loading...

توریسم

همه سفرهای ما از جوامع حمایت می کنند و طبیعت را حفظ می کنند - که به شما کمک می کند به هر دو نزدیکتر شوید. اگر کمک یا راهنمایی می‌خواهید، یا فقط می‌خواهید درباره ایده‌های خود برای سفر بع

پارمیدا بازدید : 1 سه شنبه 08 فروردین 1402 نظرات (0)

همه سفرهای ما از جوامع حمایت می کنند و طبیعت را حفظ می کنند - که به شما کمک می کند به هر دو نزدیکتر شوید. اگر کمک یا راهنمایی می‌خواهید، یا فقط می‌خواهید درباره ایده‌های خود برای سفر بعدی خود صحبت کنید، با ما تماس بگیرید. خانواده او 10 نسل است که این سس ها را درست می کنند و اکنون جانگ ها را به سراسر جهان ارسال می کنند. خانم کی با پوشیدن لباس سنتی هانبوک سبز و طلایی، نقش مادرسالار را بازی می کرد. سس ها را با قاشقی که از یک کدوی توخالی درست شده بود چک کرد.

travel korea 2022

به سنگاپورهایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند یادآوری می شود که اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند، از جمله آمادگی برای مقابله با حوادث، بلایای طبیعی یا حملات تروریستی. همچنین به مردم سنگاپور یادآوری می شود که با قوانین محلی مقصد، آداب و رسوم و مقررات COVID-19 آشنا باشند. همراه داشتن پاسپورت یا کارت ثبت نام اتباع خارجی برای اتباع خارجی همیشه الزامی است. عدم ارائه هر یک از موارد ذکر شده در صورت درخواست مقامات مجری قانون، جرم قابل مجازات است. مجازات های نگهداری، استفاده یا قاچاق مواد مخدر می تواند منجر به حبس طولانی مدت و جریمه های سنگین شود. Travelbans.org دسترسی به اقدامات و محدودیت های جهانی سفر توسط دولت ها را فراهم می کند.

کره جنوبی - سطح 1: اقدامات احتیاطی معمولی را انجام دهید

اکثر اتباع ایرلندی شاغل در کره در موسسات زبان خصوصی، مدارس دولتی یا دانشگاه ها انگلیسی تدریس می کنند. برای مشاوره بیشتر در مورد آموزش زبان انگلیسی در کره اینجا را ببینید. با 112 برای پلیس و 119 برای آمبولانس و آتش نشانی تماس بگیرید.

{ travel korea 2022 |}

Cookly یک پلت فرم رزرو آنلاین است که کلاس های آشپزی را در بسیاری از شهرهای جهان از جمله سئول ارائه می دهد. ما این کار را در کره انجام نداده‌ایم، اما شرکت در کلاس آشپزی چیزی است که سعی می‌کنیم در هر سفر انجام دهیم. این یک راه سرگرم کننده و عملی برای آشنایی با غذاهای محلی است.

غذا

امیدواریم این راهنمای سفر 2022 کره جنوبی برای فیلیپینی ها برنامه ریزی سفر شما را آسان تر کند. برای کمک های اضطراری کنسولی، با سفارت کانادا در کره جنوبی تماس بگیرید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. همچنین می‌توانید در هر زمان با مرکز مراقبت و پاسخ اضطراری در اتاوا تماس بگیرید. برخی از بانک های بزرگ دارای دستگاه های خودپرداز هستند که کارت های بدهی یا اعتباری بین المللی را می پذیرند. مقدار مجاز برای هر برداشت ممکن است بسیار کم باشد و هزینه خدمات را بیش از حد کند. اکثر دستگاه های خودپرداز که امکان برداشت پول از حساب های بانکی کانادا را فراهم می کنند دستورالعمل های انگلیسی را ارائه می دهند.

travel korea 2022

تمرینات اضطراری غیرنظامی 8 بار در سال برای آتش سوزی، زلزله، سایر بلایا و مانورهای دفاع غیرنظامی برگزار می شود. تمرینات سراسری در ماه های مارس، اردیبهشت، مرداد و شهریور برگزار می شود. تمرینات منطقه ای هر سال در ماه های آوریل، ژوئن، اکتبر و نوامبر انجام می شود. بسته به تمرین، آژیرها ممکن است به صدا درآیند، حمل‌ونقل متوقف شود و مقامات ممکن است از برخی افراد بخواهند در ایستگاه‌های مترو یا زیرزمین‌ها پناه بگیرند. در حالی که مشارکت بازدیدکنندگان ضروری نیست، خود را با رویه ها آشنا کرده و اطلاعیه های محلی را برای تمرین های بیشتر بررسی کنید.

اطلاعات ما شامل محدودیت‌های سفر کشور، محدودیت‌های پرواز، الزام گواهی‌های COVID-19، اقدامات قرنطینه و واکسیناسیون است. تا آنجا که ممکن است، ما یک لینک به منبع در وب سایت مربوطه ارائه می دهیم. اگرچه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعات را همانطور که گزارش می شود به روز نگه داریم. اطلاعات نشان داده شده فقط برای راهنمایی است زیرا وضعیت به سرعت در حال تغییر است.

{

سفر نکنید و فورا ترک کنید

|}

بسیاری از گردشگران، به ویژه آنهایی که با کودکان خردسال به سئول سفر می کنند، احتمالاً مایلند از یکی از بزرگترین پارک های موضوعی کره جنوبی - Everland و Lotte World بازدید کنند. اگر طرفدار درام های دوره کره ای یا به طور کلی فرهنگ آن هستید، احتمالاً یک سلفی با هانبوک می خواهید. این لباس سنتی کره ای است که هم مردان و هم زنان در فستیوال ها و جشن ها می پوشند. برای تصاویر و اطلاعات بیشتر، مقاله من در مورد روستای بوکچون هانوک را بررسی کنید. اگر مایلید در مورد روستای بوکچون هانوک بیشتر بدانید، ممکن است علاقه مند باشید که به این تور رایگان پیاده روی بپیوندید یا با یک راهنما همراه شوید. کاوش در شبکه خیابان‌های آن شما را به گذشته می‌برد و نگاهی اجمالی به وضعیت سئول در ۶۰۰ سال پیش به شما می‌دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 1,466