت کنند و تجربیات معنی‌داری در دبیرستان داشته باشند.

پارک ساحلی در Esplanade، درایو ساحلی که به موازات خلیج است، واقع شده است. این در انتهای خلیج مسیر اصلی شرقی-غربی ونیز، خیابان ونیز غربی است. ونیز امروز هنوز یک شهر کوچک مناسب برای عابران پیاده با تاریخ غنی است که همه چیز را در خود جای داده است. این رانندگی شما را چندین مایل به سمت شمال به جاده بلکبرن پوینت می‌برد، جایی که در Osprey به سرزمین اصلی باز خواهید گشت. ونیز، درست در جنوب ساراسوتا در امتداد ساحل خلیج سفید فلوریدا، 14 مایل سواحل، از کیسی کیتوماناسوتا کی و فرصت‌های تفریحی فراوان، از جمله شنا، حمام آفتاب، ماهیگیری و قایق‌سواری را ارائه می‌دهد.

او جان نولن را برای برنامه ریزی شهر و ایجاد یک طرح جامع برای خیابان ها استخدام کرد. آلبی زمین را به اخوان مهندسان لوکوموتیو فروخت و نولن را به عنوان برنامه ریز شهری حفظ کرد. اولین بخش های شهر و زیرساخت ها در سال های 1925-1926 ساخته شد.

در طول این تور 30 ​​دقیقه ای، دانش آموزان و خانواده ها این فرصت را خواهند داشت که در مناطق عمومی پردیس زیبای ما به رهبری سفیران دانشجوی ما قدم بزنند. والدین و خانواده نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان خود دارند. من مشتاقانه منتظر همکاری با شما و دانش آموزتان در طول سال تحصیلی هستم.

venice florida

علاقه مندان به تاریخ از بازدید از انبار قطار تاریخی ونیز و موزه ونیز لذت خواهند برد و تاریخ محلی این منطقه را گرامی می دارند. هنگامی که اداره پست در سال 1888 تأسیس شد، آقای هیگل نام ونیز را به دلیل کانال‌ها و شباهت آن به خانه دوران کودکی‌اش، شهر ونیز ایتالیا، پیشنهاد داد. اگر چیزی در وب سایت ما می بینید که قدیمی است، لطفا با ما تماس بگیرید. اگر نمی‌خواهید آدرس ایمیل شما در پاسخ به درخواست ثبت عمومی منتشر شود، از ارسال نامه الکترونیکی به این نهاد خودداری کنید. ما به سابقه دیرینه برتری علمی و مشارکت قوی مدرسه و جامعه خود افتخار می کنیم. طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، مساحت این شهر 16.6 مایل مربع (43.1 کیلومتر مربع) است که 15.3 مایل مربع (39.5 کیلومتر مربع) خشکی و 1.4 مایل مربع (3.5 کیلومتر مربع) یا 8.19 درصد آن آب است.

فرانسیس اچ "فرانک" هیگل، اصالتاً فرانسوی، در سال 1883 به همراه همسر و شش پسرش وارد ونیز شد. او زمینی را در خانه رابرتز به قیمت 2500 دلار، معادل 73000 دلار در سال 2021 خریداری کرد تا خانه خود را راه اندازی کند. هیگل یک عملیات مرکبات را تأسیس کرد که شامل تولید چندین خط از اقلام کنسرو شده مرکبات، مانند مربا، ترشی پوست پرتقال، آب لیمو و شراب پرتقال بود. هیگل در سال 1885 یک اداره پست با نام ایری به عنوان خدماتی برای سی نفر از ساکنان جامعه تأسیس کرد. در فوریه او به عنوان رئیس پست منصوب شد، اما دفتر ماه‌ها بعد، در نوامبر 1885، تعطیل شد و خدمات به Osprey بازگشت. در سال 1888، اداره پست دیگری تأسیس شد، این بار با نام ونیز، نامی که خود هیگل به دلیل شباهت آن به شهر کانال در ایتالیا پیشنهاد کرد.

تئاتر و موسیقی

به دکتر آسپلن بپیوندید که او از کلاس های آشپزی، پزشکی و مهندسی VHS بازدید می کند که دانشجویان را قادر می سازد تا قبل از فارغ التحصیلی گواهینامه دریافت کنند. این پارک خطی که توسط شرکت زیباسازی منطقه ونیز و با کمک دولت‌های شهری و شهرستانی و بنیاد جامعه ساحلی خلیج فارس طراحی شده است... خدمات راه‌آهن مسافری، که توسط خط ساحلی Seaboard ارائه می‌شود، آخرین بار در سال 1971، بلافاصله قبل از فرض عملیات ریلی مسافری توسط آمتراک، به ایستگاه راه‌اندازی شد.

