loading...

توریسم

پارمیدا بازدید : 3 چهارشنبه 09 فروردین 1402 نظرات (0)

همچنین ممکن است بخواهید یک کاسه غذا بخرید که بتوان آن را در جعبه قرار داد تا سگ شما بتواند از غذاهای آرام بخش خوشمزه برای کاهش استرس سفر لذت ببرد. برای راحتی حیوانات خانگی خود، یک آستر پشمی قابل شستشو با ماشین لباسشویی همراه با خرید خود دریافت می کنید. به عنوان یک جایزه اضافی، یک کاسه غذا همراه با جعبه و تعدادی برچسب شناسه دریافت می کنید. این داروهایی که برای درمان رفتار نامناسب در حیوانات خانگی استفاده می شوند باید برای یک دوره چند هفته قبل از اینکه تغییراتی در رفتار حیوانات خانگی مشاهده شود، تجویز شوند. حیواناتی که برای رفع مشکلات رفتاری در خانه روی این داروها قرار داده شده اند، ممکن است همچنان از مزایای این دارو برخوردار باشند، حتی اگر در طول حمل و نقل به آنها داده نشده باشد.

travel kennel for dogs

این جعبه سگ 36 اینچی با ضخامت نرم و تاشو آسان برای سفرهای جاده ای و اقامت شبانه مناسب است و راحتی و امنیت زیادی را حتی برای عصبی ترین مسافران 4 پا ارائه می دهد. این کالسکه حیوان خانگی قابل حمل که در رنگ‌های انتخابی برای سگ‌های شیک و صاحبان آن‌ها موجود است، می‌تواند برای نگهداری آسان در صورت عدم استفاده، به صورت کوچک تا شود. همچنین در اندازه‌های کوچک یا بزرگ موجود است، کیف دستی شرپا برای سگ شما آماده است و منتظر ماجراجویی بعدی شماست. اگر با وسیله نقلیه خود سفر می کنید، جعبه یا کریر باید با استفاده از کمربند ایمنی یا مهار شانه ایمن نگه داشته شود تا از پرتاب شدن سگ شما در جاده جلوگیری شود. وقتی با سگ خود با ماشین سفر می کنید، بسیاری از سگ ها از دیدن مناظر در حال عبور از جعبه لذت می برند. جعبه سیمی سگ نه تنها نمای 360 درجه را برای سگ فراهم می کند، بلکه می تواند به بیماری ماشین در سگ ها نیز کمک کند، زیرا هنگامی که حیوان بتواند حومه شهر را ببیند، احتمال تهوع و استفراغ در او کمتر می شود.

اگر مجبور شوید به طور ناگهانی ترمز کنید یا در صورت تصادف اتومبیل، اگر حیوان خانگی شما مهار نشود، ممکن است به شدت آسیب ببیند یا حتی کشته شود. همچنین، اگر ماشین شما ناگهانی و ناگهانی متوقف شود یا اگر در جاده‌های بسیار ناهموار سفر می‌کنید و سگتان روی صندلی عقب شل شده است، به جلو پرت می‌شود و ممکن است به شما یا مسافرتان آسیب برساند. شاید مهم ترین دلیل حمل سگ خود در جعبه هنگام سوار شدن با شما در وسیله نقلیه شما ایمنی باشد. مونتاژ کریر از طریق چهار قفل محکم که با پیچ برای آرامش خاطر شما تقویت شده است، آسان است.

تست شده

هنگام جستجوی جعبه سگ برای سفر با ماشین، چند فاکتور حیاتی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید خود در نظر بگیرید. اگرچه سگ شما ممکن است بخواهد در صندلی مسافر ماشین شما در کنار شما بنشیند، اما این یک راه امن برای انتقال او نیست. اگر کیسه هوای سرنشین فعال شود، سگ شما در معرض آسیب جدی قرار می گیرد. با این حال، اگر سگ شما به طور ایمن در یک جعبه قرار داشته باشد یا از دسته مخصوص مسافرتی استفاده کند که به کمربند ایمنی وصل می‌شود، احتمال زنده ماندن او از تصادف بدون آسیب بیشتر است.

travel kennel for dogs

اکثر خطوط هوایی برای هر حیوانی که در حال حمل و نقل هستند، چه در کابین و چه به عنوان یک محموله بدون همراه، به گواهی سلامت نیاز دارند. گواهی سلامت توسط دامپزشک شما ارائه می شود و تصریح می کند که حیوان سالم و مناسب برای پرواز است. حداکثر دو حیوان بالغ با اندازه مشابه تا 14 کیلوگرم، که از نظر اندازه سازگار هستند و برای زندگی مشترک استفاده می‌شوند، می‌توانند در یک کانتینر/محفظه اولیه حمل شوند. برای کمک به تعیین اندازه تقریبی ظرف مسافرتی، فرمول زیر ممکن است مفید باشد. هنگام محاسبه حداقل ارتفاع داخلی ظرف، ارتفاع بستر باید به ارتفاع حیوان اضافه شود. اگر حیوان خانگی خود را به عنوان حمل و نقل هوایی ارسال می کنید، با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مرکز حمل و نقل هوایی باز است تا حیوان خانگی شما توسط گیرنده درخواست شود.

با انتخاب جعبه ای با ابعاد بر اساس اندازه بالغ سگ خود یا اندازه بزرگسال پیش بینی شده (اگر هنوز یک توله سگ است) بیشترین سود را به دست آورید. همه جعبه‌های سیمی ما دارای تقسیم‌کننده‌های پلاستیکی هستند تا با رشد توله‌ها، فضای جعبه را تنظیم کنند. با این حال، در طول سال‌ها ما هنوز مدلی پیدا نکرده‌ایم که معیارهای ایمنی و امنیت ما را با قیمت مناسب مطابقت داشته باشد، بنابراین آنها را توصیه نمی‌کنیم.

تاشو پارچه قابل حمل پاپ آپ بازی قلم جعبه مسافرتی قفس سگ خانگی کوچک

شما باید Ultima Pro را در یک جهت تا کنید تا بتوانید آن را برای حمل ببندید، اما زمانی که به شکل "چمدان" خود درآمد، در کنار هم می ماند. قفل Ultima Pro پیچیده نیست، اما قابل اعتماد است و برای سگ ها دستکاری آن دشوار است. مکانیسم قفل دستگیره حلقه‌ای در جعبه‌های سیمی رایج است، اما سیم ضخیم‌تر Ultima Pro باعث می‌شود مکانیسم بسته شدن روی این جعبه احساس رضایت‌بخشی و امنیت داشته باشد. و در مواقع اضطراری، راحت تر است که سگ خود را با یک قفل صاف که در جای مناسب خود قرار دارد از جعبه خارج کنید. در نهایت، یک جعبه سیمی برای صاحبانی که قصد ندارند قلاده سگ خود را هر بار که آنها را جعبه می‌کنند، بردارند، ایده‌آل نیست.

{ travel kennel for dogs |}

گانر باعث شد متوجه شوم که می‌خواهم یک لانه‌ی سنگین با همان قدرتی که او در هنگام بازیابی می‌داد تولید کنم. نگران‌کننده است، هیچ قانونی وجود ندارد که اصرار داشته باشد که جعبه‌های سگ مانند صندلی ماشین کودک یا کمربند ایمنی آزمایش شوند. به همین دلیل، مرکز ایمنی حیوانات خانگی با سازنده موتور، سوبارو، برای بررسی ایمنی جعبه‌های ماشین سگ‌ها، با استفاده از یک سری آزمایش‌های تصادف، ارتباط برقرار کرد. اگر در حال انجام یک سفر طولانی هستید، این خطر وجود دارد که سگ شما دچار کم آبی شود. جعبه مسافرتی سگ اغلب با یک بطری آب مخصوص سگ یا کاسه آب ارائه می شود تا سگ شما هرگز در طول ماشین سواری تشنه نشود.

