loading...

توریسم

در بیشتر موارد، می توانید 50 درصد یا بیشتر در هزینه بلیط هواپیما با یک کارت همراه صرفه جویی کنید. یک جایزه خوش آمد گویی بالا به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر به اهداف سفر خود برسید. برخی از جوایز کارت

پارمیدا بازدید : 3 سه شنبه 02 اسفند 1401 نظرات (0)

در بیشتر موارد، می توانید 50 درصد یا بیشتر در هزینه بلیط هواپیما با یک کارت همراه صرفه جویی کنید. یک جایزه خوش آمد گویی بالا به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر به اهداف سفر خود برسید. برخی از جوایز کارت اعتباری به اندازه کافی بالا هستند که می توانند بلیط کلاس تجاری بین المللی رفت و برگشت را پوشش دهند. از هر پرس و جو، امتیاز اعتباری 2 تا 5 امتیازی دریافت خواهید کرد، بنابراین آن را حساب کنید. شما باید حداقل 50000 امتیاز دریافت کنید و تعداد زیادی کارت این معیارها را برآورده می کنند. زمانی که 11 سال پیش هک مسافرتی را شروع کردم، این یک «سرگرمی» مبهم بود که کمتر کسی در مورد آن شنیده بود و بیشتر آنها را کلاهبرداری رد کردند.

travel hacking

اما با استفاده از کارت‌های اعتباری، امتیازات و برنامه‌های وفاداری، می‌توانید تجربه‌های سفر باورنکردنی را با کسری از هزینه رزرو کنید. می‌توانید با مطالعه آخرین راهنماها برای به حداکثر رساندن کارت‌های اعتباری پاداش سفر، انتقال امتیاز و آخرین پاداش‌های ثبت‌نام از دوره ایمیل ViaTravelers، هک سفر را بیاموزید. هک سفر با استفاده از کارت‌های اعتباری، برنامه‌های پاداش هواپیمایی و هتل نه تنها قانونی است، بلکه بخش مهمی از صنعت سفر است. مادامی که از حروف ظریف پیروی کنید، هیچ کاری غیرعادی انجام نمی دهید. صادرکنندگان کارت اعتباری و خطوط هوایی می دانند که ترفندهای هک سفر چگونه کار می کنند و تبلیغات خود را بر اساس آن انجام می دهند. فقط مطمئن شوید که قوانین را درک کرده اید تا بتوانید آنها را به نفع خود وادار کنید.

می خواهید بیشتر سفر کنید؟

نکته مهم در مورد Travel Freely این است که به طور خودکار از طریق ایمیل نیز به شما یادآوری می کند. همچنین یادآورهایی را تنظیم کردم تا مطمئن شوم که امتیازهای جایزه دریافت کرده‌ام و کارت‌ها را بعد از 11 ماه ارزیابی کنم. اگر می خواهید کارت های خود را با صفحه گسترده ردیابی کنید، در اینجا یک نمونه صفحه گسترده ردیابی کارت اعتباری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. مزیت بزرگ برنامه پاداش ارائه شده توسط British Airways این است که بر خلاف بسیاری از برنامه های دیگر که بر اساس مناطق جغرافیایی هستند، بر اساس فاصله است. این بدان معناست که مسافت های کوتاه به اندازه 4500 آویو برای شما هزینه خواهد داشت. به همین دلیل است که Avios برای پروازهای کوتاه مدت بسیار جذاب است.

و برای یک لیست کامل از تمام کارت های اعتباری مورد علاقه من، می توانید این لیست جامع را بررسی کنید. Chase Freedom Unlimited – این یک کارت برگشت نقدی ساده است که هیچ کارمزد سالانه ندارد. اگر اعتبار زیادی ندارید، این یک اعتبار خوب برای شروع است. یکی دیگر از راه های بسیار اساسی برای جلوگیری از استرس با حداقل هزینه ها این است که برنامه های کارت پاداش خود را با خرید بزرگی که باید انجام دهید زمان بندی کنید.

