loading...

توریسم

پس از هشت سال آزمایش، می دانیم که هیچ کیسه ای برای همه مسافران کار نمی کند. برای یافتن بهترین راه حل برای حمل آنچه که اساساً حمام در یک کیف است، کیسه های لوازم آرایشی را که برای انواع سفرها در نظر گرف

پارمیدا بازدید : 4 پنجشنبه 17 فروردین 1402 نظرات (0)

پس از هشت سال آزمایش، می دانیم که هیچ کیسه ای برای همه مسافران کار نمی کند. برای یافتن بهترین راه حل برای حمل آنچه که اساساً حمام در یک کیف است، کیسه های لوازم آرایشی را که برای انواع سفرها در نظر گرفته شده بود، پر کردیم، تکان دادیم، غرق کردیم و بررسی کردیم. پس از تحقیق روی 69 و آزمایش 23، ما پنج کیسه را انتخاب کردیم که به دلیل سبک، بسته بندی و کیفیت ساخت آنها دوست داشتیم.

travel kit for men

گزینه های رنگی متعدد، ساختار ضد آب و ساختار بوم که به خوبی بسته بندی می شود این را برای هر جنگجوی جاده ای ایده آل می کند که به دنبال مرتب نگه داشتن لوازم آرایش خود است. طرح‌های این کیف‌ها در دهه‌های بعد با مجموعه‌ای از کیت‌های Dopp برای انسان مدرن، از کسانی که با فضای محدود کار می‌کنند تا مسافران مشتاق همیشه در حال حرکت، توسعه یافته و متنوع شده‌اند. کیف مسافرتی مردانه 2-Tone نیازهای روزانه شما را در حین حرکت ذخیره می کند.

با اندازه

در راهنمای قبلی ما، Eagle Creek Pack-It Spectre Quick Trip انتخاب بودجه ما بود. ما هنوز طراحی جادار آن را دوست داریم، اما شرکت کنندگان در پنل ظاهر مدرن و دسته حمل بلند کیت Topo Designs Dopp را ترجیح دادند. کیت Dopp Topo Designs شکلی انعطاف‌پذیر دارد و به راحتی می‌توان وسایل را برای یک سفر یک هفته‌ای پر کرد. ما این راهنما را با اطلاعات جدیدی در مورد کیف لوازم بهداشتی State Bags Bensen به روز کرده ایم.

آیا همیشه کابل‌ها، کارت‌های SD و لوله‌های بالم لب را در عمق کوله پشتی خود گم می‌کنید؟ یک سازماندهی کیف به شما کمک می‌کند تا آنچه را که هر روز حمل می‌کنید بخرید. برای خدمات، تفنگ های ساچمه ای و مهمات، یا خرید برنامه PRO معتبر نیست. این پیشنهاد فقط برای حمل و نقل استاندارد در ایالات متحده اعمال می شود. شما در حال ترک وب سایت اصلی Rite Aid هستید تا از سایت عکس ما دیدن کنید. فروشگاه به زودی آن را پردازش می کند و محصول تا دو روز آینده در اختیار شما قرار می گیرد.

travel kit for men

فضای زیادی برای بسته بندی وسایل ضروری حمام در اندازه کامل وجود دارد تا در بین گروه به اشتراک بگذارید. ما یک بطری سایز کامل از هر کدام از شامپو، نرم کننده، کرم موبر و اسپری مو را در این کیسه قرار دادیم و هنوز جا برای اضافه کردن یک برس مو داشتیم. و دارای ویژگی های ذخیره سازی است، بنابراین هر چیزی جای خود را دارد. دارای یک دسته پهن، سه جیب خارجی، دو جیب زیپی ضدآب داخلی، یک کیسه زیپی مشبک و سه جیب توری کوچک برای لوازم آرایشی بلندتر، مانند اسپری مو یا ضد آفتاب. همچنین یک قلاب، کابین دوش قابل جابجایی و یک آینه قابل جابجایی نیز وجود دارد. هنگامی که به مقصد خود رسیدید، می توانید آن را باز کرده و از پرده دوش یا میله حوله آویزان کنید تا به راحتی وسایل خود را ببینید و بگیرید.

کیف های آویزان

این کیف با ظاهری امروزی به صورت صاف بسته بندی می شود، اما در صورت گسترش باز هم جادارتر از بسیاری از کیت های dopp که ما آزمایش کردیم، است. کیت لوازم آرایش Container Store دارای محفظه های دوگانه است که به اندازه سایر کیت های dopp که ما آزمایش کردیم جادار نیستند. این کیت ها را می توان به راحتی در یک کوله پشتی یا کیف دستی قرار داد. همیشه مفید است که بدانید دقیقاً چه مقدار فضایی را در کیف خود برای لوازم آرایش خود باید ذخیره کنید تا چمدان شما با محدودیت های اندازه و وزن متناسب باشد.

{ travel kit for men |}

این کیف، طبق تعریف ما، یک کیت dopp نیست، زیرا صاف، مانند یک کتاب باز می شود. با این حال، گزینه های سازمانی را ارائه می دهد که باید برای بسته بندی های سبک و سنگین به طور یکسان کار کند. برای مردانی که در حال حرکت هستند، فراموش کردن یکی از لوازم بهداشتی ضروری شما آسان است. خیلی اوقات، قبل از اینکه به یاد بیاورید که مسواک یا تیغ خود را در خانه گذاشته اید، در فرودگاه هستید. مشتری شما مجوز دریافت URL /health-beauty/skincare/travel-starter-kits.list را از این سرور ندارد. حتی زمانی که کمپینگ یا پیاده روی می کنید، همچنان می خواهید به روال نظافت خود ادامه دهید.

{

کیت مسافرتی AX PC Deluxe 9 مردانه

|}

شرکت اصلاح بمبئی یک برند خدمات مراقبت شخصی و نظافت شخصی است که متعهد به ارائه تجربیات واقعاً قابل توجه مشتری است. هر چه بسته‌هایتان را سبک‌تر کنید، سفر راحت‌تر به نظر می‌رسد. سعی کنید آنقدر سبک بسته بندی کنید که نه تنها از چک کردن چمدان خودداری کنید، بلکه از سطل های سقفی نیز استفاده کنید.

سخنگوی TSA توصیه کرد که همه کیسه‌های بهداشتی شفاف کمتر از 1 لیتر باقی بمانند، و ما نمی‌خواهیم خطر بازداشت شدن در ایست بازرسی امنیتی را با کیسه‌های با اندازه اشتباه بگیریم. در حالی که رطوبت ناشی از نشت روی سطح این کیسه توالت، کاملاً ضد آب نیست. ریزش های عمده هنوز هم یک مشکل هستند، زیرا مایعات از طریق دندانه های زیپ نشت می کنند. دسته از همه کیت‌های dopp که آزمایش کردیم طولانی‌ترین دسته است. آنها حاوی همه چیزهایی هستند که برای سفرهای بدون استرس نیاز دارید، چه در هوا یا در جاده باشید.

به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های کاتالوگ آمریکا، کاتالوگ چاپی ما هنوز راهی عالی برای خرید محصولات با کیفیت Orvis است. اسکات ویرایشگر مدیریت BestProducts.com است که بر تمام محتوای سایت نظارت دارد. او در دهه‌های اخیر خود به عنوان روزنامه‌نگار و سردبیر، همه چیز را از سفر و نوشیدنی گرفته تا برنامه‌های هنری زندان پوشش می‌داد و گزارش‌هایش در Gothamist، The Guardian و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 1,501