اطمینان حاصل کنید که یک تخت راحت و یک اسباب بازی مورد علاقه را در جعبه قرار دهید و شاید در نظر داشته باشید که جعبه را بپوشانید تا سگ شما نتواند بیرون را ببیند. برخی از سگ ها با دیدن اشیاء عجیب و غریب و مکان هایی که در خارج از ماشین عبور می کنند بسیار مضطرب می شوند و محافظت از حیوان خانگی خود در برابر آن می تواند به آرامش آنها کمک کند. Ferplast با در نظر گرفتن مسافر، حامل سگ Atlas 30 خود را تولید کرده است.

{

جدید بدون برچسب جعبه حمل گربه سگ مسافرتی کیسه تاشو مشکی

|}

سیم این جعبه ضخیم‌تر بود و شبکه آن محکم‌تر از سایر جعبه‌های با قیمت مناسب دیگری بود که آزمایش کردیم، و 50 پوند فشار کششی اصلاً روی آن تأثیری نداشت. جعبه همچنین به صورت سیال در یک "چمدان" برای حمل تا می شود و به راحتی دوباره نصب می شود. لانه های چوبی ScandiPet برای محموله های نژادهای بزرگ مانند ژرمن شپرد و لئونبرگر استفاده می شود. این جعبه ها با چوب جامد ساخته شده و به گونه ای طراحی شده اند که دارای تهویه خوب و بارگیری و پر کردن ظروف ایمن باشند. ما به همکاری شما در ارائه به روز رسانی مداوم اندازه گیری های صحیح حیوان خانگی شما تا یک هفته قبل از حرکت متکی هستیم.

پارمیدا بازدید : 2 سه شنبه 08 فروردین 1402 نظرات (0)

همه سفرهای ما از جوامع حمایت می کنند و طبیعت را حفظ می کنند - که به شما کمک می کند به هر دو نزدیکتر شوید. اگر کمک یا راهنمایی می‌خواهید، یا فقط می‌خواهید درباره ایده‌های خود برای سفر بعدی خود صحبت کنید، با ما تماس بگیرید. خانواده او 10 نسل است که این سس ها را درست می کنند و اکنون جانگ ها را به سراسر جهان ارسال می کنند. خانم کی با پوشیدن لباس سنتی هانبوک سبز و طلایی، نقش مادرسالار را بازی می کرد. سس ها را با قاشقی که از یک کدوی توخالی درست شده بود چک کرد.

travel korea 2022

به سنگاپورهایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند یادآوری می شود که اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند، از جمله آمادگی برای مقابله با حوادث، بلایای طبیعی یا حملات تروریستی. همچنین به مردم سنگاپور یادآوری می شود که با قوانین محلی مقصد، آداب و رسوم و مقررات COVID-19 آشنا باشند. همراه داشتن پاسپورت یا کارت ثبت نام اتباع خارجی برای اتباع خارجی همیشه الزامی است. عدم ارائه هر یک از موارد ذکر شده در صورت درخواست مقامات مجری قانون، جرم قابل مجازات است. مجازات های نگهداری، استفاده یا قاچاق مواد مخدر می تواند منجر به حبس طولانی مدت و جریمه های سنگین شود. Travelbans.org دسترسی به اقدامات و محدودیت های جهانی سفر توسط دولت ها را فراهم می کند.

کره جنوبی - سطح 1: اقدامات احتیاطی معمولی را انجام دهید

اکثر اتباع ایرلندی شاغل در کره در موسسات زبان خصوصی، مدارس دولتی یا دانشگاه ها انگلیسی تدریس می کنند. برای مشاوره بیشتر در مورد آموزش زبان انگلیسی در کره اینجا را ببینید. با 112 برای پلیس و 119 برای آمبولانس و آتش نشانی تماس بگیرید.

{ travel korea 2022 |}

Cookly یک پلت فرم رزرو آنلاین است که کلاس های آشپزی را در بسیاری از شهرهای جهان از جمله سئول ارائه می دهد. ما این کار را در کره انجام نداده‌ایم، اما شرکت در کلاس آشپزی چیزی است که سعی می‌کنیم در هر سفر انجام دهیم. این یک راه سرگرم کننده و عملی برای آشنایی با غذاهای محلی است.

غذا

امیدواریم این راهنمای سفر 2022 کره جنوبی برای فیلیپینی ها برنامه ریزی سفر شما را آسان تر کند. برای کمک های اضطراری کنسولی، با سفارت کانادا در کره جنوبی تماس بگیرید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. همچنین می‌توانید در هر زمان با مرکز مراقبت و پاسخ اضطراری در اتاوا تماس بگیرید. برخی از بانک های بزرگ دارای دستگاه های خودپرداز هستند که کارت های بدهی یا اعتباری بین المللی را می پذیرند. مقدار مجاز برای هر برداشت ممکن است بسیار کم باشد و هزینه خدمات را بیش از حد کند. اکثر دستگاه های خودپرداز که امکان برداشت پول از حساب های بانکی کانادا را فراهم می کنند دستورالعمل های انگلیسی را ارائه می دهند.

travel korea 2022

تمرینات اضطراری غیرنظامی 8 بار در سال برای آتش سوزی، زلزله، سایر بلایا و مانورهای دفاع غیرنظامی برگزار می شود. تمرینات سراسری در ماه های مارس، اردیبهشت، مرداد و شهریور برگزار می شود. تمرینات منطقه ای هر سال در ماه های آوریل، ژوئن، اکتبر و نوامبر انجام می شود. بسته به تمرین، آژیرها ممکن است به صدا درآیند، حمل‌ونقل متوقف شود و مقامات ممکن است از برخی افراد بخواهند در ایستگاه‌های مترو یا زیرزمین‌ها پناه بگیرند. در حالی که مشارکت بازدیدکنندگان ضروری نیست، خود را با رویه ها آشنا کرده و اطلاعیه های محلی را برای تمرین های بیشتر بررسی کنید.

اطلاعات ما شامل محدودیت‌های سفر کشور، محدودیت‌های پرواز، الزام گواهی‌های COVID-19، اقدامات قرنطینه و واکسیناسیون است. تا آنجا که ممکن است، ما یک لینک به منبع در وب سایت مربوطه ارائه می دهیم. اگرچه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعات را همانطور که گزارش می شود به روز نگه داریم. اطلاعات نشان داده شده فقط برای راهنمایی است زیرا وضعیت به سرعت در حال تغییر است.

{

سفر نکنید و فورا ترک کنید

|}

بسیاری از گردشگران، به ویژه آنهایی که با کودکان خردسال به سئول سفر می کنند، احتمالاً مایلند از یکی از بزرگترین پارک های موضوعی کره جنوبی - Everland و Lotte World بازدید کنند. اگر طرفدار درام های دوره کره ای یا به طور کلی فرهنگ آن هستید، احتمالاً یک سلفی با هانبوک می خواهید. این لباس سنتی کره ای است که هم مردان و هم زنان در فستیوال ها و جشن ها می پوشند. برای تصاویر و اطلاعات بیشتر، مقاله من در مورد روستای بوکچون هانوک را بررسی کنید. اگر مایلید در مورد روستای بوکچون هانوک بیشتر بدانید، ممکن است علاقه مند باشید که به این تور رایگان پیاده روی بپیوندید یا با یک راهنما همراه شوید. کاوش در شبکه خیابان‌های آن شما را به گذشته می‌برد و نگاهی اجمالی به وضعیت سئول در ۶۰۰ سال پیش به شما می‌دهد.

پارمیدا بازدید : 147 دوشنبه 07 فروردین 1402 نظرات (0)

برای یک چیز کوچک، در بخارپز کردن هر چیزی قدرتمند و موثر است. Tripp One-Outlet Surge Protector (10 دلار) از دستگاه های شما در برابر نوسانات برق محافظت می کند. برخی کشورها زیرساخت‌های برقی کمتری دارند و شما هرگز نمی‌دانید که پریزهای آن هتل با تخفیف چقدر خوب سیم‌کشی شده‌اند. با این محافظ برق قابل حمل با اندازه دست، دستگاه های خود را ایمن نگه دارید. شما چمدان چرخدار معمولی و چمدان معمولی خود را دارید، و سپس این چیزی است که در نیمه راه است.