قبل از اینکه متعهد شوید، آنچه را که ارائه می شود بررسی کنید. امتیازات خود را برای پرداخت هزینه سفر با خطوط هوایی، ارتقاء پرواز یا اقامت دریافت کنید. پاداش های خوش آمدگویی کارت اعتباری سریع ترین راه برای کسب امتیاز هستند، اما تنها راه نیستند. می‌توانید از پورتال‌های خرید، برنامه‌های پاداش ناهارخوری، تکمیل نظرسنجی‌ها و موارد دیگر امتیاز کسب کنید. امتیازها، مایل ها و پاداش ها انواع مختلفی از ارزهای وفاداری هستند. استثنائاتی وجود دارد، اما خطوط هوایی معمولاً مایل صادر می کنند، در حالی که امتیازها از برنامه های وفاداری هتل یا پاداش های بانکی به دست می آید.

{ travel hacking |}

توصیه می کنیم از یک ردیاب امتیاز آنلاین یا مسافت پیموده شده مانند Points.com برای پیگیری تعادل امتیاز/مسافت پیموده شده استفاده کنید. هک سفر در مورد تغییر معادله ارزش و به دست آوردن بهترین تجربه سفر ممکن با کمترین هزینه است. این یک روش شیک برای وزش باد در فرودگاه است، با دانستن اینکه اندازه چمدان شما برای سوار شدن به هواپیما مناسب است! با جیب‌های دسترسی آسان و محفظه کیف دستی بالایی، کیف کابین هک مسافرتی، برداشتن وسایل را برای امنیت و دسترسی به هر چیزی که در طول پرواز نیاز دارید را آسان می‌کند. به کمک بیشتری برای برنامه ریزی سفر خود نیاز دارید؟ صفحه منابع ما را بررسی کنید و شرکت‌های بزرگی را که هنگام سفر به آنها اعتماد داریم برجسته می‌کند.

کارت های اعتباری با کیفیت اعتباری

تقریباً هر مؤسسه خیریه می‌تواند پرداخت‌های کارت اعتباری را بپذیرد، و این یک راه عالی برای فشار دادن شما به حداقل هزینه است. در مورد صورت‌حساب‌های پزشکی مکرر، ویزیت پزشک یا نسخه‌ای برای پر کردن معمولاً راهی عالی برای کاهش حداقل هزینه برای پاداش ثبت نام کارت اعتباری شما است. اگر حداقل هزینه را برآورده نکنید، نمی توانید پاداش را دریافت کنید. و، باید کارت را لغو کنید و تا دو سال صبر کنید تا بتوانید دوباره درخواست دهید و پاداش را دریافت کنید. بسته به کارت اعتباری که برای رفتن با آن انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک مایل یا امتیاز برای اقامت در هتل و معاملات ماشین کرایه نیز مبادله کنید.

travel hacking

با به هم زدن کارت اعتباری، به سادگی این کارت اعتباری را باز کرده و حداقل هزینه مورد نیاز را برای کسب جایزه انجام می دهید. طلای تجاری امریکن اکسپرس به شما این امکان را می دهد که پس از صرف 5000 دلار در 3 ماه اول، 40000 امتیاز پاداش (با حداقل ارزش 400 دلار) را باز کنید. یک نفر را معرفی کنید و به ازای هر ارجاع تایید شده 10000 امتیاز دریافت خواهید کرد. هزینه این کارت 250 دلار در سال است، اما یک تبلیغ دوره ای وجود دارد که از اولین هزینه سالانه چشم پوشی می کند. علاوه بر این، به ازای هر دلار هزینه شده در سفر، 2 امتیاز و به ازای هر دلار در جاهای دیگر 1 امتیاز جمع آوری کنید. مانند کارت ویزیت American Express Marriott Bonvoy، برای دریافت آن نیازی به داشتن شرکت ندارید.

{

استفاده از کارت های اعتباری شما

|}

شرایط برای پیشنهادهای ذکر شده در این صفحه اعمال می شود. هر گونه نظرات، تحلیل ها، بررسی ها یا توصیه های بیان شده در این مقاله به تنهایی متعلق به نویسنده است و توسط هیچ صادرکننده کارت بررسی، تایید یا تایید نشده است. اگرچه قانون «پاداش مادام العمر» در سال 2015 توسط امریکن اکسپرس وضع شده بود، هرگز تا سال 2020 اجرا نمی شد. تمام حساب‌هایی را که از این قانون سوءاستفاده می‌کردند، یک‌طرفه بدون اطلاع قبلی بست. تمام امتیازهای کسب شده در حساب کارت های مورد نظر لغو شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 1,470