loading...

توریسم

مسافران واکسینه نشده باید یک نتیجه منفی از R.T.-P.C.R ارائه دهند. آژانس توصیه می کند که کسانی که واکسینه نشده اند از سفر به نیکاراگوئه خودداری کنند. مسافران ورودی باید فرم سلامت تکمیل شده را ارائه دهن

پارمیدا بازدید : 14 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

مسافران واکسینه نشده باید یک نتیجه منفی از R.T.-P.C.R ارائه دهند. آژانس توصیه می کند که کسانی که واکسینه نشده اند از سفر به نیکاراگوئه خودداری کنند. مسافران ورودی باید فرم سلامت تکمیل شده را ارائه دهند. آنها همچنین باید یا مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا نتیجه منفی از P.C.R ارائه دهند.

is travel restrictions

این آژانس توصیه می کند که کسانی که واکسینه نشده اند از سفر به تاجیکستان خودداری کنند. بازدیدکنندگان باید یا مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل یا نتیجه منفی از آزمایش مولکولی انجام شده ظرف 48 ساعت پس از خروج ارائه دهند. کودکان زیر 12 سال از الزامات آزمایش و واکسیناسیون معاف هستند اما باید در زمان سوار شدن به هواپیما بدون علائم کووید-19 باشند. مسافران باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون یا نتیجه منفی از P.C.R ارائه دهند.

محدودیت‌های COVID-19 در ویزا و ورود ایالات متحده

اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد سنت مارتن شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد اسپانیا شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد کره جنوبی شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد آفریقای جنوبی شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد اسلوونی شوند.

{ is travel restrictions |}

اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد برونئی دارالسلام شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد جزایر ویرجین بریتانیا شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد بوتسوانا شوند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، می توانند وارد بوسنی و هرزگوین شوند.

برای سفر ایمن 90 ثانیه وقت بگذارید

و در خبرنامه هفتگی اعزام سفر ما ثبت نام کنید تا نکات تخصصی در مورد سفر هوشمندانه و الهام بخش برای تعطیلات بعدی خود دریافت کنید. رویای یک فرار در آینده یا فقط سفر با صندلی راحتی؟ 52 مکان ما برای جهانی تغییر یافته برای سال 2022 را بررسی کنید. بازدیدکنندگان 18 ساله و بالاتر باید مدرک واکسیناسیون یا گواهی بهبودی از عفونت کووید-19 را ارائه دهند. در همین حال، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به آمریکایی‌ها توصیه می‌کند تا زمانی که به طور کامل در برابر کووید-19 تلقیح نشده‌اند، سفر بین‌المللی نکنند. وقتی تمام اطلاعات مورد نیاز ارسال شد و بررسی مقامات کامل شد، صفحه نمایش برنامه/وب MySOS آبی می شود. برای آخرین اطلاعات به وب سایت MHLW Quarantine Fast Track مراجعه کنید.

is travel restrictions

برخی از کشورها محدودیت سنی دارند، به عنوان مثال، آنتیگوا افراد بالای 12 سال را ملزم به تکمیل اظهارنامه پزشکی می کند. در پس زمینه همه‌گیری ویروس کرونا، واشنگتن تصمیماتی را برای باز کردن مرزها با برخی کشورها اتخاذ می‌کند که بر اساس شاخص‌های اپیدمیولوژیک هدایت می‌شوند و نه ملاحظات سیاسی. دولت پارامترهایی را در نظر می گیرد که تعیین می کند چه زمانی برای آمریکایی ها سفر به خارجی ها مناسب و ایمن است. مقامات آمریکایی خواهان بازگرداندن ترافیک بین‌المللی مسافران در اسرع وقت هستند، از جمله با کشورهای منطقه مانند برزیل.

مسافرانی که مبتلا به کووید-19 شده‌اند، ممکن است آزمایش مثبت خود و همچنین مدارکی از پزشک خود را ارائه دهند که بهبودی را تأیید می‌کند. تمام اطلاعات مربوط به ویروس کرونا در این وب سایت از وزارتخانه ها و مقامات دولتی مسئول رسیدگی به محدودیت ها و اقدامات COVID-19 جمع آوری شده است. با توجه به تغییر مرتب وضعیت و به روز رسانی مداوم اطلاعات، ضروری است که همیشه به روز رسانی ها را بررسی کرده و آخرین راهنمایی های وزارتخانه ها و ارگان های رسمی مربوطه را دنبال کنید. اگر زمانی که در کشور دیگری هستید به COVID-19 مبتلا می شوید، توصیه های مقامات محلی را دنبال کنید. اینها ممکن است شامل بستری شدن در بیمارستان، ایزوله شدن و آزمایش در آن کشور باشد. حتما با شرکت بیمه مسافرتی و ارائه دهنده خدمات مسافرتی خود تماس بگیرید و وضعیت خود را به آنها اطلاع دهید.

مسافرانی که واکسینه نشده اند نیازی به آزمایش قبل از حرکت ندارند، اما برای انجام تست سریع و P.C.R باید از قبل پول پرداخت کنند. تست در بدو ورود همه مسافران در فرودگاه تحت غربالگری سلامت قرار می گیرند. برای خروج از کشور، همه مسافران صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون خود باید از P.C.R نتیجه منفی بگیرند. بازدیدکنندگان باید یک فرم اعلامیه سلامت را ظرف سه روز پس از ورود تکمیل کنند. مسافران واکسینه شده می توانند بدون پیش آزمون وارد شوند.

{

جزایر کوک

|}

کشورهای مختلف ممکن است نتایج از انواع مختلف یا چند آزمون را بپذیرند، بنابراین حتماً شرایط خاص هر کشور را بررسی کنید. ما روزانه اطلاعات محدودیت سفر را از مقامات دولتی بررسی می کنیم و هر زمان که اطلاعات جدیدی دریافت می کنیم، صفحه را به روز می کنیم. اطلاعات زیر در مورد محدودیت‌های سفر برای هر کشور تا جایی که ما در زمان انتشار اطلاعات داریم صحیح است. دولت کالیفرنیا در حال حاضر از سفرهای طولانی مدت برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کند، اما از اکتبر، محدودیت های غیر ضروری برای سفر از ایالت دیگر ایالات متحده وجود دارد. بسیاری از کشورها نیاز به آزمایش PCR دارند که 3 روز طول می کشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 1,500