{ travel luggage |}

برای چمدان دستی در پرواز در ایالات متحده، مجاز به همراه داشتن یک باتری لیتیوم یونی 100 وات ساعت (وات ساعت) یا کمتر هستید. اگر کیف خود را در سطل بالای سر نگهداری می کنید، نیازی به بیرون آوردن آن از جیب چمدان ندارید. Apple AirTag (29 دلار) چیزی است که ما در مورد آن نظرات متفاوتی داریم، اما به عنوان راهی برای کاهش اضطراب و نگه داشتن چشم دیجیتالی بر کیف های شما، بهترین ابزار موجود است. این ردیاب‌های بلوتوث از تعداد زیادی تلفن هوشمند استفاده می‌کنند تا موقعیت مکانی خود را به طور مرتب به دستگاه شما گزارش دهند. حتی اگر قصد ندارید چمدان خود را چک کنید، ممکن است در پروازهای شلوغ مجبور شوید آن را چک کنید. یک AirTag را در یک جیب داخلی بیندازید تا مطمئن شوید که شما و چمدانتان در مقصدتان دوباره به هم می پیوندند.

غلتک بزرگ 29 اینچی در صورتی اطلس

چمدان سخت شما سزاوار عشقی است که به کمد لباس و کمد خود می دهید. بنابراین با پوشش جدید BÉISLuggage که برای تمام نیازهای چمدان تحویل شما در دسترس است، چمدان خود را مانند روزی که آن را دریافت کردید جدید نگه دارید! و فراموش نکنید که لوازم جانبی سفر مانند مکعب های بسته بندی و کیسه های لوازم آرایشی را تهیه کنید تا همیشه سازماندهی و آماده باشید. ترازوی چمدان دستی سامسونایت (15 دلار) چیزی نیست که در سفر خود به همراه داشته باشید، اما زمانی که چمدان سنگینی را برای سفر آینده می بندید، داشتن آن مفید است. از آن برای وزن کردن چمدان خود استفاده کنید و مطمئن شوید که در محدوده وزنی است. خطوط هوایی بین‌المللی برای چمدان‌های حمل‌شده سخت‌گیر هستند و حتی خطوط هوایی آمریکایی نیز در مورد وزن چمدان‌های چک‌شده بی‌خبر هستند.

travel luggage

Solgaard Carry-On Closet Plus (295 دلار) کمی بیش از آنچه که بیشتر خطوط هوایی به عنوان حداکثر ابعاد ذکر می کنند، است، اما تفاوت آنقدر ناچیز است که در 95 درصد موارد پذیرفته می شود. لورین استرامپ، بازبین WIRED، سازمان‌دهنده لباس کمد اختیاری خود را که بسته‌بندی کارآمد را ایجاد می‌کند، تمجید می‌کند. استفاده از قفل TSA داخلی آسان است و یک جیب داخلی پاوربانک نیز وجود دارد. این چمدان در راهنمای محصولات Upcycled مورد علاقه ما گنجانده شده است. چرخ‌های دوگانه 360 درجه ثبات و سهولت حرکت را فراهم می‌کنند و قفل TSA یکپارچه وسایل شما را ایمن نگه می‌دارد.

از چمدان های سخت ما که در سه اندازه مناسب مختلف ارائه می شود، انتخاب کنید. چمدان دستی ما برای سفرهای کوچکتر مناسب است و برای نگهداری آسان در یک سطل بالای سر قرار می گیرد. بسته بندی برای یک سفر بزرگ؟ دو چمدان بزرگتر ما به عنوان یک چمدان چک شده کاملاً کار می کنند. هر سه چمدان به 360 چرخ اسپینر، قفل TSA، محفظه های داخلی زیپ دار و البته فضای ذخیره سازی فراوان مجهز شده اند. هر سه سایز را می خواهید؟ یک مجموعه چمدان را انتخاب کنید و برای مقصد بعدی خود بسته بندی کنید. اکنون می‌توانید با ناشر مایلز، رهبر بی‌نظیر مد برای مسافرانی که می‌خواهند چمدان‌های خود را با روندهای فعلی با قیمت مقرون به صرفه به‌روز نگه دارند، به سبک سفر کنید.

امکانات

زیپ ها بزرگ هستند، تکه های نایلونی ضخیم آن به خوبی دوخته شده است و حلقه های فلزی درشتی که بند قابل جدا شدن را آویزان می کند. با 3.4 پوند وزن آن هنوز از بسیاری از کیسه های چرخدار سبک تر است. برای همه سفرها به جز طولانی‌ترین سفرها، معمولاً می‌توانید با یک کیف دستی از آن عبور کنید. فرقی نمی‌کند برای یک سفر آخر هفته یک داف را در صندوق عقب ماشین بچسبانید یا برای گردش در گردباد در سراسر اروپا چمدانتان را ببندید، ما شما را با این انتخاب‌های برتر پوشش می‌دهیم. برای نگاهی عمیق به نحوه آزمایش چمدان، به علاوه اطلاعات بیشتر در مورد مواردی که هنگام خرید چمدان های جدید باید در نظر بگیرید، بعد از انتخاب های ما بخوانید.

travel luggage

آن را با محافظ MagSafe تست شده، شارژرها و سایر امکانات اضافی آماده کنید. مجموعه دوشاخه آداپتور Ceptics (14 دلار) زمانی که به خارج از ایالات متحده سفر می کنم، گزینه مورد علاقه من برای آداپتورهای دوشاخه است. این شامل پنج مورد از رایج ترین آداپتورها برای بریتانیا، ژاپن، کانادا و چندین فروشگاه اروپایی است.

اطمینان حاصل کنید که قبل از خروج از خانه از نشانگر وزن دستی واقع در دسته جانبی استفاده کنید. از تمام وسایل و وسایل مسافرتی خود در داخل کیف های مسافرتی چمدان های چرخدار و پوسته سخت خیره کننده ما که از داخل به بیرون کاربردی هستند محافظت کنید. چه در حال بستن چمدان‌ها برای یک تعطیلات آخر هفته باشید و چه در سرتاسر جهان، چمدان سبک وزن بدنه سخت ما می‌تواند شما را در هر کجا که می‌روید همراهی کند - این بهترین ملزومات سفر است. North Face Base Camp (129 دلار) برخلاف اکثر کیف‌های دوفلکی این روزها، یک کیف دوفلکی استوانه‌ای است.

{

غلتک ورود تاشو با سمت نرم

|}

این چمدان مشکی کلاسیک با افزایش حجم 15 لیتری برای بازگرداندن موارد بیشتر، برای هر تعطیلات مناسب است. این چمدان مشکی کلاسیک با افزایش حجم 10 لیتری برای بازگرداندن موارد بیشتر، برای هر تعطیلات مناسب است. کیسه‌های رول‌بورد دو چرخ سبک‌تر از کیسه‌هایی با چهار چرخ چرخان هستند، فضای بیشتری در داخل دارند و چرخ‌های آنها بزرگ‌تر و بادوام‌تر از اسپینرها هستند.

پارمیدا بازدید : 2 یکشنبه 06 فروردین 1402 نظرات (0)

برای لوازم بهداشتی، حتماً لوازم ضروری خود را بسته بندی کنید، مانند دارو، تماس با ما، و سایر مواردی که ممکن است در طول سفر نتوانید آنها را خریداری یا جایگزین کنید. (آنها را در کیف دستی خود قرار دهید، نه در چمدان چک شده خود). اما نگران نباشید، ما لیست بسته بندی تعطیلات کارائیب، لیست بسته بندی تعطیلات مکزیک و حتی لیست بسته بندی سفرهای اسکی را به شما ارائه کرده ایم. همچنین حتماً لوازم جانبی مانند کمربند پول، روسری یا سارافون، و یک کیف تاشو یا کیف روزانه برای وسایل اضافی که ممکن است در سفر به دست آورید، همراه داشته باشید.

