loading...

توریسم

مکان خود را برای اجرای نور و صدای دلربا، کاکائو داغ خوشمزه، خوراکی های شیرین، و کلی تفریح ​​با دوستان یا خانواده خود رزرو کنید. آنها تا 150 دلار در روز برای شما هزینه خواهند داشت. بندر A یکی از معدود

پارمیدا بازدید : 2 شنبه 26 فروردین 1402 نظرات (0)

مکان خود را برای اجرای نور و صدای دلربا، کاکائو داغ خوشمزه، خوراکی های شیرین، و کلی تفریح ​​با دوستان یا خانواده خود رزرو کنید. آنها تا 150 دلار در روز برای شما هزینه خواهند داشت. بندر A یکی از معدود مکان‌هایی در تگزاس است که می‌توانند توسط رانندگان 16 ساله و بالاتر بدون مجوز اداره شوند.

این شهر با 18 مایل خط ساحلی و بسیاری از نقاط دسترسی عمومی، شهری عالی برای تعطیلات ساحلی است که گزینه‌های زیادی برای فعالیت‌های آبی و استراحت ساده ارائه می‌کند. درست در جنوب پورت آرانزاس، پارک ایالتی جزیره موستانگ قرار دارد که خط ساحلی حفاظت‌شده‌ای در پنج مایلی دارد. سواحل شنی بکر پارک ایالتی جزیره موستانگ به شما این حس را می دهد که انگار به دوردست سفر کرده اید. این مکان که به راحتی از بندر آرانزاس قابل دسترسی است، یک مقصد محبوب برای پرندگان، موج سواری و ماهیگیری است.

می‌توانید با داشتن مجوز استفاده از شن‌های فوق‌العاده، ماشین خود را مستقیماً به ساحل برانید. مناظر ایده آل برای استراحت در ساحل در جزیره موستانگ با برخی از بلندترین تپه های شنی در منطقه است. برای کسانی که به دنبال چادر زدن در ساحل هستند، ساحل Port Aransas گزینه خوبی است زیرا مجاز است و ساحل بسیار قابل دسترس است. آتش زدن کمپ های کوچک در ساحل مجاز است، بنابراین شب نیز زمان سرگرم کننده ای برای بازدید است. جزیره موستانگ دارای 18 مایل خط ساحلی زیبا و تا حد زیادی دست نخورده تگزاس است.

از شهر دور شوید و در Padre Balli Pak زیر آفتاب استراحت کنید. این نقطه ترکیب مناسبی از طبیعت و امکانات رفاهی را فراهم می کند. جزیره سنت جوس دارای یک امتداد طولانی ساحل شنی سفید با ساحل بسیار عالی است، به خصوص پس از هوای طوفانی در خلیج. با فرصت‌های ماهیگیری ستاره‌ای و چندین پارک دولتی، حفاظت‌شده، سواحل و پارک‌ها در منطقه پورت آرانزاس، هر لحظه اینجا را دوست خواهید داشت. این خط ساحلی حفاظت شده 70 مایلی، یک خلوتگاه آرام برای کسانی است که به دنبال چادر زدن بی سر و صدا در شن و ماسه برای روز هستند.

South Packery Channel Beach

در انتهای جنوبی جزیره موستانگ، در فاصله کوتاهی از بندر آرانزاس، یکی دیگر از سواحل عالی تگزاس، پارک ایالتی جزیره موستانگ و ساحل را خواهید دید. این پارک عالی برای گرفتن صندلی‌های ساحلی و چند دوستتان و ایجاد یک آخر هفته مفرح و طولانی از سفر بندر آرانزاس است. دسترسی ایفل به پارک ساحلی مگی آسان است زیرا به مغازه‌ها و رستوران‌های خیابان اصلی Part Aransas بسیار نزدیک است. بازدیدکنندگان سالن گربه 15 دلار برای یک جلسه 30 دقیقه ای CATXperience یا 30 دلار برای یک جلسه 70 دقیقه ای که صرف شناخت شخصیت هر گربه می شود، پرداخت می کنند.

اگر به دنبال یکی از محبوب ترین سواحل پورت آرانزاس هستید، باید به I.B. این در ساحل پورت آرانزاس است که در آن به راحتی می توانید برخی از فعالیت های آبی عالی را در طول تعطیلات خود امتحان کنید. ساحل پورت آرانزاس 6 مایلی شن و ماسه است که شن‌های سفید بی‌پایانی را در مقابل موج‌سواری اقیانوس قرار می‌دهد. ما عاشق بازدید از سواحل تگزاس هستیم و به خصوص پورت آرانزاس را دوست داریم.

