loading...

توریسم

برای کمک به ما در بهبود GOV.UK، مایلیم درباره بازدید امروز شما بیشتر بدانیم. نگران نباشید ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم یا آدرس ایمیل شما را با کسی به اشتراک نمی گذاریم. ما معتقدیم که هیچ دو تعطی

پارمیدا بازدید : 6 سه شنبه 15 آذر 1401 نظرات (0)

برای کمک به ما در بهبود GOV.UK، مایلیم درباره بازدید امروز شما بیشتر بدانیم. نگران نباشید ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم یا آدرس ایمیل شما را با کسی به اشتراک نمی گذاریم. ما معتقدیم که هیچ دو تعطیلی نباید یکسان باشد و لمس انسان می تواند تفاوت را ایجاد کند. استفاده از ماسک در مناطقی که امکان ازدحام جمعیت وجود دارد، در فضاهای بسته و در وسایل نقلیه توصیه می شود. جزیره شما ممکن است از شما بخواهد که در ترانسفر به/از فرودگاه مانند اپراتورهای هواپیمای دریایی ماسک بزنید. استفاده از ماسک تنها در هنگام بازدید از مراکز بهداشتی یا در مکان‌های عمومی که نمونه مثبت کووید 19 بیش از 20 درصد است اجباری است.

هنگامی که اطلاعات قبلی مسافر خود را برای پرواز به ایالات متحده به ما می‌دهید، نام کامل، تاریخ تولد و جنسیت شما برای غربالگری فهرست نظارت به TSA ارائه می‌شود. این بخش به شما در مورد غربالگری امنیت مسافران ایالات متحده می گوید، و اگر در گذشته هنگام پرواز به ایالات متحده یا از ایالات متحده با مشکلاتی مواجه شده اید، چه کاری باید انجام دهید. شما می توانید قفل های ویژه مورد تایید TSA را خریداری کنید که توسط مقامات امنیتی با کلید اصلی باز می شوند. قفل ها را می توان از فروشگاه های چمدان در اکثر فرودگاه ها خریداری کرد. برخی از تجربه‌ها، از جمله پارک‌های موضوعی، ممکن است برای ایجاد فاصله فیزیکی و تماس محدود تغییر یافته یا در دسترس نباشند.

{ fco travel advice |}

بازدیدهای خارج از کشور بازدیدهایی برای مدت کمتر از 12 ماه توسط افرادی است که به طور دائم در بریتانیا اقامت دارند. جمهوری ایرلند تنها کشوری است که در بین 20 کشور برتر برای بازدید از دوستان و اقوام خود قرار دارد که در بازگشت به بریتانیا نیازی به قرنطینه نیست. این به این دلیل است که به همراه جزایر کانال و جزیره من بخشی از منطقه سفر مشترک است.

یک روز با… سفر با هنبری در مکلسفیلد

ظرف 72 ساعت قبل از سفر، فرم افشا و تأیید مسافر را تکمیل کنید. افرادی که ورود آنها به نفع منافع ملی است، همانطور که وزیر امور خارجه، وزیر حمل و نقل یا وزیر امنیت داخلی تعیین می کند. تیم مسافرتی و سلامت بین‌المللی سلامت عمومی اسکاتلند در حال بررسی محصولات دیجیتال خود هستند. اگر بسته مورد نظر شما عبارت "به زودی" در وب سایت ما باشد، ما جزئیات شما را به لیست پیش ثبت نام برای آن رویداد اضافه می کنیم، و به محض شروع فروش، جزئیات کامل بسته را دریافت خواهید کرد.

fco travel advice

اگر دیرتر از این زمان آن را ترک کردید و پرستار مسافرتی ما در دسترس نیست، باید به یکی از وب‌سایت‌های بالا مراجعه کنید یا از یک موتور جستجو برای «واکسیناسیون مسافرتی» استفاده کنید. مسافرت یا زندگی در خارج از کشور؟ با ما ثبت نام کنید تا بتوانیم اطلاعات مهم را در صورت بروز شرایط اضطراری برای شما ارسال کنیم. برنامه انتشار ما جایگزین یک سیستم مدیریت محتوای قدیمی و مبتنی بر پوشه می‌شود که باعث شد تیم چندین دقیقه برای به‌روزرسانی‌های اولیه زمان صرف کند. رویکرد جدید دارای یک تجربه کاربری است که با سادگی قسمت جلویی مطابقت دارد و تیم را قادر می‌سازد تا به جای مبارزه با فناوری، برای تولید محتوای عالی وقت بگذارد. مزایای برتر رزرو بسته تعطیلات، مزایای زیادی برای رزرو تعطیلات به صورت بسته وجود دارد، برخلاف رزرو همه چیز به طور جداگانه، مانند محافظت از پول شما و مراقبت از همه چیز برای شما.