دهه 1800 زمانی است که این منطقه شاهد اولین موج مهاجران «اروپایی» بود. ونیز برای اولین بار به دلیل درخت کالسکه مانندی که محل را برای ماهیگیران مشخص می کرد به اسب و چیز معروف شد. در دهه 1870، رابرت ریکفورد رابرتز خانه‌ای را در نزدیکی خلیجی که امروزه نام او رابرتس بی نام دارد، تأسیس کرد.

بخش کوچک دارای واحدهای ویژه برای گشت دوچرخه، گشت ترافیک، و گشت قایق، از جمله خدمات عادی پلیس است. ونیز در چندین نشریه به عنوان "پایتخت دندان کوسه در جهان" ذکر شده است. هر ساله جشنواره دندان کوسه را میزبانی می کند تا فراوانی دندان های فسیل شده کوسه را که در سواحل ساحلی آن یافت می شود جشن بگیرد. اگر مادربزرگم هنوز زنده بود، می‌خواست به شما بگویم که یکی از بهترین کارهایی که در ونیز می‌توان انجام داد، رفتن به ساحل است.

چندین مغازه عتیقه فروشی بزرگ در "Antique Row" در امتداد خیابان میامی در یک بلوک در جنوب خیابان ونیز قرار دارند. پارک سنتنیال در مرکز شهر قرار دارد و نیمکت هایی برای استراحت همراه با موسیقی زنده در آلاچیق خود ارائه می دهد. در هر طرف آبراه درون ساحلی، مسیر آبی ونیزی قرار دارد، یک مسیر عابر پیاده و دوچرخه آسفالت شده به طول 5 مایل. پایگاه هوایی ارتش ونیز در طول جنگ در زمینی در جنوب شهر ساخته شد و شغل و فعالیت اقتصادی را به این منطقه آورد. ویژگی اصلی طرح توسعه، خیابان ونیز، یک بلوار 200 فوتی بود که به ساحل خلیج مکزیک ختم می‌شد. عملیات توسعه زمین او منطقه ای را در جنوب خلیج رابرت ایجاد کرد و آن را ونیز نامید، بنابراین منطقه اطراف به نام ونیز شناخته شد و به رشد خود ادامه داد.

از بندر شارلوت فلوریدا دیدن کنید

از هر جهتی که مدارس سنجیده می شوند، چه از نظر آکادمیک، چه در هنرهای زیبا و نمایشی و چه از نظر ورزشی، دبیرستان ونیز برتر است. تئاتر محلی تحسین‌شده در سراسر سال در دو مرحله نمایش می‌دهد. موزیکال های برادوی، درام های کلاسیک و معاصر، نمایشنامه های کمدی، تئاتر خانوادگی، کاباره... ونیز توسط اداره پلیس ونیز تحت نظارت است، تام متمولر رئیس پلیس فعلی است.

venice florida

ونیز (به انگلیسی: Venice) یک شهر در ایالات متحده آمریکا است که در شهرستان ساراسوتا، فلوریدا واقع شده‌است. این شهر شامل چیزی است که مردم محلی آن را «جزیره ونیز» می‌نامند، بخشی از سرزمین اصلی که از طریق پل‌هایی بر روی آبراه درون ساحلی ایجاد شده مصنوعی قابل دسترسی است. طبق سرشماری سال 2020، این شهر 25463 نفر جمعیت داشته است. ونیز بخشی از منطقه آماری شهری بندر شمالی-ساراسوتا-برادنتون است.

شن های ساحل را غربال کنید تا صدف های زیبا و دندان های کوسه پیدا کنید. یکی از این تئاترها، تئاتر ونیز، شناخته شده و بزرگترین تئاتر محلی در ایالات متحده است. در دهه 50 افتتاح شد و اکنون بودجه عملیاتی آن به چهار میلیون دلار می رسد. این بلوار وسیع با کافه‌های پیاده‌روی جذاب، بوتیک‌های منحصربه‌فرد، گالری‌های هنری و رستوران‌های درون ساختمان‌های تاریخی پوشیده شده است. با این حال، قلب شهر در امتداد خیابان ونیز غربی و منطقه تاریخی مرکز شهر اطراف آن قرار دارد.

پیش از این ونیز یکی از مقاصد فلوریدا ویژه شکوفه های پرتقال بود. تئاتر ونیز با بودجه عملیاتی تقریباً سه میلیون دلاری، بزرگ‌ترین سالن تئاتر اجتماعی در ایالات متحده است. در طول رونق زمین در فلوریدا در دهه 1920، فرد اچ آلبی، جراح ارتوپد که به خاطر عمل های پیوند استخوان خود مشهور است، 112 هکتار از برتا پالمر برای توسعه ونیز خرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 1,484