وب کم در Sandollar Sity، واقع در 3038 On the Beach Dr.، نمای خیره کننده ای به سمت شرق از ساحل دارد. تماشای این وب کم فوراً شما را به ذن امواج آرام دریا منتقل می کند. در ماه‌های گرم‌تر، سواحل پر از کایاک‌های اجاره‌ای و SUP هستند و می‌توانید آن‌ها را برای یک روز کامل اجاره کنید یا درس بگیرید. کورپوس کریستی یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی در تگزاس است و تعداد زیادی برای بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود. این ساحل به عنوان یکی از بهترین و تمیزترین ساحل در تگزاس انتخاب شده است و آن را برای یک روز سرگرم کننده خانوادگی عالی می کند.

port aransas beach

اسکله باب هال یکی از محبوب ترین نقاط برای ماهیگیری و موج سواری در نزدیکی بندر آرانزاس است. در هر فصل از سال، افرادی را خواهید دید که از اسکله لذت می برند. یک مغازه ماهیگیری کوچک وجود دارد که می توانید طعمه و طعمه را در آن کرایه یا خریداری کنید.

بهترین سواحل پورت آرانزاس، تگزاس

اسکله جنوبی یکی دیگر از نقاط محبوب برای ماهیگیری بدون قایق در بندر آرانزاس است. اگر پاهای دریایی خود را پیدا نکرده اید یا می خواهید با بچه ها کار سرگرم کننده ای انجام دهید، این عالی است. همچنین چندین مغازه و رستوران در کنار ساحل وجود دارد که می توانید از مناظر عالی لذت ببرید. بعلاوه، ساحل راکپورت از جریان های قوی محافظت می شود و آب های آرام و لذت بخشی دارد. در ساحل دریای پادره همچنین می توانید بیش از 380 گونه پرنده را مشاهده کنید و این تالاب یکی از معدود تالاب های پر شور در جهان است. کاپیتان های خبره می توانند شما را به تمام نقاط ماهیگیری ببرند و دقیقا بدانند چه زمانی از سال می توانید انتظار کدام ماهی را داشته باشید.

port aransas beach

این جزیره کوچک خصوصی است، اما عموم مردم می توانند به سواحل دسترسی داشته باشند. همچنین وقتی صحبت از شکار صدف به میان می آید، گنجی پنهان است. ساحل در پارک پدر بالی به راحتی پیدا می شود و امکانات و فعالیت های زیادی دارد. این در سمت شمالی جزیره پادر در نزدیکی کورپوس کریستی واقع شده است، اما ارزش یک رانندگی کوتاه از بندر آرانزاس را دارد تا از پارک ساحلی 374 هکتاری و کمپینگ کنار ساحل لذت ببرید. ساحل شهر تونی آموس یک ساحل عمومی خوب با دسترسی آسان است. این یک ساحل شنی نرم و وسیع در ساحل خلیج با امواج ملایم است که برای شنا مناسب است.

مطمئن شوید که غذا، آب، و هر ماده دیگری که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، همراه داشته باشید، زیرا هیچ مرکز یا فروشگاه عمومی در جزیره وجود ندارد. جتی قایق با 18 دلار برای هر نفر (9 دلار برای کودکان 6 تا 12 ساله) خدمات قایق رفت و برگشت را به جزیره سنت جوس از اسکله ماهیگیر در پورت آرانزاس ارائه می دهد. می توانید این جزیره خالی از سکنه را از روی آب در بندر آرانزاس ببینید. با مناظر بی‌نظیر خلیج مکزیک تماشا کنید و روز خود را با نوشیدنی در نوزدهمین چاله معروف آن‌ها، REDS Patio Bar به پایان برسانید.

لطفا توجه داشته باشید که این ممکن است عملکرد و ظاهر سایت ما را به شدت کاهش دهد. او اصالتا اهل میشیگان است و از دانشگاه ایالتی وین با مدرک روزنامه نگاری پخش و مطالعات بین المللی فارغ التحصیل شده است. سامانتا رز از سن آنتونیو روز پنجشنبه 12 مارس 2020 در ساحل پورت آرانزاس توسط مردی ناشناس از لاورنیا، تگزاس روی شکمش نوشته شده است. بهار شکنان تگزاس باید از شنیدن اینکه یکی از سواحل این ایالت به عنوان یکی از "بهترین" در کشور شناخته شده است، خوشحال شوند. پارک پادره بالی را می‌توانید در جزیره پادر، نه چندان دور از کورپوس کریستی و پورت آرانزاس پیدا کنید. در حالی که از نظر فنی در بندر آرانزاس نیست، در یک رانندگی آسان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 1,486