loading...

توریسم

در حال حاضر بیش از 560 سازمان فدرال، سازمان و دولت های قبیله ای بومی آمریکا در این برنامه مشارکت دارند و سالانه 30 میلیارد دلار از طریق 100 میلیون تراکنش روی بیش از سه میلیون کارت هزینه می کنند. برنام

پارمیدا بازدید : 5 سه شنبه 29 آذر 1401 نظرات (0)

در حال حاضر بیش از 560 سازمان فدرال، سازمان و دولت های قبیله ای بومی آمریکا در این برنامه مشارکت دارند و سالانه 30 میلیارد دلار از طریق 100 میلیون تراکنش روی بیش از سه میلیون کارت هزینه می کنند. برنامه GSA SmartPay® 3 کارت‌های شارژ را به سازمان‌های دولتی ایالات متحده و همچنین دولت‌های قبیله‌ای از طریق قراردادهای اصلی که با بانک‌های بزرگ مذاکره می‌شود، ارائه می‌کند. برنامه الکترونیکی روش ترجیحی است زیرا قابلیت ردیابی را فراهم می کند. A/OPC به متقاضی درخواست کارت سفر یا پیوند وب‌سایت را با رمز عبور دعوت و آدرس ایمیل دعوت‌کننده ارائه می‌کند تا از آن به همراه اطلاعات برنامه مناسب و بیانیه تفاهم برای دارندگان کارت سفر استفاده کند، که متقاضی باید آن را تکمیل کند.

{ government travel card |}

مگر اینکه طور دیگری مشخص شود، محل روزانه روزانه به عنوان "همه مکان ها در محدوده های شرکتی شهر کلیدی، از جمله نهادهای مستقل واقع در آن مرزها، یا کاملاً توسط آن احاطه شده اند" تعریف می شود. تمام نمایه‌های مسافر موجود، از جمله نام‌های کاربری، گذرواژه‌ها، شماره پروازهای مکرر، شماره‌های شناسه وزارت دفاع/شماره مسافر شناخته شده، داده‌های پرواز امن و غیره، به TMC جدید منتقل خواهند شد. به شما توصیه می شود در تاریخ 1 اکتبر یا بعد از آن وارد سیستم CWTSATO شوید تا مطمئن شوید که نمایه شما به روز است و به درستی بارگذاری شده است. GTCC ممکن است برای پوشش هزینه های هتل و غذا در ارتباط با حق TLA استفاده شود، اما ادعاهای بازپرداخت باید هر 15 روز یکبار ارائه شود تا امکان پرداخت به موقع صورتحساب ماهانه GTCC فراهم شود.

حساب‌های صورت‌حساب انفرادی برای کارکنان برای پرداخت هزینه‌های سفر رسمی و سفر صادر می‌شود. مدیران سفر باید اطمینان حاصل کنند که همه مسافران آنها از کارت شارژ مسافرتی صادر شده توسط دولت برای خرید خدمات یا محصولات مرتبط با سفر مانند اتومبیل کرایه‌ای، اتاق‌های هتل و خدمات تلفن یا اینترنت استفاده می‌کنند. سیاست وزارت بازرگانی این است که اگر سفر پنج بار یا بیشتر در سال باشد، از کارت سفر دولتی برای پرداخت تمام هزینه‌های سفر رسمی در TDY/TAD استفاده شود، مگر اینکه معافیت داشته باشد. استفاده شخصی از کارت سفر یا استفاده از سفر کارت پرداخت هزینه سفر دیگران ممنوع است. استفاده از کارت سفر برای هزینه های غیررسمی ممکن است منجر به اقدامات انضباطی شود. دفترچه راهنمای کارت هزینه سفر DOC، استفاده اجباری از کارت شارژ سفر را توسط همه مسافران رسمی DOC اجرا می‌کند.

کارت شارژ سفر

CG Reservists که کارمندان غیرنظامی برای سایر Components هستند ذخیره CG که برای سایر مؤلفه ها/آژانس ها کار می کنند، مجاز به داشتن کارت CG و کارت برای "کار روزانه" خود هستند. همه حساب‌های CG Reservist توسط JPMC به‌عنوان حساب‌های ذخیره پرچم‌گذاری می‌شوند تا امکان پردازش درخواست برای مؤلفه دیگر بدون تأخیر فراهم شود. با این حال، در صورتی که مسافران نتوانند پس از ساعات کاری به مدیر سفر محلی خود دسترسی پیدا کنند، بانک CITI برای کمک به مسافران در دسترس است. مسافران همیشه باید ابتدا سعی کنند با یکی از مدیران سفر GTCC محلی خود تماس بگیرند تا مشکلات کارت سفر خود را حل کنند. هر دو هزینه را می توان در ادعای سفر به عنوان هزینه قابل بازپرداخت فقط برای کارمندان غیرنظامی ثبت کرد. از 1 اکتبر 2014، JTR این هزینه ها را بخشی از نرخ روزانه می داند و بازپرداخت این هزینه ها را برای پرسنل نظامی مجاز نمی داند.