{ travel list |}

برای مطالعه زیر برگه‌ها پس از «خاموش شدن چراغ‌ها» در خوابگاه، سفرهای آخر شب در سالن، کاوش در سیاه چال‌های قلعه و هیپنوتیزم کردن دزدان خیابانی مفید است. چراغ قوه های LED کوچک اما قدرتمند - به اندازه انگشت کوچک شما - بسیار روشن، فشرده و سبک هستند. به دنبال یک کیف حمل و نقل با ظرفیت بزرگ باشید که در یک کیسه جیبی جمع شود.

اقلام متفرقه

این به طور خودکار فهرستی از اقلام را برای بسته بندی سفر شما ایجاد می کند. محتوای ارائه شده در UpgradedPoints.com تحت تأثیر شرکت‌های کارت اعتباری ذکر شده، ارائه یا بررسی نشده است. مسئولیت همه گزینه‌ها، بررسی‌ها، نظرات و تحلیل‌ها بر عهده نویسنده است و نه هر تبلیغ‌کننده یا صادرکننده کارت اعتباری. من این چک لیست را برای سفر بعدی خود ذخیره خواهم کرد. با این حال، اگر یک چیز وجود داشته باشد، آن Carry-On است. می خواهید ببینید در کیف های ما چه چیزی وجود دارد؟ در اینجا محصولات دستی وجود دارد که نمی توانیم بدون آنها کار کنیم.

از انتخاب لباس متناسب با آب و هوا در مقصد تعطیلاتتان گرفته تا پیدا کردن آداپتور برق – و این همه قبل از اینکه بخواهید آن را در چمدان خود جا دهید. مارک و میراندا از The Common Wandererand Jess Parry-Valentine، Flying The Nest نیز نکات مهم خود را در مورد بستن چمدان برای تعطیلات به اشتراک می گذارند. لباساتو رول کن اگر با فضای کمی کار می‌کنید، تکنیک‌های بسته‌بندی مانند «آرمی رول» یا «پرده رنجر» می‌تواند نجات‌بخش باشد. این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه چرخاندن لباس‌هایتان به جای تا کردنشان می‌تواند به شما این امکان را بدهد که تقریباً دو برابر بیشتر در کیف‌هایتان جا شوند. ما این چک لیست نهایی سفر را به بخش‌هایی تقسیم کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر به چمدان‌های خود بپردازید، خانه را مرتب کنید و برای یک تعطیلات آرام و بدون نگرانی آماده شوید.

travel list

یکی دیگر از برندهای بزرگ که در میان سفرنامه نویسان طرفدارانی دارد، Moleskine است. برای چمدان کابین خود، یک کیف سبک وزن با سطح سخت برای محافظت از آن در قسمت بالای سر پیدا کنید. به یاد داشته باشید که قوانین سختگیرانه ای در مورد وسایلی که می توانید در چمدان کابین ببندید وجود دارد. برای چمدان چک شده خود، یک چمدان محکم با زیپ ها و چرخ های بادوام پیدا کنید. چمدان های طراح پر زرق و برق ممکن است عالی به نظر برسند اما می توانند توجه ناخواسته سارقان را به خود جلب کنند.

فعالیت های عمومی

این تکنیک‌های بسته‌بندی به شما این امکان را می‌دهند که از هر اینچ از فضا به‌طور کامل استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که وسایل با ارزش شما ایمن می‌مانند و در هنگام حرکت وسایل را به خوبی سازماندهی می‌کنند. قبل از اینکه هر چیزی و همه چیز را داخل چمدان قدیمی در گوشه ای بیندازید، مراحل زیر را در نظر بگیرید. زمانی که وسایلتان را جمع و جور می کنید، برای برنامه ریزی لباس هایتان وقت بگذارید. به این ترتیب، دسته‌ای از لباس‌های اضافی را «فقط برای هر موردی» نمی‌اندازید و هرگز از پوشیدن آن‌ها خاتمه نمی‌دهید. در اکثر شهرهای بزرگ، مسافران باید همیشه مراقب جیب برها باشند.

اگر اولین باری است که سفر می‌کنید، یا اگر برای تمام اعضای خانواده چمدان‌تان را جمع‌آوری می‌کنید، چک لیستی مانند این می‌تواند کمک زیادی به شما کند. نوع دیگری از سفر که ممکن است نیاز به بسته بندی وسایل کمی داشته باشید، سفر دریایی است. اطمینان حاصل کنید که اقلام غیر استاندارد مانند داروهای دریازدگی، لباس رسمی، کفش‌های مجلسی و لباس شنا را بسته‌بندی می‌کنید. تعطیلات ساحلی نیز به اقلام مختلفی مانند کفش های آبی، حوله، کرم ضد آفتاب و شاید حتی تجهیزات غواصی نیاز دارد. خوشبختانه برای شما، ما همچنین یک لیست بسته بندی سفر دریایی خاص و یک لیست بسته بندی تعطیلات ساحلی داریم. بستن کمربند پولی یا کیف پول گردنی به شما این امکان را می دهد که اشیای قیمتی خود را نزدیک بدن خود و دور از دستان کنجکاو نگه دارید.

travel list

خوشبختانه ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید برای به دست آوردن بهترین پیشنهادهای پرواز برای خود دنبال کنید، کارولین پیلیگراث از Breathing Travel موارد زیر را پیشنهاد می‌کند. اینها معمولاً در اتاق های هتلی با قیمت 100 دلار ارائه می شوند. اگر نمی‌توانید یک روز بد مو را به خطر بیندازید، یک سشوار ارزان و فشرده در اروپا بخرید یا یک سشوار مناسب برای سفر از خانه بیاورید.

{

لوازم بهداشتی

|}

بسته‌بندی بسته‌بندی بسیار شبیه به تا شدن میانی است، اما شما لباس‌های خود را به‌خوبی دور یک هسته نرم تا می‌کنید یا می‌پیچید (مانند کیت دوپ، پشته لباس زیر، کیف جواهرات زیپ‌دار پارچه‌ای و غیره). همچنین گفته می شود بسته بندی باندل باعث کاهش چین و چروک و صرفه جویی در فضا می شود. برای کمک به سازماندهی چیزها، ما عاشق استفاده از مکعب های بسته بندی و/یا کیسه های فشرده هستیم. آنها به ویژه برای زمانی که در یک سفر به چندین مقصد سفر می کنید مفید هستند. و اگر بتوانید در تعطیلات خود لباس بشویید، احتمالاً می توانید با وسایل کمتری هم این کار را انجام دهید. لیست کامل بسته بندی زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید چیزی را پشت سر نخواهید گذاشت!

پارمیدا بازدید : 2 شنبه 05 فروردین 1402 نظرات (0)

شستن لباس ها، چه در داخل و چه در خارج از منزل، می تواند برای بسیاری از افراد یک کار طاقت فرسا باشد. این به ویژه اگر در سفر هستید و باید لباس های کثیف خود را کنار بگذارید، صادق است. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد لباس های تمیز را با لباس های کثیف مخلوط کند. کیسه‌های لباسشویی مشبک عمدتاً برای محافظت از لباس‌های ظریف هنگام شستن استفاده می‌شوند، به‌ویژه اگر لباس‌های مخلوطی دارید. کیسه های لباسشویی مسافرتی بر اساس جنس، سبک و بسته شدن به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند.

travel laundry bag

اندازه چمدان حمل بار ما به گونه ای است که در سطل بالای سر اکثر خطوط هوایی بزرگ قرار می گیرد و به اندازه کافی برای سفر با قطار و ماشین به اندازه کافی جمع و جور است. شاید ساده‌ترین و جمع‌وجورترین گزینه از میان انتخاب‌های اینجا، کیف لباس‌شویی Ezpacking یک انتخاب محکم برای هر مسافری باشد. در زیر چند گزینه چند منظوره از جمله کیسه ای که می توانید به عنوان ماشین لباسشویی دستی نیز استفاده کنید و چمدان با کیسه لباسشویی داخلی وجود دارد. گونی لباسشویی مسافرتی دارای دو محفظه است که توسط یک تقسیم کننده شناور از هم جدا شده اند. به سادگی تمام لباس های خود را در یک طرف قرار دهید و بند کشی را بکشید.

