loading...

توریسم

به عنوان مثال، این می تواند شش یا 12 ساعت باشد، بنابراین زمان مشخص شده را در خط مشی خود مرور کنید. راس تامپسون، مدیرعامل Covac Global، می‌گوید چند مورد کلیدی وجود دارد که مسافران هنگام خرید پوشش

پارمیدا بازدید : 9 دوشنبه 07 آذر 1401 نظرات (0)

به عنوان مثال، این می تواند شش یا 12 ساعت باشد، بنابراین زمان مشخص شده را در خط مشی خود مرور کنید. راس تامپسون، مدیرعامل Covac Global، می‌گوید چند مورد کلیدی وجود دارد که مسافران هنگام خرید پوشش سفر برای کارائیب باید به خاطر داشته باشند. او می‌گوید اولین طرح تخلیه پزشکی با کیفیت بالا است، بیشتر به این دلیل که بسیاری از بیمارستان‌ها در دریای کارائیب و آمریکای مرکزی متعلق به پزشکانی هستند که در آنجا کار می‌کنند. در نتیجه، انگیزه های قابل توجهی برای نگهداری بیماران خارجی تا زمانی که ممکن است برای درمان وجود دارد. با این حال، دلایل بی‌شماری برای خرید بیمه مسافرتی وجود دارد که قصد سفر به این بخش از جهان را دارید.

dominican republic travel

ما بخشی از گروه TUI هستیم - یکی از شرکت های مسافرتی پیشرو در جهان. و تمام تعطیلات ما برای کمک به شما در کشف لبخند طراحی شده است. توصیه ممکن است تغییر کند، بنابراین مرتباً برای به‌روزرسانی‌ها بررسی کنید. فراموش نکنید که قبل از رفتن، پول سفر و بیمه خود را تنظیم کنید.

آب های فیروزه ای و سواحل شنی سفید

دیجیتالی کردن زنجیره ارزش گردشگری، به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ضروری است، که امکان تسریع و تحول دیجیتالی این بخش را فراهم می کند. در سال 2019 بخش خدمات 61 درصد از تولید ناخالص داخلی را ایجاد کرد و بیش از 70 درصد از اشتغال کشور را ثابت کرد. با توجه به دومی، بخش گردشگری به یک ستون کلیدی اقتصاد کشور تبدیل شده است که 15 تا 16 درصد تولید ناخالص داخلی را شامل می شود که تأثیر غیرمستقیم آن را نیز شامل می شود. این اولین راهنمای سرمایه گذاری گردشگری که برای جمهوری دومینیکن تهیه شده است، نتیجه تلاش هماهنگ سازمان جهانی گردشگری، وزارت گردشگری و مرکز صادرات و سرمایه گذاری جمهوری دومینیکن است. نگرانی های ایمنی و امنیتی خاصی وجود دارد یا وضعیت ممکن است به سرعت تغییر کند.

هنگام سفر با گذرنامه موقت یا سند سفر اضطراری ممکن است قوانین ورودی متفاوتی اعمال شود. قبل از حرکت، با نزدیکترین نماینده خارجی مقصد خود را بررسی کنید. این سایت توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده مدیریت می شود. صفحه COVID-19 وزارت امور خارجه را قبل از برنامه ریزی هر سفر بین المللی بخوانید و صفحه COVID-19 سفارت را برای اطلاعات مربوط به COVID-19 مربوط به کشور بخوانید. قبل از سفر برای پوشش مراقبت های بهداشتی به خارج از کشور، حتماً بیمه مسافرتی داشته باشید. این پوشش همچنین هزینه وسایل شخصی را که در سفر گم یا دزدیده شده است، پرداخت می کند.

{ dominican republic travel |}

از بین تمام اعضای خانواده که به آن سفر تعلق دارند، حداکثر 6 عضو علاوه بر فردی که فرم را پر می کند. پر کردن فرم فردی برای هر مسافر در یک خانواده ضروری نیست. برخی از هتل ها برای دریافت پکیج ماه عسل به گواهی ازدواج یا مجوز نیاز دارند. اگر با بسته ماه عسل سفر می کنید لطفا این اطلاعات را همراه داشته باشید. توصیه می شود 24 ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده، اطلاعات پرواز خود را مجدداً تأیید کنید و پروازهای خود را در وب سایت شرکت هواپیمایی بررسی کنید. ورود به فرودگاه برای همه پروازهای داخلی حداقل 90 دقیقه قبل از حرکت و برای پروازهای بین المللی دو تا سه ساعت قبل از حرکت ضروری است.

مشاوره سفر جمهوری دومینیکن

مراقب پذیرش تنقلات، نوشیدنی، آدامس یا سیگار از آشنایان جدید باشید. این اقلام ممکن است حاوی داروهایی باشد که می تواند شما را در معرض خطر تجاوز جنسی و سرقت قرار دهد. این وکلا در نزدیکی ایستگاه پلیس توریستی می ایستند و سعی می کنند خارجی های مستاصل را که برای مقاصد بازداشت به این ایستگاه آورده شده اند، به عنوان مشتری جذب کنند. سپس با ارائه وکالت یا کمک برای خروج از زندان سعی می کنند مقادیر زیادی پول از آنها اخاذی کنند.

dominican republic travel

بیمه مسافرتی برای جمهوری دومینیکن توسط این کشور الزامی نیست، اما برای بازدیدکنندگانی که می خواهند از سرمایه گذاری مالی خود در سفر خود محافظت کنند، می تواند بسیار منطقی باشد. با این حال، همه افرادی که وارد جمهوری دومینیکن می شوند یا از آن خارج می شوند باید فرم ورود و خروج الکترونیکی رایگان را تکمیل کنند. جمهوری دومینیکن دیگر الزامات ورود خاصی در مورد کووید-19 ندارد. آزمایش تصادفی کووید برای مسافران و خدمه هنگام ورود به جمهوری دومینیکن که سال گذشته شاهد آن بودیم نیز متوقف شده است.

{

مرکز پزشکی بورنیگال، پورتو پلاتا

|}

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به جمهوری دومینیکن، صفحه اطلاعات کشور را بخوانید. جمهوری دومینیکن دومین کشور بزرگ و متنوع کارائیب است که تنها دو ساعت در جنوب میامی، کمتر از چهار ساعت از نیویورک و هشت ساعت از اکثر شهرهای اروپایی قرار دارد. جمهوری دومینیکن که به خاطر مردم خونگرم و مهمان نواز ما شناخته می شود، مقصدی است که مانند هیچ مقصدی وجود ندارد و دارای طبیعت شگفت انگیز، تاریخ جذاب و فرهنگ غنی است. 6 تا 8 هفته قبل از سفر، توصیه های بهداشتی قبل از سفر را از یک متخصص بهداشت سفر جویا شوید. بررسی کنید که آیا در معرض خطر ابتلا به کووید-19 شدید هستید یا خیر.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 1,505