loading...

توریسم

از فوریه 2022، همه مسافران واکسینه شده دیگر نیازی به مدرک آزمایش قبل از ورود به فرانسه ندارند. با این حال، مسافران باید ثابت کنند که به طور کامل واکسینه شده اند و آخرین واکسن خود را حداکثر از 9 ماه قب

پارمیدا بازدید : 9 چهارشنبه 07 دی 1401 نظرات (0)

از فوریه 2022، همه مسافران واکسینه شده دیگر نیازی به مدرک آزمایش قبل از ورود به فرانسه ندارند. با این حال، مسافران باید ثابت کنند که به طور کامل واکسینه شده اند و آخرین واکسن خود را حداکثر از 9 ماه قبل دریافت کرده اند. مسافرانی که واکسینه نشده اند باید هنگام ورود به فرانسه نتیجه آزمایش منفی ارائه دهند.

how to travel to france

اعتصابات می تواند با برنامه های سفر تداخل داشته باشد و هزینه های سفر به فرانسه را افزایش دهد. هنگامی که در شب به تنهایی بیرون می روید احتیاط بیشتری به خرج دهید و/یا در نظر داشته باشید که در شب با همراهان مورد اعتماد به بیرون سفر کنید. دولت فرانسه به طور موقت کنترل های مرزی را در مرزهای خود با همسایگان شنگن خود برقرار کرده است و ممکن است تردد در برخی مناطق محدود شود. کنترل‌های مرزی با بریتانیا، از جمله گذرگاه تونل مانش نیز پس از برگزیت مجددا برقرار شده است.

در داخل فرانسه

BA همچنین پروازهایی از لندن به بوردو، لیون، مارسی، نیس و تولوز انجام می دهد. در ایرلند، Aer Lingus پروازهای بدون توقف از دوبلین و کورک به پاریس CDG ارائه می دهد. از دوبلین تا بوردو، لیون، مارسی، نانت، نیس، پرپینیان و تولوز. در فرانسه، پوشاندن صورت در مکان‌های عمومی، از جمله مناطق ورودی فرودگاه‌های بین‌المللی، غیرقانونی است. ممکن است هنگام سفر به این مقصد در معرض خطر ابتلا به بیماری های قابل پیشگیری باشید. در مورد اینکه کدام داروها یا واکسن ها برای شما مناسب هستند، با یک متخصص بهداشت سفر صحبت کنید.

how to travel to france

اگر با این گذرنامه اضطراری سفر می‌کنید، ممکن است مقامات مهاجرت از سوار شدن و/یا ورود شما امتناع کنند و/یا تا زمانی که پرواز برگشت به ایالات متحده در دسترس باشد در فرودگاه نگه داشته شوند. حمل و نقل مستقیم از طریق فرانسه برای مقصد دیگری که پاسپورت اضطراری را می پذیرد ممکن است مجاز باشد. شما باید شرایط ورود هر کشور مقصد دیگری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پاسپورت اضطراری برای ورود پذیرفته شده است. Eurolines خدمات منظمی را از لندن ویکتوریا به چهل شهر فرانسه انجام می دهد، تا یازده شهر در روز تا پاریس، از کانال مانش با کشتی یا یوروتونل عبور می کند. قیمت‌ها نسبت به سفر مشابه با قطار پایین‌تر است، با کرایه‌های «پیشرفت» بازگشت بزرگسالان از حدود 40 پوند به پاریس یا لیل شروع می‌شود.

در ادامه، اسناد مورد نیاز اضافی را بر اساس هدف خود از سفر به فرانسه پیدا کنید. بیمه سلامت مسافرتی فرانسه خرید بیمه سلامت مسافرتی معتبر برای قلمرو کلان شهر فرانسه و سایر کشورهای شینگن. سندی ارائه دهید که تأیید می کند بیمه شما اورژانس های پزشکی در این منطقه را با حداقل پوشش 30000 یورو پوشش می دهد. به یاد داشته باشید که این ویزاها به شما اجازه می دهد تا حداکثر 90 روز در یک دوره 180 روزه در فرانسه بمانید. اگر برای اقامت طولانی‌تر در فرانسه به ویزا نیاز دارید، در عوض برای ویزای ملی فرانسه اقدام کنید.

خطوط هوایی اروپایی بیشتری در حال راه‌اندازی بسته‌های ریلی پروازی هستند - در اینجا نحوه استفاده من از این بسته‌ها برای دیدن فرانسه است

مشکل تاکسی های غیرقانونی در فرودگاه ها و ایستگاه های قطار پاریس وجود دارد. این کلاهبرداران نرخ های بسیار بالاتری نسبت به موارد رسمی دریافت می کنند. انتظار افزایش حضور پلیس یا نظامی در مکان های عمومی، از جمله برخی مکان های توریستی، به ویژه در پاریس را داشته باشید. به عنوان بخشی از این طرح، دولت یک سیستم هشدار عمومی 3 سطحی را برای تروریسم حفظ می کند. تغییرات در سطح تهدید به صورت آنلاین و از طریق رسانه های محلی و ملی اطلاع رسانی می شود. قبل از سفر، بررسی کنید که آیا محدودیت‌ها یا الزامات خاصی هنوز وجود دارد یا خیر.

{ how to travel to france |}

ساعات شارژ معمولاً 9 صبح تا ظهر و 2 بعدازظهر تا 5 بعدازظهر یا 6 بعد از ظهر است، اما این زمان متفاوت است. Autoroute های مختلف مقادیر متفاوتی را در هر کیلومتر دریافت می کنند (شما می توانید هزینه ها را در autoroutes.fr محاسبه کنید). وارد یکی از خطوط مشخص شده با «T» نارنجی بزرگ نشوید، مگر اینکه پاس دارید.

{

تاکسی ها در فرانسه راحت هستند اما اغلب گران هستند

|}

قبل از حرکت و در طول سفر، به شهروندان توصیه می شود که توصیه های سفر ما را زیر نظر داشته باشند، ما را در توییتر دنبال کنند و در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری ایرلند خود ثبت نام کنند. آخرین راهنمای CDC در مورد سفرهای بین المللی برای افراد واکسینه شده را می توانید در اینجا پیدا کنید. بازرسان چک های متناوب و تصادفی انجام می دهند و مسافرانی که بلیط معتبر معتبر ارائه نمی کنند مشمول جریمه های شدید و فوری می شوند. عدم امضای و تاریخ یا ضمیمه کردن عکس بر روی گذرنامه توریستی باعث می شود گذرنامه باطل شود و دارنده آن مشمول جریمه شود. برای اتصال به خدمات فوریت های پزشکی 15 یا برای تماس با اپراتور 112 را شماره گیری کنید. آنها ممکن است در پاسخ به مسائل سیاسی یا اقتصادی، در تعطیلات مهم سیاسی و در طول رویدادهای بین المللی انجام شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 1,508