کیسه های لباسشویی

آن را محکم و بادوام می کند و تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. جیب های کوچک جلو نیز به اندازه کافی جادار هستند تا وسایل کوچک را در خود جای دهند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، به بند قابل تنظیم برای حمل آسان نیز مجهز شده است. کیف لباسشویی مسافرتی قابل شستشو با دسته و بند کشی UniLiGis یک کیسه نایلونی عالی با بند کشی است. این بیشتر یک محصول چند منظوره است تا یک کیسه لباسشویی سنتی تمیز و کثیف برای سفر.

{ travel laundry bag |}

امروز، ما تعدادی از با کیفیت ترین کیسه های لباسشویی کثیف را برای سفر به شما نشان خواهیم داد. به یاد داشته باشید که این کیسه های لباسشویی تمیز و کثیف برای سفر از بین لیستی از کیسه های مشابه با کیفیت بالا انتخاب و تجزیه و تحلیل شده اند تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند. با این حال، چه یک استراحت در شهر باشد یا یک سفر دور دنیا، نمی توان از یک واقعیت همراه اجتناب کرد - لباس های کثیف. و حتی اگر ترجیح می دهید این کار را در اولین فرصت خود به جای منتظر ماندن برای رسیدن به خانه انجام دهید، باز هم باید لباس های پوشیده خود را در جایی نگه دارید. در سفر از مخلوط کردن لباس های کثیف با لباس های تمیز خودداری کنید.

چگونه بهترین کیسه های لباسشویی کثیف را برای سفر انتخاب کنیم

کیف بند کشی می تواند تا 6.6 پوند لباس را در خود جای دهد و دارای طرح نقشه جهانی آبی و کرمی چشمگیر در بیرون است. همچنین شامل یک کیسه داخلی، حلقه داخلی و کارابین است که به شما امکان می‌دهد تا برای نگهداری آسان کیف را جمع کنید و برای مدیریت بهتر فضا به چیزی آویزان کنید یا به چیزی متصل کنید. 3 مورد اول همه کیسه های لباسشویی ساده با بند کشی، مقاومت در برابر آب (انتظار 100٪) و برخی از آنها نیز کوله پشتی هستند.

travel laundry bag

همانطور که آنها کثیف می شوند، فقط آنها را در طرف دیگر قرار دهید. اکنون برای لباس های تمیز و کثیف خود به کیف های جداگانه نیاز ندارید! این گونی دارای یک بند کشی مشکی در یک سر و یک بند کشی قرمز در انتهای دیگر است تا بتوانید لباس‌های تمیز و کثیف خود را از هم متمایز کنید و به یاد بیاورید که کجا قرار داده‌اید.

{

بهترین کیسه های لباسشویی کثیف برای سفر

|}

هر کیسه سایز متوسط ​​دارای یک زیپ مقاوم در برابر زنگ زدگی و پارچه مشبک بافت ظریف است. اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که به هتل ها بروید و لباس های خود را برای تمیز کردن تحویل دهید، این گزینه احتمالا برای شما مناسب نیست. اما، برای مسافر مستقل‌تر که اغلب با لباس‌های یک هفته‌ای گیر می‌کند و ناگهان لباس‌های شسته‌شده‌ای در چشم نیست (یا شاید در حال کمپینگ هستید؟).

پارمیدا بازدید : 385 سه شنبه 23 اسفند 1401 نظرات (0)

این مکعب ها از پلی استر 300 دنیر ساخته شده اند و در صورت خالی ماندن، به راحتی بسته بندی می شوند. اگر به جایی می روید که باید زیاد پیاده روی کنید (یا اگر جاده های خاکی یا سنگفرش وجود دارد)، کوله پشتی مسافرتی را توصیه می کنیم. به طور خاص، بسته مسافرتی بازیافتی REI Co-op Ruckpack 60 - مردانه برای مردان و REI Co-op Ruckpack 60 Recycled Travel Pack - زنانه برای کسانی که نیم تنه کوتاه‌تری دارند.

{ travel essentials |}

Especially if you're going somewhere where you know the sea life will be amazing. Trekking poles are only really necessary for a trekking trip or long hiking adventure. If you are embarking on an adventurous trip like this, invest in a backpack that has pole attachments. This will make it much easier to carry them around so you don't have to hold them.

تلفن همراه/تلفن یدکی ارزان برای مواقع اضطراری

Obviously, this poses a bit of a problem when traveling internationally with electronics. I saw anInstagramReel from a pelvic physical therapist that said it’s bad for your urinary track to squat over the toilet. I have zero medical evidence or fact checking for this. To avoid feminine infections, I always travel with these natural, pH-balanced Rael feminine wipe travel packs. You’ll want a few travel packs of Clorox Wipes to wipe down the plane seat, tray table and crumby food court table.

travel essentials

من مدت زیادی است که همان جفت را دارم که نمی توانم همان رنگ را آنلاین پیدا کنم، اما طراحی دقیقاً مانند جفت زیر است. آنها برای قدم زدن در یک شهر جدید در تمام طول روز، کوهنوردی در کوه یا فقط لباس های روزمره بسیار عالی هستند. من قبلاً چند جفت کفش Loom را در حالی که در جاده بودم انتخاب کرده ام، فقط به این دلیل که آنها را برای همه چیز می پوشم. داشتن یکی از این حوله های بسته بندی کوچک که سریع خشک می شوند در جاده ها بسیار مفید است، به خصوص در طولانی مدت. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک حوله بدبو خیس در کیفتان داشته باشید یا هزینه آن را در محل اقامتتان بپردازید. وقتی برای سفر طولانی مدت دیگری رفتم، وقتی مادرم مجبورم کرد اینها را در کیفم بگذارم، بی تفاوت بودم، اما اجازه دهید به شما بگویم اینها باورنکردنی هستند.

دوربین

نه تنها همه چیز یک نقطه مشخص در چمدان شما خواهد داشت و شما را در طول سفر مرتب نگه می دارد، بلکه می توانید بدون باز کردن هر مکعب بسته بندی دقیقاً آنچه را که نیاز دارید و کجاست ببینید. چیزهایی که باید با خودم ببرم، پس از این لیست استفاده کنید تا به خوبی آماده شوید. دمپایی‌ها برای روزهای خنک‌تر عالی هستند، اما مربی‌ها ناجی شما خواهند بود.

travel essentials

این ترکیبی از پیشگیری از تاول و وزن سبک باعث محبوبیت ویژه در بین دوندگان علاوه بر مسافران می شود. سایت محبوب بررسی لوازم مسافرتی زنانه HerPackingList آنها را "جوراب مناسب برای مسافران فعالی که ساعت ها یا روزها روی پای خود خواهند بود" می نامد. جف موریسون، نویسنده Wirecutter، از زمانی که هفت سال پیش سفر را آغاز کرد و به گذشته نگاه نکرده بود، تمام کشوی جوراب‌هایش را برای اینها عوض کرد. موریسون در مصاحبه ای ایمیلی نوشت: «من هرگز حتی پس از پیاده روی بیش از 30 مایل در روز در طول مسابقات لمانز 2014، تاول نخوردم. اگر نیاز به بسته‌بندی بیشتر از وسایل شخصی دارید، اولین توصیه ما این است که در مورد اینکه آیا به آن لباس اضافی نیاز دارید، تجدید نظر کنید. اما مواقعی خواهید داشت که باید با چند جفت کفش، لباس رسمی، کت زمستانی، تجهیزات ویژه یا همه موارد فوق سفر کنید.

