loading...

توریسم

اما رول تاپ در طول آزمایشات ما به راحتی باز شد و اقلام کوچکتر مانند خمیر دندان مسافرتی را روی زمین ریخت. قبلاً برای افراد خانواده من این اتفاق افتاده است و آنها به این نکته توجه می کنند که چند کیت مسا

پارمیدا بازدید : 10 شنبه 19 فروردین 1402 نظرات (0)

اما رول تاپ در طول آزمایشات ما به راحتی باز شد و اقلام کوچکتر مانند خمیر دندان مسافرتی را روی زمین ریخت. قبلاً برای افراد خانواده من این اتفاق افتاده است و آنها به این نکته توجه می کنند که چند کیت مسافرتی لوازم بهداشتی را در دسترس داشته باشند، فقط در صورتی که به هر دلیلی به آنها نیاز داشته باشند. کیف توالت چرمی Vetelli دارای محفظه‌های ذخیره‌سازی وسیع است و در طول آزمایش‌های ما نشتی نداشت. اما آن دسته از شرکت کنندگانی که قصد خرید کیف چرمی را داشتند، ظاهر چرم واقعی کویانا را به کیف چرم مصنوعی Vetelli ترجیح دادند. کسانی که می‌خواهند گزینه‌ای با تمیز کردن آسان‌تر داشته باشند، یکی از نایلون‌ها یا پلاستیک‌های ما را انتخاب می‌کنند. این کیف سبک وزن و منظم، لوازم بهداشتی یک هفته ای را در یک بسته جمع و جور جا می دهد.

این کیف، طبق تعریف ما، یک کیت dopp نیست، زیرا صاف، مانند یک کتاب باز می شود. با این حال، گزینه های سازمانی را ارائه می دهد که باید برای بسته بندی های سبک و سنگین به طور یکسان کار کند. Indigomoth 10 نوامبر 2013 واقعاً خوب است که یک کیت مسافرتی را از ابتدا جمع کنید زیرا می توانید مطمئن باشید که از انواع مناسب شامپوها و نرم کننده ها و صابون ها و چیزها استفاده می شود. من همیشه متوجه شده ام که آنهایی که می خرید و از قبل ساخته شده اند، عموماً شامل محصولات واقعاً ارزان هستند.

زیپ کیف به جای باز شدن در بالا، مانند یک کیت داپ آجری شکل سنتی، مانند کتاب درسی باز می شود. بنابراین انعطاف‌پذیری بیشتری برای نگهداری اقلام بزرگ‌تر و گسترده‌تر، مانند بطری شامپو با اندازه کامل، قوطی کرم اصلاح یا پالت آرایش بزرگ ارائه می‌دهد. همچنین دارای قلاب است که می توانید آن را از جا حوله ای آویزان کنید. برای مرتب نگه داشتن وسایل خود، یک طرف کیف آرایشی دو جیب باز دارد و طرف دیگر یک جیب زیپی مشبک دارد. وقتی محفظه اصلی را پر از لوازم بهداشتی کردیم، درزها چروک نشدند و باز هم به راحتی بسته می شد. همچنین یک کیسه پلاستیکی قابل جابجایی وجود دارد که تا چهار بطری مسافرتی 2.7 اونسی را در خود جای می دهد.

travel kit for women

کیتلین ولز یک نویسنده ارشد است که از انعطاف‌پذیری بیشتر در کار حمایت می‌کند و به شما نشان می‌دهد چگونه هوشمندانه‌تر از راه دور کار کنید بدون اینکه خودتان را از دست بدهید. پیش از این، او حیوانات خانگی و سبک را برای Wirecutter پوشش می داد. او هرگز حیوان خانگی ای را ندیده است که دوستش نداشته باشد، اگرچه نمی تواند همان چیزی را در مورد برنامه های بهره وری بگوید.

مناطق Etsy در زیر فعالیت می کند:

یک کیت مسافرتی معمولی در جعبه یا کیف کوچکی عرضه می‌شود که برای قرار گرفتن در داخل چمدان طراحی شده است. برخی از کیت‌های مسافرتی به شکل کیف‌های آویزانی هستند که زیپ را بسته می‌شوند تا بتوانند برای سفر فشرده شوند. هنگامی که شخصی به مقصدی رسید، کیت را می توان باز کرد و آویزان کرد و محفظه های متعدد در معرض دید قرار می گیرند. تولید کنندگان چمدان گاهی اوقات کیت های مسافرتی منطبق را می سازند که به طور خاص برای قرار گرفتن در داخل محصولات چمدان خود برای حداکثر کارایی فضا طراحی شده اند.