government travel card

اگر طول مدت سفر PCS از 15 روز بیشتر شود، از جمله مرخصی، غیبت جبرانی، زمان ادامه و TDY در ارتباط با PCS، کارت نباید استفاده شود. یک وب سایت .gov متعلق به یک سازمان دولتی رسمی در ایالات متحده است. اما باید به مسافران توصیه شود که استفاده از خودپرداز خود را تا حد ممکن با استفاده از کارت مسافرتی محدود کنند و از برداشت‌های چند دلاری از خودپرداز خودداری کنند.

کارت شارژ سفر دولتی:

بدون درخواست تکمیل شده مناسب، بیانیه تفاهم امضا شده IBA و گواهی تکمیل آموزش GSA SmartPay صادر شود. سیستم جدید سفر ETS2 یک برنامه سلف سرویس خواهد بود که برای کاهش بار اداری بر روی دستورات و همچنین اعضایی که منتظر سفارشات سفر هستند طراحی شده است. این در حالی است که DHS در حال انتقال به یک سیستم مدیریت مالی و تدارکات جدید به نام راه حل مدرن سازی سیستم مالی است که ETS2 با آن ارتباط برقرار می کند. همچنین، فهرستی از مدیران محلی سفر GTCC ارائه شده است که ممکن است در مسائل مربوط به کارت سفر به شما کمک کنند. هر مدیر سفری که به ATU شما اختصاص داده شده است (به عنوان مثال منطقه، منطقه یا واحد مرکزی) می تواند به شما کمک کند. مسافران نادر، باید قبل از حرکت با مدیر مسافرتی GTCC محلی خود تماس بگیرند تا مطمئن شوند که کارت آنها با محدودیت های اعتباری مناسب تنظیم شده است تا از رایج ترین مشکلات رد شدن جلوگیری شود.

در این ابزار برای دسترسی آسان به حساب آنلاین با استفاده از CITImanager. بازپرداخت مسافر بر اساس محل فعالیت های کاری است و نه محل اقامت، مگر اینکه اسکان در محل فعالیت کاری در دسترس نباشد، در آن صورت آژانس ممکن است نرخی را که محل اقامت به دست می آید را تأیید کند. یک وب سایت .mil متعلق به یک سازمان رسمی وزارت دفاع ایالات متحده در ایالات متحده است.

government travel card

به عنوان مثال در مورد برداشت 300 دلاری وجه نقد، بانک ATM کارمزد را 3 دلار ارزیابی کرد و سپس CITI 4.50 دلار را برای کل هزینه 7.50 دلار در کارمزد دریافت می کند. چگونه می توانم با اتهام مخالفت کنم؟ اگر فکر می‌کنید که تراکنش در صورت‌حساب شما اشتباه است، می‌توانید تراکنش را در CITIMGR یا با تماس با خدمات مشتری CITI مخالفت کنید. شما باید ظرف 60 روز از تاریخ صورتحساب صورتحساب هزینه مورد مناقشه را به CITI اطلاع دهید. محلات روزانه با تعاریف شهرستان باید شامل «همه مکان‌ها در محدوده‌های شرکتی شهر کلیدی یا کاملاً احاطه شده توسط آن‌ها و همچنین مرزهای شهرستان‌های فهرست‌شده، از جمله نهادهای مستقل واقع در محدوده شهر کلیدی و شهرستان‌های فهرست‌شده باشد.

{

برنامه کارت شارژ سفر

|}

این خط‌مشی مکمل مقررات سفر فدرال است که در آن خط‌مشی یا راهنمایی بیشتری لازم است. سیاست کارت شارژ سفر مقررات فدرال سفر را می توان در فصل 301، بخش های 51، 52، 54، 70، 71، 72، 73، 75، و 76 یافت. هر آژانس یا سازمانی که از کارت شارژ سفر استفاده می کند، بر اساس میزان فروش تخفیف دریافت می کند. ضمناً بر اساس بهبود سرعت پرداخت، بازپرداخت جداگانه به آژانس ها و سازمان ها ارائه می شود. ویژگی های ترکیبی CBA و IBA از ویژگی های کلیدی این محصول است. هنگام استفاده از حساب مسافرتی Tax Advantage، هزینه‌های خودروهای کرایه‌ای و محل اقامت به‌طور خودکار به CBA برای پرداخت پرداخت می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 1,487