{

چگونه در سفر خوب بخوابیم (یا حداقل بهتر)

|}

A case with a handle is particularly useful, so you can carry it with you once you’re hopping around your destination. No matter your destination, these best-selling, disposable KN95 masks are a travel essential. They’re filtered yet breathable, and the black makes them a touch more elevated than standard surgical masks. Keep them germ-free on the go with a mask storage case. Let’s be real — does anyone go anywhere without this anymore?

پارمیدا بازدید : 2 دوشنبه 22 اسفند 1401 نظرات (0)

نهنگ‌های گوژپشت مهاجر، لاک‌پشت‌ها و پرتوهای مانتا همه این بهشت ​​گرمسیری را خانه می‌نامند. هنگامی که یک معامله شامل طرف های بین المللی می شود، باید قوانین هر حوزه قضایی را بررسی کنید. Etsy ارتباط مستقیمی بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان فراهم می کند. شهری در شب با آسمانی صاف که ستارگان در آن نمایان هستند. می تواند به زندگی شبانه مربوط شود یا برای یک قرار عاشقانه یا به طور کلی زندگی در یک شهر بزرگ باشد.

{ travel emoji |}

سواری با قطار از میان منظره ای کوهستانی با چشم انداز عالی. ایموجی همچنین ممکن است نشان دهنده یک کشور خاص باشد، به عنوان مثال. ما در کدام بخش هستیم؟ واگن روی ریل که توسط لوکوموتیو کشیده می شود و کالا یا افراد را حمل می کند. ایموجی به حمل و نقل یا سفر اشاره دارد.

مسافرت رفتن

اتوبوس یک وسیله حمل و نقل محبوب برای سفر است، چه برای حمل و نقل از یک مکان به مکان دیگر یا یک سفر تعطیلات. این ایموجی نمای جلوی اتوبوس را نشان می دهد، بنابراین می توان به ورود اشاره کرد. در کشوری با یکی از بالاترین استانداردهای زندگی، زندگی در سوئیس بسیار خوب است.

travel emoji

غروب ساختمان های یک شهر بزرگ را در نوری نارنجی فرو می برد. آخرین لحظات روشنایی روز قبل از شروع شب. ایموجی به این معنی است که یک روز به پایان می رسد، در حال حاضر بسیار دیر شده است یا کسی می خواهد عصر بیرون برود. یک مسیر راه آهن از طریق یک چشم انداز زیبا.

مسافرت رفتن

ویلچر برقی یا وسیله نقلیه الکتریکی که با موتور الکتریکی کار می کند. برای رفت و آمد در خارج از منزل یا افرادی که کسری اضافی در بازوهای خود دارند. آیا مکانی برای استفاده کنندگان از ویلچر وجود دارد؟ ویلچر از افرادی که در راه رفتن مشکل دارند حمایت می کند. وزن یک کامیون تحویل کمتر از 3.5 تن است، طراحی آن شبیه کامیون است و کالا را از A به B حمل می کند. معمولاً یک ماشین مسابقه ای منحصراً برای مسابقه طراحی می شود، به عنوان مثال.

travel emoji

سریع ترین قایق جهان می تواند 320 کیلومتر در ساعت حرکت کند. ایموجی مخفف ورزش های آبی، سفر و تعطیلات است. ما در حال گرفتن یک پرواز گشت و گذار هستیم!

{

مسافرت رفتن

|}

در سراسر جهان، تاکسی ها افراد را از A به B می برند. به نوع حمل و نقل، زندگی شهری یا کلان شهرهایی مانند نیویورک اشاره دارد. ایموجی های مناظر، سازه ها، ساختمان ها و وسایل نقلیه. این دسته شامل سایر ایموجی های مرتبط با حمل و نقل می شود. شما و دوستان مسافرتی خود که یکی از گرم ترین کشورهای جهان هستید، می توانید در کنار ساحل در زیر نور خورشید بسوزید.

حلقه سفید نارنجی برای نجات مردم از آب استفاده می شود. این نشان دهنده ایمنی است، اما می تواند برای درخواست کمک نیز استفاده شود. ترجیحات دریایی را بیان می کند. یک کشتی مسافربری افراد را از طریق آبهای داخلی یا ساحلی و از طریق اقیانوس منتقل می کند. بزرگترین کشتی می تواند 6800 نفر را حمل کند.

پارمیدا بازدید : 2 یکشنبه 21 اسفند 1401 نظرات (0)

برای ایمنی بیشتر، کتری پس از به جوش آمدن آب به طور خودکار خاموش می شود. مجهز به محافظ در برابر جوش و قفل درب محکم برای اطمینان از استفاده کاملاً ایمن و بدون سوختگی. فیلتر خروجی یکپارچه تنها ریختن آب خالص را تضمین می کند و عنصر گرمایش پنهان آن کویل های فلزی زنگ زده را از بین می برد. رسانایی ظرف بر اتلاف حرارت در طول فرآیند و همچنین سرعت از دست دادن حرارت آب پس از جوشاندن تأثیر می گذارد.

travel electric kettle

من زیاد سفر می کنم و دوست دارم در جاده چای خودم دم کنم. و یک تصویر کامل از اینکه چرا من سیستم متریک را ترجیح می دهم…. OXO توسط مجله Good Housekeeping به عنوان بهترین کتری برقی انتخاب شد. دارای بسیاری از ویژگی های کوچک است که به راحتی ما می افزاید. به یک آداپتور 12 ولتی 10 آمپری قدرتمندتر نیاز دارد که این چیزی نیست که اکثر ما در مورد آن فکر می کنیم.

محصولات مشابه

دارای یک کلید قرمز رنگ در پایین برای تغییر ولتاژ است. اگر قصد دارید از کتری در سفرهای جاده‌ای یا هنگام کمپینگ استفاده کنید، احتمالاً به پریز برق دسترسی نخواهید داشت. در این صورت کتری ماشین اسپاردار بهترین انتخاب است. بسیاری از خوانندگان نوشتند که نمی‌خواهند تمام نظرات را بخوانند و فقط می‌خواستند به آنها بگویم کدام کتری بهتر است.

{ travel electric kettle |}

اگر به دنبال کتری برقی، کوچک و قابل حمل هستید، موارد فوق بهترین گزینه هستند. من می دانم که آخرین بزرگتر از بقیه است، اما کوچکترین کتری شیشه ای است و من احساس کردم که لازم است آن را به این لیست اضافه کنم. Ecty از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین لازم نیست نگران نشت مواد سمی از پلاستیک به داخل آب خود باشید. دارای محافظ جوش خشک است که در صورت خالی بودن مخزن، المنت حرارتی را خاموش می کند و هنگامی که آب شروع به جوشیدن می کند، خاموش می شود. کتری مسافرتی Ecty در بین کتری های برقی 2 فنجانی متمایز است. برای 17 اونس رتبه بندی شده است، اما در واقع، اگر آن را بالای خط 17 اونس پر کنید، می توانید تا 24 اونس دریافت کنید.

لیوان قهوه به شکل لنز دوربین با 2 درب، عایق استیل

اگرچه آنها به راحتی در دسترس هستند و معمولاً بین 10 تا 30 دلار قیمت دارند. اگر می خواهید آن را به پریز وصل کنید، متأسفانه با اکثر آداپتورهای DC استاندارد 12 ولت کار نمی کند. زمان واقعی به عوامل زیادی بستگی دارد تا بتوان تخمین دقیقی ارائه داد، اما معمولاً زمانی که پر است کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. با وجود خلاصه‌های کوتاه، در اینجا کمی بیشتر در مورد هر کتری توصیه شده آورده شده است. اینها به ترتیب از کوچکترین تا بزرگ فهرست شده اند.

travel electric kettle

من می خواهم در قبض های برق صرفه جویی کنم و باید بدانم کدام اسکله ها برق کمتری مصرف می کنند. می توانید کتری را از روی پایه بلند کنید، بنابراین با طول طناب محدود نمی شوید. این باعث می شود آن را برای سفرهای کمپینگ و سایر فعالیت های در فضای باز که در آن به پریز برق دسترسی ندارید عالی باشد. این کتری با ولتاژ 110 کار می کند، اما کتری مشابهی موجود است که می تواند با ولتاژ 110 یا 220 ولت کار کند.