کیسه ها در راهنمای ما برای کیسه های محصولات قابل استفاده مجدد - اما این کیسه های مشبک به طرز چشمگیری همه کاره هستند. در راهنمای قبلی ما، Eagle Creek Pack-It Spectre Quick Trip انتخاب بودجه ما بود. ما هنوز طراحی جادار آن را دوست داریم، اما شرکت کنندگان در پنل ظاهر مدرن و دسته حمل بلند کیت Topo Designs Dopp را ترجیح دادند. کیت Dopp Topo Designs شکلی انعطاف‌پذیر دارد و به راحتی می‌توان وسایل را برای یک سفر یک هفته‌ای پر کرد.

{ travel kit for women |}

فضای زیادی برای بسته بندی وسایل ضروری حمام در اندازه کامل وجود دارد تا در بین گروه به اشتراک بگذارید. ما یک بطری سایز کامل از هر کدام از شامپو، نرم کننده، کرم موبر و اسپری مو را در این کیسه قرار دادیم و هنوز جا برای اضافه کردن یک برس مو داشتیم. و دارای ویژگی های ذخیره سازی است، بنابراین هر چیزی جای خود را دارد. دارای یک دسته پهن، سه جیب خارجی، دو جیب زیپی ضدآب داخلی، یک کیسه زیپی مشبک و سه جیب توری کوچک برای لوازم آرایشی بلندتر، مانند اسپری مو یا ضد آفتاب.

کیت مسافرتی چیست؟

Lluviaporos 11 نوامبر 2013 من موافقم که در صورت نیاز به رفتن به جایی عجله، این ایده بسیار خوبی است که یک کیت مسافرتی در دسترس داشته باشید. مردم در مورد نیاز به یک فاجعه صحبت می کنند و شاید فکر می کنند به آن نیاز ندارند زیرا هرگز از فاجعه رنج نمی برند. پس از پروازهای طولانی، اتوبوس سواری، یا تورهای پیاده روی با دستمال مرطوب حمام مسافرتی با اندازه مناسب خود را شاداب کنید. سعی کنید آنقدر سبک بسته بندی کنید که نه تنها از چک کردن چمدان خودداری کنید، بلکه از سطل های سقفی نیز استفاده کنید.

travel kit for women

(در آزمایش‌های ما هیچ نشتی وجود نداشت.) دارای زیپ‌های بزرگ و زبانه‌های کششی تقویت‌شده است که با کشیدن سخت از بین نمی‌رفتند. جیب های توری داخلی با سیلیکون پوشانده شده اند، بنابراین تمیز کردن آنها راحت تر از جیب های مشبک سنتی است. به عنوان یک امتیاز، تمام جیب ها برای تمیز کردن به بیرون می چرخند. کیت مسافرتی مجموعه ای از وسایلی است که ممکن است در طول سفر مورد نیاز باشد که برای راحتی در کنار هم بسته بندی می شوند. بسیاری از فروشگاه‌ها کیت‌های مسافرتی کامل را همراه با اجزای کیت‌های مسافرتی برای افرادی که نیاز به تهیه مجدد یا طراحی یک کیت سفارشی دارند، می‌فروشند. زنان باید به فکر اضافه کردن محصولات زنانه به کیت مسافرتی باشند.

{

کیت مسافرتی مراقبت شخصی زن

|}

هنگامی که برای اولین بار این کیسه را آزمایش کردیم، در سال 2019، کیسه پلاستیکی شفاف بود. ما دوست داشتیم که شما به راحتی می توانید آن را برای بررسی های امنیتی فرودگاه بدون تخلیه کل چمدان جدا کنید. در نسخه‌های بعدی کیسه، پلاستیک آنقدر مات بود که نمی‌توانست این هدف را برآورده کند. اما از سال 2022، تنها یکی از دوجین گزینه رنگی (مشکی نایلونی/گلدار) از آن پلاستیک مات استفاده می‌کند. کیف لوازم آرایشی L.L.Bean با ظرفیت 6 لیتر، فضای بیشتری را نسبت به کیسه های Peak و Topo ارائه می دهد. آزمایش‌کنندگان ما فکر می‌کردند که کیف برای سفرهای انفرادی به‌طور وحشتناکی بزرگ است و اندازه جادار آن را برای گشت و گذار با شرکا یا خانواده ترجیح می‌دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 1,497