Mystery Shopper: Grantham، یک تور بریتانیایی برای دو دوست بازنشسته

برای هشدارهای ایمیل مشاوره سفر FCDO ثبت نام کنید تا به طور خودکار آخرین به روز رسانی های مشاوره سفر و الزامات سفر را برای مقاصدی که می خواهید بدانید دریافت کنید. آخرین راهنمای CDC در مورد سفرهای بین المللی برای افراد واکسینه شده را می توانید در اینجا پیدا کنید. توانایی دولت ایالات متحده برای ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی که در ترانس نیستریا سفر می کنند ممکن است محدود یا با تأخیر باشد زیرا مقامات بالفعل ترانس نیستریا دسترسی به این منطقه را کنترل می کنند.

fco travel advice

نقشه برداری بین نام های رایج کشورها و نام های "رسمی" آنها چیزی است که در تکرارهای آینده بهبود خواهیم داد. راه‌اندازی امروز گام بزرگ دیگری برای GOV.UK و FCO است و ما همچنان به بهبودها ادامه می‌دهیم تا در مورد نحوه استفاده مردم از آنچه ساخته‌ایم بیشتر بدانیم. ما همچنین جلسات آموزشی را با ویراستاران برگزار کردیم و یک راهنمای سبک GDS مفید ایجاد کردیم. ما هنوز فکر می‌کنیم که فضایی برای بهبود محتوا وجود دارد و دوست داریم نظرات شما را در مورد اطلاعاتی که بیشتر مفید می‌دانید، بشنویم.

{

مشاوره سفر خارجی

|}

لطفاً آخرین توصیه های وزارت خارجه را برای سایر شرایط ویزا یا بازگشت بررسی کنید. الزامات بازگشت برای بازدیدکنندگان واکسینه شده در حال حاضر، این مقصد شرایط خاصی برای بازگشت مربوط به کووید-19 ندارد. بازدید از بریتانیا توسط ساکنان خارج از کشور، بازدید از خارج از کشور توسط ساکنان بریتانیا و برآورد هزینه توسط مسافران. در سال 2020، از آنجایی که همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) منجر به محدودیت‌های سفر شد، ساکنان بریتانیا حدود 23.8 میلیون بازدید از خارج از کشور داشتند که کاهش 74 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. اگر به خارج از کشور سفر می کنید، باید 4 تا 6 هفته قبل از خروج از کشور به فکر واکسیناسیون سفر خود باشید، زیرا برخی از واکسیناسیون ها ممکن است زمان ببرد تا موثر واقع شوند. از قبل برنامه ریزی کنید و تاریخ انقضای پاسپورت خود را قبل از رزرو تعطیلات بررسی کنید.

اگر در زمانی که در هلند هستید قربانی جنایت شدید، بلافاصله آن را به پلیس محلی گزارش دهید. اکثر پلیس هلندی (به هلندی "Politie") انگلیسی عالی صحبت می کنند. همچنین در صورت نیاز به کمک می توانید در سفارت ایرلند در لاهه با ما تماس بگیرید. گزارش هایی از سارقان وجود دارد که خود را به عنوان پلیس لباس شخصی نشان می دهند. سارقان درخواست می کنند ارز و کارت های اعتباری را به دنبال جعلی بودن بازرسی کنند.

اعضای Global Entry که به ایالات متحده می‌آیند وارد کیوسک‌های اختصاصی می‌شوند، پاسپورت یا کارت اقامت دائم ایالات متحده را اسکن می‌کنند، اثر انگشتشان را بررسی می‌کنند و اظهارنامه گمرکی را تکمیل می‌کنند. سپس می توانند چمدان های خود را بگیرند و فرودگاه را ترک کنند. اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده یک فرآیند پیش غربالگری به نام TSA Pre✓ ایجاد کرده است. این به مسافران واجد شرایط، از جمله مسافران ویرجین آتلانتیک، امکان می‌دهد از غربالگری امنیتی سریع‌تر لذت ببرند و از خطوط اختصاصی TSA Pre✓ در فرودگاه‌های شرکت‌کننده در ایالات متحده استفاده کنند. لطفاً توصیه های سفر برای همه کشورها را در برنامه سفر خود بررسی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 1,480