{

کتری برقی Severin Jug، فولاد ضد زنگ، 17 لیتر

|}

فقط چند کتری برقی تاشو در بازار وجود دارد و این یکی به راحتی بهترین است. این کتری از 700 وات استفاده می کند که به این معنی است که آب را کندتر از کتری های بزرگتر به جوش می آورد. Loutytuo ادعا می کند زمان جوش 3 دقیقه است، اما معمولاً به 5 نزدیک تر است. هنگامی که آب به نقطه جوش رسید، کتری به طور خودکار خاموش می شود.

کتری برقی مسافرتی ETA Holiday با ظرفیت 0.5 لیتر و عنصر گرمایش مخفی، خاموش شدن خودکار و فیوز ایمنی. کتری برقی تاشو گورمیا قطعا کتری ایده آل مسافرتی است. چسبیدن به شیشه یا فولاد ضد زنگ درجه غذایی بسیار ایمن تر است. یک پایه 1200 واتی آب را به سرعت می جوشاند و یک درب ضد نفوذ هوا باعث می شود آب در کتری بماند.

اما اگر می‌خواهید از کتری برای جوشاندن تخم‌مرغ استفاده کنید، می‌توانید درب آن را بردارید و آن را روی جوش نگه دارید. این یک ویژگی منحصر به فرد است که در اکثر کتری های برقی دیگر گنجانده نشده است. این یکی از بهترین کتری های برقی کوچک یا بزرگ موجود در بازار است. پارچ بی سیم است، بنابراین می توانید برای ریختن آسان آن را از پایه جدا کنید و برای ایمنی بیشتر دارای ویژگی خاموش شدن خودکار است. علاوه بر فضای داخلی شیشه ای، OXO از درزگیر سیلیکونی درجه پزشکی استفاده می کند تا از احتمال نشت هر گونه سم به آب شما جلوگیری کند. المنت گرمایش 1000 وات معمولاً 17 اونس آب را در 3 تا 5 دقیقه می جوشاند، اما این به ارتفاع و ولتاژ بستگی دارد.

پارمیدا بازدید : 4 پنجشنبه 18 اسفند 1401 نظرات (0)

به دنبال یافتن معاملات عالی برای سفر یا لذت بردن از بزرگترین پس انداز در سفر بعدی خود هستید؟ Trip.com شما را پوشش داده است. با استفاده از وب سایت و برنامه آسان ما، همراه با خدمات مشتریان 24 ساعته، رزرو سفر بعدی شما ساده تر از این نیست. با Trip.com، خدمات مسافرتی با کیفیت به بیش از دوجین زبان از جمله انگلیسی، ماندارین، کانتونی، ژاپنی، کره ای، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی فقط با یک تماس یا کلیک امکان پذیر است.

{ travel flights |}

سیستم پرداخت امن Trip.com با ارائه گزینه‌های پرداخت آسان، از جمله کارت‌های اعتباری و نقدی و UnionPay، استرس سفر را از بین می‌برد. ارزان ترین مکان برای سفر می تواند در همان کشور باشد، مانند شیکاگو. پرواز به شیکاگو صرف نظر از اینکه از کجا در قاره ایالات متحده می آیید نسبتاً مقرون به صرفه است. در حالی که فرودگاه وگاس مرکز هیچ شرکت هواپیمایی بزرگی نیست، اما رقابت زیادی برای پایین نگه داشتن قیمت ها دارد.

پروازهای فونیکس

خدمه ما از کارشناسان سفر و کاشفان پرشور اینجا هستند تا به شما کمک کنند دنیا را ببینید و تجربه سفر خود را ساده کنید. ما اطلاعات داخلی، الهام‌بخش سفر و نکات برنامه‌ریزی سفر را داریم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. ما حتی معاملات انحصاری خود را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل خواهیم داد. استفاده از momondo کاملاً رایگان است - بدون هیچ هزینه یا کارمزد پنهانی - و قیمت‌هایی که مشاهده می‌کنید هرگز تحت تأثیر جستجوهای شما قرار نمی‌گیرند، مهم نیست که چقدر جستجو کنید. مانند معاملات سفر؟ ایمیل خود را وارد کنید و ما آنها را به شما ارسال می کنیم.

travel flights

ما میلیاردها قیمت بلادرنگ بلیط هواپیما را جستجو و مقایسه می‌کنیم تا بتوانید به راحتی ارزان‌ترین، سریع‌ترین و بهترین معاملات پرواز را برای خود بیابید. چه به دنبال بلیط ارزان هواپیما، بلیط هواپیما ایالات متحده، یا صرفاً سرگرمی های مسافرتی باشید، جستجوی خود را با ما شروع کنید. مقصد و تاریخ سفر دلخواه خود را انتخاب کنید، و ما یک نمای کلی از ارزان‌ترین، سریع‌ترین و بهترین پروازها را به شما ارائه می‌کنیم تا بتوانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و با اطمینان پرواز رزرو کنید. ما با طیف گسترده ای از خطوط هوایی و ارائه دهندگان مسافرتی همکاری می کنیم تا بهترین گزینه ها را برای بلیط هواپیما ارزان، هر مقصدی که می خواهید به شما ارائه دهیم. بر اساس تاریخ سفر به راحتی مرور کنید، یا اگر انعطاف پذیر هستید، می توانیم به شما کمک کنیم ارزان ترین زمان سفر را پیدا کنید.

پروازهای پاریس

اجازه دهید به شما کمک کنیم جستجوی خود را برای بلیط ارزان هواپیما و معاملات سفر آغاز کنید. خواه یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک، تعطیلات خانوادگی، سفر فهرست سطلی به مقصد رویایی شما، یا یک سفر کاری با جنبه های سرگرم کننده باشد، ما شما را پوشش می دهیم. یافتن بلیط ارزان هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی بهترین کاری است که ما انجام می دهیم.

ما همچنین هتل‌ها، ماشین‌های کرایه‌ای و حتی فعالیت‌هایی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید با بسته‌های پیشنهادی برای مسافرانی که همزمان بیش از یک جنبه از سفر خود را برنامه‌ریزی می‌کنند، خریداری کنید. بعلاوه، Expedia معاملات ارزان قیمت خیره کننده ای را ارائه می دهد که می تواند به شما در صرفه جویی آسان کمک کند. اعضای Expedia Rewards همچنین با هر خریدی که می‌تواند برای رزروهای بعدی در آینده تخفیف داده شود، امتیاز کسب می‌کنند.

travel flights

اگر می‌توانید با ترکیب بلیط‌های تامین‌کننده‌های مختلف در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، این گزینه را به‌طور خودکار در نتایج پروازتان لحاظ می‌کنیم و آن را با برچسب Mix می‌زنیم. در پروازها، هتل ها، سفرهای دریایی، بسته های تعطیلات و موارد دیگر صرفه جویی کنید. سفارشی کردن تجربه سفر با گزینه‌های فیلتر جستجوی هتل و پرواز قوی ما و ابزارهای سفر Trip.com مانند هشدارهای کرایه پرواز، تقویم معامله یاب، و معاملات اولیه پرنده آسان است.

{

پروازهای هند

|}

کرایه های هکر به شما امکان می دهد بلیط های یک طرفه را در خطوط هوایی مختلف ترکیب کنید، زمانی که می تواند در هزینه های شما نسبت به بلیط رفت و برگشت سنتی صرفه جویی کند. بله، چندین پرواز کاملاً قابل استرداد در دسترس هستند و دقیقاً در صفحه نتایج جستجوی شما با متن سبز برچسب گذاری می شوند. همچنین می‌توانید پروازهای کاملاً قابل استرداد را فیلتر کنید تا همه پروازهایی را که واجد شرایط نیستند از نتایج خود حذف کنید. ما به دنیای باز اعتقاد داریم، جایی که سفر و آشنایی در آن سوی مرزها و فرهنگ‌ها در دسترس همه ما باشد، بنابراین متعهد هستیم ارزان‌ترین پروازها را در پرواز یاب خود به شما نشان دهیم. اعضا 20٪ یا بیشتر در تعطیلات گرم زمستانی صرفه جویی می کنند، به علاوه برای بسته ها و پروازها تخفیف دریافت می کنند.

L

پارمیدا بازدید : 1 سه شنبه 16 اسفند 1401 نظرات (0)

در طول جاده، مناظر بسیار زیبایی را دیدیم و در طول زندگی فرصت هایی مانند غواصی بین دو صفحه تکتونیکی و بالا رفتن از یخچال Vatnajökull را تجربه کردیم. همه اقامتگاه ها حتی در مناطق دورافتاده در شمال ایسلند بسیار دلپذیر بودند. همه دانش آموزان در این سفر مهربان بودند و سفر را بسیار لذت بخش کردند. من با دانش آموزانی که هنوز هم با آنها ارتباط دارم، دوستانی همیشگی پیدا کردم.

{ travel for teens |}

این سفر به من اجازه داد تا دنیا را از دریچه ای متفاوت و هیجان انگیزتر ببینم. علاوه بر فرهنگ شگفت انگیزی که کشف کردیم، توانستم با مسافران دیگری دوست شوم که هنوز بعد از ماه ها با آنها در ارتباط هستم. من دائماً متوجه می‌شوم که در رول دوربینم به عقب می‌چرخم و عکس‌های سفر را مرور می‌کنم و آنها هرگز از لبخند زدن و یادآوری خاطرات من کوتاهی نمی‌کنند. به لطف TFT نمی توان با کلمات بیان کرد که چقدر برای کاستاریکا و خاطراتی که برای همیشه با خود خواهم داشت سپاسگزارم. کارکنان آگاه و با تجربه ما شرکت کنندگان را مطابق با استانداردهای بالای کیفیت، ایمنی و البته سرگرمی هدایت می کنند! سفر به خدمات و ماجراجویی نهایی هاوایی یکی از به یاد ماندنی ترین تجربیات زندگی من بوده است.

سفر برای نوجوانان: برنامه های سفر خدمات اجتماعی

اقامتگاه ها شایان ستایش بود و دقیقا همان چیزی بود که من امیدوار بودم. مشاوران دوستانه بودند و من احساس راحتی می کردم که با آنها صحبت کنم - حتی در مورد اتفاقات اجتماعی که در خانه اتفاق می افتد. من در این سفر دوستان شگفت انگیزی پیدا کردم و واقعاً احساس می کنم این بهترین راه برای من برای بازدید از اروپا بود.

travel for teens

پارک ملی گرند کنیون، در شمال آریزونا و 215 مایلی شمال فونیکس، یکی از بهترین تعطیلات را برای نوجوانان ارائه می دهد. در طول تابستان، حاشیه جنوبی مانند ترمینال بین المللی JFK با بازدیدکنندگان از سراسر جهان به نظر می رسد. گرند کانیون مسیرهای پیاده روی و مناظر را برای همه افراد شاسی بلند شما ارائه می دهد. و من همچنان هر بار که در شمال آریزونا رانندگی می کنم متوقف می شوم.

ماجراهای خدمات حماسی

تنها چند مایل دورتر از پارک ملی کوه بزرگ اسموکی، این شهرهای دروازه هر دو را ارائه می دهند. کوه ها یک مقصد عالی برای تعطیلات خانوادگی فعال با نوجوانان هستند. در زمستان، فعالیت‌های فعال دوستدار برف فراوان است - اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری، اسکیت روی یخ و موارد دیگر. در تابستان، کوه‌ها شکوفا می‌شوند و پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کوهستان از فعالیت‌های انتخابی است. یکی از هفت پارک ملی که در یک سفر جاده ای دور از لس آنجلس قرار دارد، سکویا دومین پارک در سیستم پارک ملی ایالات متحده بود که در سال 1890 تأسیس شد.

travel for teens

سفر TFT من به سی cily یک تجربه تغییر دهنده زندگی بود. قبل از اینکه به سفر TFT بروم، اعتماد زیادی به توانایی خود در سفر نداشتم، اما پس از آن، اعتماد به نفس زیادی به دست آوردم و بیش از هر زمان دیگری مشتاق کشف جهان هستم. من قطعا TFT را به همه مسافران احتمالی توصیه می کنم - به ویژه برای کسانی که می خواهند در زندگی دیگران تأثیر بگذارند.

پارک ملی یلوستون، واقع در شمال غربی وایومینگ و 320 مایلی شمال شرقی سالت لیک سیتی، در صدر لیست من برای بهترین تعطیلات برای نوجوانان قرار دارد. Old Faithful Geyser و Old Faithful Inn مواردی را که حتما باید ببینید، ارائه می دهند. بچه ها حیوانات را دوست دارند، بنابراین از طریق دره هایدن یا لامار رانندگی کنید تا گاومیش کوهان دار، خرس، گوزن و شاید حتی آن گرگ های خاکستری گریزان را ببینید. فعالیت‌های زیادی را از قایقرانی در رودخانه، ترن هوایی کوهستانی و Dollywood، یک پارک تفریحی مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای خانواده پیدا کنید. این منطقه با فعالیت‌های عجیب و غریب خود، مانند موزه تایتانیک، تعداد زیادی غذاخوری، اقامتگاه و کابین‌های عجیب و غریب نیز ارائه می‌کند.

{

سفر با هدف

|}

اگرچه گروه دیگر در هاوایی نیست، دوستی ها و خاطرات باقی مانده است. کوه راشمور را به‌عنوان یک توقفگاه سریع جاده‌ای در نظر نگیرید. این یکی از بهترین تعطیلات برای نوجوانان است که در بلک هیلز داکوتای جنوبی، جایی که کوه راشمور در آن زندگی می‌کند، کاوش می‌کنید. بلک هیلز چندین روز ماجراجویی خانوادگی غربی از جمله صخره نوردی، ورزش های آبی و زیپ لاین را ارائه می دهد. Travel For Teens یک شرکت مسافرتی باورنکردنی است که من آن را به هر کسی که می خواهد تجربه غنی فرهنگی در خارج از کشور داشته باشد توصیه می کنم. این گروه مملو از افراد همفکر بود که بسیار سرگرم کننده بودند و به راحتی می توان با آنها کنار آمد.

هر روز به انجام کاری غیرعادی می گذرد، که هر توریستی که از آن منطقه بازدید می کند به این راحتی فرصت انجام آن را نخواهد داشت. پارک مورد علاقه من در شمال سانفرانسیسکو در پارک های ملی و ایالتی ردوود، نزدیک به مرز کالیفرنیا و اورگان واقع شده است. درختان سرخ در پارک های ملی یوسمیتی و سکویا نیز رشد می کنند. بهترین فعالیت‌های دوستانه برای خانواده شامل اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری است که از طریق تجهیزات در دسترس است.

آنها در امتداد Pierce Stocking Scenic Drive، که مانند جاده ورودی به پارک یوسمیتی در کالیفرنیا به دور خود می پیچد، رانندگی کردند و در چشم انداز 8 و 9 توقف کردند. کائوآی سبزترین جزیره و محل فیلمبرداری اولین فیلم پارک ژوراسیک است. نوجوانان خود را با هلیکوپتر سواری بر فراز فضای داخلی یا قایق سواری برای دیدن ساحل زیبای ناپالی از روی آب رفتار کنید. اگر نوجوانان شما دوست دارند پیاده روی کنند، این مکان است. اما زود شروع کن تنها تعداد انگشت شماری جای پارک در سر مسیر وجود دارد. کالیفرنیای جنوبی از ابتدای ظهور تلویزیون، مکه ای برای شما و جوانان بوده است.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 1,499